стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


список форумів ::: додати тему ::: перейти в

сторінки: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40 · 41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50 · 51 · 52 · 53 · 54 · 55 · 56 · 57 · 58 · 59 · 60 · 61 · 62 · 63 · 64 · 65 · 66 · 67 · 68 · 69 · 70 · 71 · 72 · 73 · 74 · 75 · 76 · 77 · 78 · 79 · 80 · 81 · 82 · 83 · 84 · 85 · 86 · 87 · 88 · 89 · 90 · 91 · 92 · 93 · 94 · 95 · 96 · 97 · 98 · 99 · 100 · 101 · 102 · 103 · 104 · 105 · 106 · 107 · 108 · 109 · 110 · 111 · 112 · 113 · 114 · 115 · 116 · 117 · 118 · 119 · 120 · 121 · 122 · 123 · 124 · 125 · 126 · 127 · 128 · 129 · 130 · 131 · 132 · 133 · 134 · 135 · 136 · 137 · 138 · 139 · 140 · 141 · 142 · 143 · 144 · 145 · 146 · 147 · 148 · 149 · 150 · 151 · 152 · 153 · 154 · 155 · 156 · 157 · 158 · 159 · 160 · 161 · 162 · 163 · 164 · 165 · 166 · 167 · 168 · 169 · 170 · 171 · 172 · 173 · 174 · 175 · 176 · 177 · 178 · 179 · 180 · 181 · 182 · 183 · 184 · 185 · 186 · 187 · 188 · 189 · 190 · 191 · 192 · 193 · 194 · 195 · 196 · 197 · 198 · 199 · 200 · 201 · 202 · 203 · 204 · 205 · 206 · 207 · 208 · 209 · 210 · 211 · 212 · 213 · 214 · 215 · 216 · 217 · 218 · 219 · 220 · 221 · 222 · 223 · 224 · 225 · 226 · 227 · 228 · 229 · 230 · 231 · 232 · 233 · 234 · 235 · 236 · 237 · 238 · 239 · 240 · 241 · 242 · 243 · 244 · 245 · 246 · 247 · 248 · 249 · 250 · 251 · 252 · 253 · 254 · 255 · 256 · 257 · 258 · 259 · 260 · 261 · 262 · 263 · 264 · 265 · 266 · 267 · 268 · 269 · 270 · 271 · 272 · 273 · 274 · 275 · 276 · 277 · 278 · 279 ·

  1. [ Гриби в Карпатах ] додав(-ла) zubr 21:56:55 30/08/2007 [ permalink теми ]
    Збирав гриби в Карпатах цілих 5 днів. Недалеко від Яремче.
    http://zubrytsky.livejournal.c om/4620.html
    Чудово відпочив, находився по горах, назбирав грибів. Вже майже тиждень, як вернувся, а ноги дотепер болять від такого відпочинку :-) Буде про що згадувати з жовтня аж до червня наступного року, поки не почнеться новий грибний сезон.
    • [ Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) zubr 22:03:41 30/08/2007
      І кілька фото про масштаби нищення Українських Карпат в околицях Буковеля: http://pics.livejournal.com/zu brytsky/gallery/0001hzrf
      • [ Re: Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) Roman 10:12:41 31/08/2007
        а припинити це все дуже просто: от якби один рік ніхто не приїхав - все миттєво б згорнулося.
        • [ Re: Re: Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) zubr 13:21:28 02/09/2007
          "В сезоні зима 2006-2007 на курорті «Буковель» відпочило більше 500 000 туристів...
          На сьогоднішній день збудовано гірськолижну інфраструктуру для комфортного відпочинку на трасах Буковелю біля 12000 людей одночасно."
          Це з їхнього сайту. І як таку масу людей переконати не їхати в Буковель цілий рік? Нереально.
          Особисто для мене Буковель - просто транзитна точка до одних з найкращих місць в Карпатах. Але площа тих місць катастрофічно зменшується. Дуже сумно :-(
      • [ Re: Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) pumbaa 16:14:16 03/09/2007
        26 серпня йшли з Микуличина-Женець-Синяк-м.Горг ан на Буковель, сходили через полонину Блажів долиною Вільшинця. Таке враження, що дорогою танкова дивізія пройшла, не говорячи вже про хмару нових трас і підйомників :(
        А ще хотів з Буковеля за день на Довбушанку туди і назад змотатися... Є з Буковеля в сторону Довбушанки більш-менш нормальна стежка, чи треба гусениці одягати ? :)
        • [ Re: Re: Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) zubr 20:27:25 03/09/2007
          Стежок в сторону Довбушанки вже нема. Принаймі перші 3-4 км. Тільки "автобан" - після дощу непрохідний, а після кількох сонячних днів можна йти.
          А на Довбушанку з Буковеля краще в червні йти - світловий день довший. Зараз можна не встигнути вернутися назад.
    • [ Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) wodopad_3 08:44:24 31/08/2007
      І я на три дні швидше припинив похід, бо на четвертий день подорожі натрапив на грибовища.Зібрав 30кг білих і в низ на трасу і додому.Вже не було місця куди їх пакувати, ледве доніс...
    • [ Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) zubr 22:21:34 05/09/2007
      Ще трохи свіжої інформації з Карпат:
      http://zubrytsky.livejournal.c om/5345.html
      Починаються осінні гриби.
    • [ Re: Гриби в Карпатах ] відповів(-ла) zubr 13:28:46 10/09/2007
      І ще трохи:
      http://zubrytsky.livejournal.c om/5600.html
  2. [ Злодії на Дністрі ] додав(-ла) skelos 13:10:43 30/08/2007 [ permalink теми ]
    Пересторога для тих хто ночує на Дністрі!
    Сплавлялись на вихідних з Луки до Устечка. Перша ночівля навпроти с.Уніж, біля с.Кунисівці.
    Стоянка непогана - вода, струмочок, риба, дрова...
    З міркувань безпеки речей 8чол з 14-ти лягли на вулиці.
    На ранок пропали 3 сумки і 2 рюкзака!!!!!!!! Більшість речей знайшли за 300 м по дорозі в село.Пляшку горілки теж викинули;) Тобто то були не місцеві бухи.
    Втрати незначні, але настрій трохи зіпсували....
  3. [ Хто не байдужий до долі лісів Карапат! ] додав(-ла) rpanin 12:36:49 30/08/2007 [ permalink теми ]
    http://sop.org.ua/forum/index. php
    Український природоохоронний форум
  4. [ Фестиваль ріпи (Лазещина) ] додав(-ла) vyjko 10:19:33 29/08/2007 [ permalink теми ]
    Всім привіт! народ, хто знає програму фестивалю 2 вересня? де буде відбуватися, який масштаб?
    • [ Re: Фестиваль ріпи (Лазещина) ] відповів(-ла) Roman 00:22:36 08/07/2010
      Не знаю, але чув що фестиваль моркви розколовся!
      Тепер окремо фестиваль цукрової і кормової моркви!
      Більше фестивалів - хороших та різних! :)
  5. [ моя пісня ] додав(-ла) Rosalinda 21:34:33 28/08/2007 [ permalink теми ]
    Моє хоббі http://verbira.narod.ru/Song.w ma
  6. [ PolishAid ] додав(-ла) Sergiy L. 15:27:34 27/08/2007 [ permalink теми ]
    Місяць тому був на Боржаві і зустрічав таблички(вказівники) з такими підписами. Думав, що то локальне явище.
    Але вчора бачив такі самі біля Осмолоди. Що воно таке за контора PolskaPomoc? Як на мене такий підпис є дещо образливим....
    • [ Re: PolishAid ] відповів(-ла) Tasic 15:55:52 27/08/2007
      то таке саме як USAid, може колись UKRAid буде. образливе те, шо люди дали гроші і за них для нас шось зробили? То має бути соромом, а не образою для керівництва держави, що самі не здатні
    • [ Re: PolishAid ] відповів(-ла) vasyl 17:32:47 27/08/2007
      Дещо про даний проект можна прочитати у нас на сайті <http://www.stezhky.org.ua/ prohramy.htm#Підтримка пaртнeрcтвa ПТТК-МЗС РП> або на польському більш докладніше http://www.ukraina.gory.info/? w=u
  7. [ Ахтунг!!! ] додав(-ла) komaruk 10:17:47 23/08/2007 [ permalink теми ]
    Ану подивітьсі на ту статтю про сходження із положенням дебілів в реальному часі! У мене чогось тої карти на екрані галяк. То мого компа глюк, чи вони мапу заникали?
  8. [ Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] додав(-ла) projdusvit 23:30:40 19/08/2007 [ permalink теми ]
    Вирубка лісу - дає великі прибутки, чи можемо ми, не маючи важелів впливу на владу якось то зупинити?
    Сміттєзвалища на популярних туристичних маршрутах і стоянках. Пластикові пляшки і кульки, ін побутові відходи населення в річках. Чи можна якось з тим боротись власними силами? Чи є альтернативи утилізації сміття в гірських районах, крім як лісові звалища, як біля Лазещини чи за Ворохтою.
    Яким чином обмежити рух авто в горах?
    Що можна реально зробити, щоб виховати в туристів почуття відповідальності за свої дії в горах?
    Чи реально то все зробити без підтримки владних органів?
    • [ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) projdusvit 23:38:59 19/08/2007
      Ну я мав на увазі, якщо державі зараз не до того, може спробуєм скласти якийсь "план розвитку туристики в Карпатах" і пробувати його втілити, принаймні на скільки дозволяють можливості
    • [ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) vasyl 09:23:51 20/08/2007
      Прохання до всіх глянути в форум Акції
    • [ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) Telisch 13:07:33 20/08/2007
      На мою думку зупинити це все навряд чи вдасться. Ліс рубали і будуть рубати. В гірських умовах це один з небагатьох видів заробітку. Хоча й незаконний. Боротися звичайно мусимо, але це не є легко. Ліс крадуть ті хто має до нього доступ. Місцевий чоловік конем багато не нарубає. В більшості рубають самі лісники. Що можемо робити? Можемо фіксувати вирубки і вимагати в лісництвах на рубку. Але дуже часто по документах в них все чисто. Хоча якщор нічого не пробувати то нічого й не вийде.
      • [ Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) Roman 13:40:24 20/08/2007
        Доречі.
        Очевидно що на лісі деякі особи заробляють собі вельми непогані капітали. Воно ж "нічиє" і зрубати не коштує майже нічого. Але в масштабах кількох людей, села.

        Але просвітіть хтось розуміється в економіці і статистиці: прибуток від продажу лісу робить якийсь суттєвий внесок в глобальніших масштабах, наприклад в економічному обороті області?
        • [ Re: Re: Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) Strange_R 22:07:14 20/08/2007
          я не є фахівцем, але гадаю, що буду близьким до істини:
          прибуток від продажу лісу, як і від інших природних ресурсів супроводжується всілякими схемами уникнення оподаткування або надання так-званих "відкатів". тому заробляють на ньому автори схеми + зацікавлені особи у владі, що за певні кошти закривають очі на ці схеми. Всі задоволені - ліс рубають, галузки летять, а будь-які спроби впорядкувати вирубки натикаються на дуууже високі та міцні "дахи" у владних кабінетах. Та й незрозуміло чи хтось взагалі проводить ці спроби, окрім зацікавлених в усуненні конкурентів.

          При світовій ціні на деревину тієї ж смереки чи бука вся Франківщина та Закарпаття вже давно могли жити на рівні Європи. При елементарній речі - державній монополії на лісзаготівлю та продаж самого лісу. (можливо це крайній варіант, але найпростіший для розуміння) + справедливого розподілу прибутків через регіональні бюджети.
          В наших реаліях це виглядає як повна утопія. "Відкати" та "кришування" це вигідно, бо практично нівелює будь-яке законодавство і гарантує надприбутки.

          А з приводу екстримістських екологічних органцізацій, то, як мінімум, вони привертають увагу широкого загалу до проблеми. А в наших умовах, окрім як бити на сполох, нічого не залишається. Як на мене, "Грінпіс" є прикладом того, як грамотно організовувати такі "інформаційні приводи". А от "екотаж" часом схожий на дрібне хуліганство. Ну зіпсуєш ти трактор, ну зірве це строки постачання деревини згідно договору. Власник загубить трохи грошей, але, щоб не загубити їх в майбутньому, він купить ще один трактор, і працювати вони будуть вдвічі швидше. В результаті зрубають вдвічі більше лісу.
          Без глобального розголосу все це схоже на боротьбу з вітряками.

          Так що, наша сила тільки в єднанні. + грамотному піарі :)
    • [ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) lysyj 16:05:24 20/08/2007
      ось тут пропонують боротися радикально - http://www.ecoethics.ru/b39/
    • [ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) IrishHighlander 15:58:33 27/08/2007
      Тут не з того кінця братись треба. Треба щоб думала власне держава, і в цілому - за стан в країні. Поик буде бардак в країні в цілому, в одинх конкретно взятих Карпатах ладу не наведеш.

      Аще - елементатне питання БІДНОСТІ і БАБЛА. Чим ще гуцулам займатись, крім вирубки лісу? Щоб стабільно себе й сім’ю прогодувати можна було.
      Тіки не тре казати, що всім гуцулам треба все кинути і дружно зайнятись зеленим туризмом.
    • [ Re: Чи можем ми якось вплинути на ситуацію в Українських Карпатах? ] відповів(-ла) rpanin 12:08:19 30/08/2007
      Всім ,хто не байдужий до долі лісів Карпат !
      Завітайте на Український природоохоронний форум !
      http://sop.org.ua/forum/index. php
  9. [ "Улюблений" журнал ] додав(-ла) Roman 18:28:18 16/08/2007 [ permalink теми ]
    Доречі, як щодо журналу "Карпати Туризм", який чуть не в кожному номері пропаґує таке свинство як у попередній темі?
    Може б влаштувати якусь "антиакцію" ?
    Можливо там у редакції не всі такі люди, для яких "гроші не пахнуть"...
    • [ Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) vasyl 19:07:36 16/08/2007
      Там власник думає перш за все за гроші і ще має свою турагенцію чи то турфірму, яка то просуває.
      Треба ще дякувати, що разом з А.Філіпським не розбіглася вся редколегія, тому і журнал поки що цікавий.
      • [ Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Roman 19:50:15 16/08/2007
        Так, власне після перегляду журналу залишаються дуже двоякі враження :(
        • [ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) komaruk 14:01:40 17/08/2007
          Я декілька номерів читав. Мені якраз попався репортаж про виїзд джипів на якийсь хребет. То було паскудство. Але в наступному номері я надибав досить цікаву статтю про новий рік на Говерлі. Загалом журнал так собі, фотки теж могли би бути ліпші. Карпати - то не лише фестивалі і акції типу в гори на колесах, а ще й прекрасні краєвиди і вершини з необмеженою кількістю варіантів походів.
          • [ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) projdusvit 16:04:02 17/08/2007
            На 19 номерів 2 статті про джипінг..
            Це є найбільшою загрозою для Українських Карпат?
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Roman 16:37:27 17/08/2007
              Перегляну - напишу статистику.
              Фактично в Карпат лише одна загроза - люди. Вони ж - єдина надія.
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Roman 10:28:08 20/08/2007
                Переглянув 11 номерів за різні роки.
                Реклами
                "автотурів до високогірних озер"
                "рейд Чорногорою"
                "джипінг фестиваль"
                "екстремальний (?) відпочинок (?)"
                не знайшов лише в одному, і то напевно тому шо шукав швидко.

                часом на задню цілу сторінку...
          • [ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) victour 16:27:41 17/08/2007
            Читав всі перші номери - було ново, свіжо і добре, а потім...
            А потім погоджуюсь з komaruk.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Roman 16:35:55 17/08/2007
              Зараз приблизно на 4 частини поділений журнал.
              1. Цікаві описи маршрутів.
              2. Модні статті
              3. Різна "креативщина"
              4. Реклама

              Фактично читати можна 1 і частково 3.
              Щодо фотографій - зустрічаються вельми якісні роботи.
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) projdusvit 17:22:55 17/08/2007
                Просто статистика
                останній номер(19-20):
                Пішохідні маршрути:31 сторінка
                Водний туризм:8 сторінок
                Водний маршрут:15 сторінок
                Веломаршрут:6 сторінок
                Екстрім марафон: 5 сторінок
                Архітектура: 16 сторінок
                Автентика: 20 сторінок
                Спорядження:6 сторінок
                реклама:12
    • [ Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) jarko 14:56:37 17/08/2007
      їздив з тими хлопцями, що на джипах. ніяк не можу повірити, що у вас щось перемкнуло. хочеться думати, що ви просто погано поінформовані. так от, проїхали кілометрів з 200, все по грунтових та лісовозних дорогах. і що, трава(?) на дорозі перестане рости чи дорога в каньйон перетвориться?
      розумію, що більшість з вас навіть коли бачить джип на трасі, то подумки каже "щоб ти здох", але все ж попросив би епітети "свинство" і "паскудство" притримати для іншого разу
      • [ Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Roman 16:32:04 17/08/2007
        Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?

        Я коли бачу оте словосполучення "автотури до високогірних озер" - закипаю :(
        • [ Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) jarko 16:47:07 17/08/2007
          Значить, справа все ж не в тому, на чому люди пересуваються - на джипах, на мопедах, пішки, а в тому як саме вони це роблять.
          Є маршрути пішохідні, є водні, велосипедні, так само є маршрути для позашляховиків. Вони повинні бути прокладені так, щоб не завдавати шкоди природі. А свинячити може кожен, будь то людина з джипом чи без.

          Як на те пішло (а тут вже ця тема піднімалась), то в Європі заборонено будь-де ходити, палити вогонь, ставити намети. Отже "дикий" туризм, який всі ми практикуємо, там само можна назвати і "свинством" і "паскудсвом" :))
          • [ Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) projdusvit 17:10:42 17/08/2007
            Згоден з Ярком. Проблема не в джипах, як таких. Проблема у вседозволеності, безкарності і неврегульованості перебування людей в Українських Карпатах. Про свідомість багатьох "підкорювачів" і відвідувачів - то окрема тема.
            Повинні бути маршрути для вело, пішого, авто, ін туризму. А частина заповідників повинна бути взагалі закритою для відвідування, принаймні в безсніжний період. + повинні бути ліміти пропуску людей як на піші "сходження", так і на автотури.
            Ми нікуди не дінемось від комерціалізації туризму, від змін які вони несуть за собою. Але це все має бути чітко врегульовано. Як то - цією дорогою можна їхати на авто, цією ні, відповідно до рівня шкоди, що може бути завдано навколишньому середовищу
        • [ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) projdusvit 22:27:04 17/08/2007
          "Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?"

          спуск зі Стогу в сторону Догяски - то справді справа коліс лише туристичних джипів-УАЗів.. лісу на хребті нема, тому навряд його звідти возять
      • [ Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) vasyl 16:43:10 17/08/2007
        Ярку! Спустися трохи з небес (тобто столиці)

        1.Слово "свинство" вживалось до теми, коли Ниву хочуть лебідкою витягнути на Говерлу. З таким самим успіхом туди можна витягнути ще багато чого і що, ти погоджуєшся з тим, що на заповідних територіях таке можна робити?
        2. В нас дуже багато класних людей, але коли мова йде про гроші, то вони чомусь дуже сильно міняються. Мова не про амбіції цих людей - вони не мають меж - мова йде про те, що мають виконуватись певні правила -не можна і все.
        В Татрах якийсь великий бізнесмен-чиновник ще в початкові часи їх перебудови заплатив і проїхав асфальтованою дорогою до Притулку на Морськім Оці. Його преса так взула, що дорога у владу йому була заказана надовго. А у нас преса сама вихваляє то, що робити не можна.
        Спустися трохи з небес
        • [ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Tasic 16:46:57 17/08/2007
          +1!!!
        • [ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) jarko 16:50:02 17/08/2007
          читай мій попередній пост
          • [ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Tasic 16:56:51 17/08/2007
            як на мене, є велика різниця між "потенційно нешкідлово" і "не можна". От розіб’є, наприклад, той альпініст на 50 градусному куті (ггг) картера - куди масло витече?
            то не проблема? звісно, то ж так сталося. А тепер уявляємо ситуацію: виносиш ти (гіпотетично) каністру з 5 літрами масла і виливаєш її на тому ж місці. Навіщо - а просто так, бо ніхто не виносив ше, рекорд, можна сказати. Результат - той самий. У другому випадкові сам скажеш, що треба морду бити. А у першому?
            Я веду до того, що потрібно мати стримання. І якшо рівень освіти деяких лісників заледве перевищує 3-й клас, то це не значить, що потрібно опускати свою вихованість, бо, бачте, є більші свині.
            Крім того, для кого пишуться таблички "не шуміти" тощо?
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: ] відповів(-ла) Tasic 17:01:42 17/08/2007
              http://temp.karpaty.com.ua/tas ic/DSC01909.jpg
              от табличка у сусідів. і будь певен, що за порушення там впаяють на всю котушку і нікого не цікавитимуть пояснення типу "вони хороші хлопці"
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: ] відповів(-ла) projdusvit 17:54:09 17/08/2007
                +1 які б не були люди свині, але якщо їм пояснити чого робити не можна+забезпечити покарання за порушення, не свинячитимуть
                • [ Корінь зла ] відповів(-ла) zanuda 19:09:44 17/08/2007
                  О, нарешті, прочитав ключову у справі фразу:
                  "забезпечити покарання за порушення". Хіба що додав би - для всіх порушників бкз винятку
          • [ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) vasyl 18:50:21 17/08/2007
            Згоден, але я нижче ще щось написав
    • [ Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) vassav 17:48:34 17/08/2007
      Проблеми не бачив би в цьому, як би вони їздили дорогами, адже ж і місцеві виїздять по чорниці автомобілями і ліс рубають і, взагалі, на те вони й дороги Та подивіться на західний схил Стогу (над Драгобратом), скільки нових колій там прокладено, як зорана там земля, по траверсу виявляється нікому не цікаво їздити. А це між іншим - заповідник і той шар грунту, який здерто формувався не одну тисячу років. А квадроциклам, я так зрозумів, взагалі протипоказано їздити дорогами. Висновок: повинна бути культура як пішохідного туризму, так і автомобільного.
      • [ Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) projdusvit 17:55:36 17/08/2007
        згоден на 100%
        • [ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ] відповів(-ла) Strange_R 02:18:56 19/08/2007
          Біда в тому, що власнику справжнього позашляховика, який вклав в нього чимало коштів просто доріг замало. Щоб "відбити" інвестиції і потішити власне "его" він починає прокладати нові дороги. І, як правило, йому абсолютно все одно, якої шкоди це завдає природі.
          Коли по ТБ показували репортаж про старт того "героя" на Шевроле-Ниві на Говерлу, то дуже акцентували на тому, що товариш дуже береже природу взявши з собою газового пальника та пообіцявши звезти все своє сміття з гори. І то вже питання культури самих журналістів, які в межах свого менталітету ну дуууже далекі від запитання "скільки часу пройде поки в коліях від коліс знову почнуть цвісти квіти".
          Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування. Але коли в травні в дрімучому лісі на відрогах Карабі-яйли в Криму я натикнувся на колону джипів які місили багнюку тягаючи одне-одного по галявинах з квітучими підсніжниками, слів просто не було. З водіями були дружини, малі діти - і то для них виглядало цілком нормально.
          Так і живемо. З покоління в покоління...
  10. [ Машиною на Говерлу ] додав(-ла) джек 11:09:27 15/08/2007 [ permalink теми ]
    Сьогодні почув по радіо, що на День незалежності якийсь києвлянин проводить акцію- автівкою Нива Шевроле хоче піднятись на г.Говерла.Хтось щось подібне чув?
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Billy Bons 11:13:25 15/08/2007
      Ось пишуть...
      http://www.korrespondent.net/m ain/203088/
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 11:26:58 15/08/2007
        То не пишуть, а як лапшу вішають:

        "Он подчеркнул, что дорога на Говерлу не только не автомобильная, но и "слабо пешеходная"

        "Группа сойдет с асфальтовой дороги в Закарпатье и начнет сложное восхождение на вершину, через крутые каменистые подъемы, болотистые местности и тропинку шириной 1 метр над пропастью" ?!!!...
        "Он надеется, что этот альпинистский участок (!!!) автомобиль преодолеет за 10 дней, если будет сопутствовать хорошая погода."

        Таке враження, що то експедиція мінімум на Ельбрус
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 11:45:52 15/08/2007
          #%&#$, вже машини на Говерлу носять (а що ще вони будуть робити 10 днів?)

          http://uzr.com.ua/links.php?ll _typeid=15&al_typeid=15
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 07:05:24 16/08/2007
          >Экстрима и адреналина будет вдосталь – люди и машины будут справляться с такими препятствиями, которые по плечу далеко не каждому.

          сподобалося слово "вдосталь", вставлене у це іноземне речення :)
          >автомобиль должен преодолеть бездорожье, подъемы и спуски с уклоном более 50°

          написали б одразу правду - 96 градусів і не менше, а то шо за рекорд інакше :-D
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Roman 10:29:11 16/08/2007
            >автомобиль должен преодолеть бездорожье, подъемы и спуски с уклоном более 50°

            то мабуть машина з присосками :)))))
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 11:37:01 15/08/2007
      Поки нами керують совдепівські начальники, цей дебилізм ще скоро не переведеться :-(((
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vassia 12:40:22 15/08/2007
        дай їм Боже, ПРОСТО первернутися.....без жертв!!!
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 12:49:34 15/08/2007
          Якщо такі "туристи" не переведуться, то скоро в нас буде так як в США - гора, підйом посерпантину, по якому яйце можна котити, вершина, асфальт, оглядовий майданчик, спуск. Не треба нам такого! Слава жерепу і Карпатським Єтям!
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 13:38:33 15/08/2007
          Таке було на Свидовці, зараз вже може і не знайду лінк на текст/фото. Там машина летіла півкілометри по схилу. Водій/пасажири повипадали з машини на початку падіння і серйозно не постраждали. Від машини - зпресована купа металу. "Постраждалі" сказали - "нам пох", купимо нову машину і знов поїдемо!
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 13:39:14 15/08/2007
        я от не розумію: а як же тоді таблички про заповідник, про не шуміти і т.п.
        чи то якшо я захочу (гіпотетично) то не можна, а якшо то "акція" - то можна?
        хтось може пояснити, але без неконструктивних фраз?
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 13:48:10 15/08/2007
          Не знаю. Може мені ще одного листа написати директору КБЗ?
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 19:35:25 15/08/2007
            маєш вже досвід - пиши :)
            ну і справді цікаво: чому одним можна свинити законно, а іншим забороняється тим же законом. або дирекція "типу не знає" про такі справи або там справді бардак і закон працює в межах тих кількох гривень, взяти які мріє кожен, хто стоїть на КП
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) victour 17:29:00 15/08/2007
        Чим більше "розвиваємо" туризм - тим більше його губимо, той справжній туризм.
        Де ви дикі гори?-(
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Alex 23:51:54 15/08/2007
      І ніц у нього не вийде. Щиро бажаю йому навернутися разом зі своїм джипом в Котел.
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 09:01:51 16/08/2007
        Тільки хай потім металобрухт приберуть :)
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 09:04:27 16/08/2007
        Ага, дебілам щастить. Якби там був гоч якийсь ліс, на самій Говерлі, то таких підкорювачів на Газ-66 і Уралах було би кожен день по два. Якщо за 6 км вглиб від хатки на росохані ми бачили ланки гусениць тракторів, то їм би і жереп не заважав, якби на Яйку росла б хоч одна пристойна сосна. А так - най валять, як хочуть гудза на с..ку! Тільки та ідея мені щось не дуже. По-перше, вони не будуть мати за що вхоптись тими лебідками, прийдеться коли бити, а по-друге, можна випадково зверху штовхнути на них пару плит, щоб затаятість троха в землю задовбати.
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Dmytro-Rock 15:11:41 16/08/2007
      В принципі, це можливо. Якось на Ельбрус заїхали чуваки на "Лендровері", щоправда, рухаючись за допомогою троса та лебідки. Щоправда, потім автівку довелося лишити на горі, бо її неможливо було спустити до низу. Якщо кому тре буде запчпстини до "шниви" -- то скоро ви зможете їх зняти з Говерли :))))
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 17:54:40 16/08/2007
        Я б задав редакції журналу наступне запитання - в чому полягає принципова різниця, адже машина на гору не їде, а її витягує лебідка. Не вірю, що вазовський мотор може таке потягнути самостійно.
        З таким самим успіхом можна витягнути будь-що. Чому саме Нива-Шевроле?
        Коли поляки їхали на Попа Івана, то вони це робили своїм ходом, якщо я не помиляюсь.
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Dmytro-Rock 19:06:30 16/08/2007
          Мабуть тому, що іншої машини у них нема :)
          Наскільки я знаю, на "Ниві-Шевроле" лебідки нема, як і не зовсім зрозуміло, як її туди вмастирити.
          До речі, 3 дні тому бачив поляків-джиперів в урочище Салатрук (2 машини, "ленд-крузер" і "самурай"), досить непогано еквіповані, але навіть їм та ідея з Говерлою здалася якоюсь примхою варьята :)
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 14:03:07 17/08/2007
        http://www.mountain.ru/skialp/ snowboard/2003/Stacenko/

        "Интересно, знает ли глубоко уважаемая мной фирма BMW, которой с недавних пор принадлежит марка "Landrover", что ей принадлежит самая высокогорная автомобильная свалка в мире? А еще интересно, что сделают с человеком, затащившим и бросившим автомобиль где-нибудь в Баварских Альпах?"

        "Примечание Mountain.RU - рекламную компанию по затаскиванию LandRover’а на Восточную вершину организовала в 1997 году фирма Автодом - дилер BMW в России. В первоначальном плане был также спуск машины, но в самом начале спуска оборвался трос, автомобиль полетел вниз и застрял среди скал ниже восточной вершины, но выше Косой полки. Поскольку главную рекламная задача была уже выполнена, то под предлогом возникших сложностей операцию по спуску прекратили, т.е. попросту "забили" на это и оставили машину на склоне. Машина частично заметена снегом, ее с Косой полки не видно. Выше тропы можно заметить лежащий отдельно задний мост."
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) вол 15:15:24 16/08/2007
      У жовтні якісь розумники намагалися на квадрациклах втнути таке саме, то й 300м від Заросляка не проїхали- зкопитились. Того ж і цьому герою по доброму бажаю.І щоб обов"язково живим залишився, аби багато разів про все розповідав послідовникам. Думаю такі ще будуть.
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 19:01:39 16/08/2007
        Хоч яка б там долина з Заросляка на Говерлу не була, на деяких ділянках квадроцикли треба нести на плечах. Ліс вони би ще проїхали, але про виході на плече там є декілька ділянок сттежки, де вона має півметра вширину і метр в глибину. Обійти хіба ялівцем. А на рахунок ВАЗівського движка - легко, зробити сімці більший підйом над землею - вона буде йти по будь-яких гірських дорогах. 1,5л - то не є мало! А з лебідкою - хоч на Ельбрус!!!
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 17:40:45 16/08/2007
      ги, той товаріщ вже практично біля Ворохти був і тут несподівано розвернув і зараз перебуває у Станіславі (дивився супутникові дані). Цікавий маршрут або пішли перші поломки і чувак на шрот поїхав :)
      версія 2: точку малюють у фотошопі і раз на пару годин пересувають :)
      • [ він повертається у Київ :) ] відповів(-ла) Tasic 20:29:30 16/08/2007
        гляньте на мапу (лінк вище)
        • [ Re: він повертається у Київ :) ] відповів(-ла) komaruk 08:29:55 17/08/2007
          Слава Українським Карпатам! Ні скаженим шоферам! Говерла - не місце для раллі! Ура! ............. то я не зрозумів, він зганяв на вершину, чи обкакався при виді першого ж лісу? То йому не на Хрещатику паркуватись за 7 грн за годину!
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Morik 09:01:46 17/08/2007
        Схоже, що він вже на півдорозі до Києва =)))
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 11:36:14 17/08/2007
          щось він підозріло довго у Хмельницькому. можливо, ремонтується і знову поверне.
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 14:03:49 17/08/2007
            Курча-бальона, довго він ще там буде матлашитися? Його люди на говерлі чекають, щоб нагородити камінням, а в києві - щоб надавати підсрачників за неудачу, а він курча-мать зависає десь між тим і другим
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 14:08:09 17/08/2007
            Автомобиль «Шевроле-Нива» к восхождению на Говерлу готовят в мастерской ***хмельницкого*** умельца Григория Гуменного
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 14:12:27 17/08/2007
            А що справді вже біля Ворохти був? То певно був тестовий виїзд :)
            Побачили гори і виріши ще щось приварити...
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 16:17:10 17/08/2007
            Най той хмельницький умілець ліпше карбюратори людям регулював і розвал-сходження робив, ніж фігнев матися
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 16:45:36 17/08/2007
              Ця акція(заїзд н а авто на Говерлу) є звісно, неповагою і до Карпат, і до заповідника(отже і до закону). Але хіба це вперше? На Чорногірський хребет є не одна дорога, по якій їздять УАзи вже багато років, як то по перемичці між Петросом і Говерлою. Я вже не кажу про лісовози...
              Як на мене - відвідини гір на авто з туристичною метою на джипах є не більш шкідливими, ніж їзда в горах лісників, прикордонників, місцевих за афинами, тим більш лісовозів.. Та навіть тій самій Говерлі те, що хтось туди запреться на своїй Ниві раз на рік не так страшно як сотні піших відвідувачів, що витоптали там все до останньої травинки.
              Просто проблема значно ширша, і то що хтось перекинеться на джипі по дорозі на Говерлу нічого не змінить:(
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 17:09:38 17/08/2007
                Ти змішав всіх докупи.
                В ліс, в т.ч. на заповідні території, мають право заїжджати ті, КОМУ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ПРАВИЛАМИ, а не хто заплатить, або хто там виріс. Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі. Хто їх туди послав - це інша справа.
                На те ж Морське Око мають право їздити працівники парку, а всі інші - тільки пішки або возами за гроші.
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:15:11 17/08/2007
                  в тих, кому це дозволено правилами також може масло потекти.
                  я не розумію, чому вирубки лісу і їзда лісовозів викликає менше обурення ніж їзда на джипах ПО ТИМ САМИМ ДОРОГАМ?
                  • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 18:36:07 17/08/2007
                    Тому що Правила (ЗАКОН) це їм дозволяє - ВЕЛИКА КРАПКА.

                    Я КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ лісовозів і вирубок і це є основною причиною, чому я розвиваю активний туризм. Але туризм в горах має бути НЕМОТОРИЗОВАНИЙ (дивись на нашому сайті http://stezhky.org.ua/prohramy .htm інфо про "зелені шляхи" GREENWAYS).
                    Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи.
                    Кому це на користь і хто на цьому заробляє, не задумувався?
                    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 22:04:47 17/08/2007
                      "Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи."

                      я вважаю що судити про можливість/неможливість певних видів діяльності в горах потрібно ВИКЛЮЧНО З БОКУ ШКОДИ/КОРИСТІ яку ця діяльність завдає навколишньому середовищу.
                      1.я переконаний що лісовози на даний час завдають шкоди більше ніж Ниви
                      2.то що лісозаготівельні фірми мають ліцензії не означає що вони діють в рамках закону
                      3.тому проти підходу:одним можна, бо "законно" а другим нізя, бо незаконно.
                      а якщо завтра власники джипів куплять ліцензії чи лобіюють закон, що дозволяє їм їздити будь-де, Ви також сажете - "ну вони, то окрема розмова, бо законно"?
                      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 17:34:35 19/08/2007
                        Я розумію, що в даний час нам не позбутись одномоментно ані лісовозів, ані позашляховиків. Я роблю маршрути в горах і бачу, що якби мав можливість доїзду далі в гори, то зробив би більше. І тому розумію людей, які в горах працюють. Вони на роботі і держава створила їм такі можливості. Хоча різних відходів вони залишають після себе ого скільки. Але це проблема відсутності інформації і культури.

                        Але вседозволеність, якої не було за поганої совдепії, збільшує кількість як одних, так і других. Ліси раніше вивозили вузькоколійними залізницями, для машин в ліс був обмежений доступ. Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг. І цим не закінчиться, повірте.
                        Вчора в Мислівці мені сказали, що за вихідні в ліс заїхали близько 200 машин - наступив сезон. Думаєте в інших гірських селах менше? А потім ми дивуємось, що тварин в лісі вже немає і рослин поменшало. І саме це стає великою проблемою.
                        Мудрість має межу, дурість межі НЕ МАЄ!!!
                        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 23:02:22 19/08/2007
                          "Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг"

                          його пускати не треба - уже багато років в Ялинці(Усть-Чорна), багатьох інших базах автотури до високогірних озер включені в програму.
                          В тому і проблема що у нас немає правил: ніби будь-яка діяльність в заповідниках заборонена, але через відсутність контролю вседозволеність.
                          Якщо на частині гірських доріг що ВЖЕ ДАВНО ІСНУЮТЬ, траву, що там росла виїздили десятки років тому, створити дозволені платні автомаршрути з чіткими правилами їзди по них(крок вправо, крок вліво - конфіскація авто). Можливо, для контролю обов"язкова присутність в кабіні авто когось із працівників заповідника.
                          Strange_R написав
                          "Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування."
                          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Roman 10:36:51 20/08/2007
                            Джипінг ще можливо якось, теоретично, при зміні влади, взяти під контроль.

                            Але уявив собі подумки ситуацію - комерцйним ягідникам-грибникам заборонено їздити на їхніх ГАЗ-66. Аж смішно від утопічності даної думки в українських реаліях. КПП на виїзді з кожного села, де солдатів змінюють щомісяця на інших, як тільки вони приживаються :)))
                    • [ та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) jarko 14:07:08 18/08/2007
                      Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
                      Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
                      • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) Tasic 14:23:54 18/08/2007
                        знаєш віршик про містера Твістера? він хотів будинок один купити. Але виявилося, що він не продається, бо *не продається нікому*..
                      • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) vasyl 17:46:52 19/08/2007
                        Так вони напевно і заплатили, але менше і потрібним людям, яким та природа по-барабану. І дальше будуть платити.
                        Яка охорона природи, які гроші... Нема слів...
                        І таким способом ми все більше будемо ставати європейцями?
                        • [ Re: Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) projdusvit 23:12:20 19/08/2007
                          це як проституція: вона була, є і буде, не зважаючи на заборони
                          але там, де вона легалізована, надприбутки ідуть не сутенерам, а в державу
                          за гроші, що отримані, створюють систему якості і безпеки "послуг", певні правила, що виключають розбещення неповнолітніх, встановлюють регулярні медогляди

                          Якщо дозволити їздити на авто по частині гірських доріг, враховуючи шкоду від того природі, можна отримувати від того гроші і на контроль тих поїздок, і на охорону гір і лісів від несанкціонованих заїздів і іншої діяльності, що шкодить природі
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:37:54 17/08/2007
                  Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі

                  а якщо водії що возять людей на джипах на високогірні озера також на роботі? значить можна?
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:44:01 17/08/2007
                  або люди, що живуть в горах чи біля гір будуть заробляти на туризмі, або на пилянні лісу.
                  третього мабуть не дано
                  я чомусь вважаю що ліпше катати на джипах багатеньких мажорів ніж пиляти дерево і вивозити його на лісовозах, руйнуючи рельєф не менше за "Ниви"

                  Хоча.. взяти туж Буковель - ліпше б уже ліс пиляли..
    • [ Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 17:03:52 18/08/2007
      А тепер подумайте, люди. Ви вже готові пустити в гори і тих, і інших. А тепер прикиньте ситуацію. Переспілий ліс, в якому скоро мають завестись короїди та інша гидота, бо скоро буде підгниття і всі умови для того. Що, хтось візьме сокирку і піде в ліс, а потім буде тягти його на горбі? Отож-бо... Держава знає, що рубати, а якщо в тому є вже якась упередженість, то ми їм можемо протистояти хіба якщо Віктор Андрійович запишеться в члени Карпатського клубу на вашім сайті. То вже проблема нашої гнилої політики, а не наша. Згоден, лісовози, які не мають стосунку до планової вирубки лісу, треба як і джипи гнати з Карпат ср.ним віником. Але ліс ти без машини з Карпат навіть планово не витягнеш. А вертушки задорогі. Чи, може прибудувати під Котельцем пилораму? А на Говерлу вже інваліди взимку, наскільки я обізнаний з газетними статтями, вилазять нащо туди машини. На Говерлу вийти можна пішки, а подивився би я, скільки пересічний лісогуб винесе на плечах кубів лісу. За несакціонованими лісовозами і такими моторизованими на всю голову оленями мають приглядати лісники, або ми, якщщо нам небайдужа доля Карпат.
      • [ Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 23:15:05 19/08/2007
        "А тепер подумайте, люди. Ви вже готові пустити в гори і тих, і інших"
        хто кого куди пускає? в цьому питанні повна анархія - хто куди на чому хоче, туди і їде.
        • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 09:29:04 21/08/2007
          А пацик-то надовго в Хмельницьку застряг. Чи не думає він збесчестити Говерлу на День Незалежності? Тоді він туди точно не проїде - місця не буде. :)
          • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) geras 12:27:35 21/08/2007
            Вони вже збираються 29-го серпня підніматися. Переорієнутували свій похід ніби як на "екологічний". Тобто збираються зібрати пару кульків сміття й звезти їх на Ниві вниз, а потім дати прес-конференцію й звернутися до піших туристів з проханням не смітити в горах. От такий хід. Ще й хочуть подати це так, що от без Ниви ми б стільки не спустили сміття з гір. Тобто розрахунок на то, що після 24-го серпня їх сходження не буде викликати таких емоцій й людей буде поменше.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 12:54:34 21/08/2007
              У вчорашній розмові з ними такі речі проскакували. Але звідки така інформація?
              Якщо заповідник їм дозволить виїхати на перемичку, то протестувати проти цього немає сенсу, але далі на Говерлу хай ідуть пішки і звідти зносять сміття і грузять свою Ниву. Але напевно Ниви там буде замало
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 16:04:18 21/08/2007
                Ото вже схоже на те, як американці наводять машингверами порядки в Іраку і спрямовують їх гранатами на шлях до миру. Згоден, на ДН треба користуватись приципом "приніс своє-забрав і своє, і хамське". Думаю, люди, що вже не перший раз в горах, не будуть паскудити і без того збідовану екологію на Говерлі. Я розумію, як би той шофер не мав ніжок, то його би й так винесли. А потім взяв би сміття і скотився вниз. Наскільки я знаю п. Василя з його коментів у даному форумі, йому б така моторизована допомога не понадобилася б. Ну, він би точно її не просив. Але їхати "поправляти" екологію тим, що чи не найбільше після матрасників її псує - то хамство.
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) geras 17:21:14 21/08/2007
                Виходячи з того, як презентована ця подорож на Ниві (рекорд, вперше в Україні і т.ін.), гадаю таки, що піднятися на самий верх є принциповою задачею для них. А сміття - це гарна "друга лінія", щоб прикрити основну. Бо не доїхати до вершини - то не рекорд. І стає незрозуміло, чого ж тоді дерлися. Тому не вірю, що десь зупиняться, а далі - пішки. Був би радий помилятися.
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 18:14:39 21/08/2007
                  Я перепрошую, але не отримав відповіді щодо терміну нового планованого виїзду. Якщо маєте надійні інфоджерела, то прошу мені, в разі чого, надати інфо на моб. 050 777 20 70.
                  Тоді я буду звязуватись безпосередньо з директором КБЗ через мобільний - така домовленість
                  • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) geras 23:07:21 21/08/2007
                    Щодо першоджерел, то є Анатолій - ген.директор журналу "Украина. За рулём", штурман цієї Ниви й ідеолог проекту. Його електронна адреса є на сайті журналу і я з ним трохи попереписувався. Тож 29-те серпня - це оголошена ним дата. Наскільки вона точна? Гадаю, що змінити її не важко. До речі, він посилався в листі, що саме КБЗ склав той маршрут для них.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) IrishHighlander 13:39:30 30/08/2007
              вже не Нива, вже ЗІЛ 131, наскільки я в курсі
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 14:30:17 30/08/2007
                Сьогодні оновили інформацію про акцію на сайті - розбили на дві сторінки. Вони явно не думають відмовлятися.
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 15:13:11 30/08/2007
                Так було і раніше. Щодо ЗІЛа, то планувалось їхати 2 Нивами та вантажний автомобіль із різним спорядженням (а може і не один). Одна з Нив має їхати наверх і потім її мають виставляти на різних рекламних акціях.
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 15:13:37 30/08/2007
                Так було і раніше. Щодо ЗІЛа, то планувалось їхати 2 Нивами та вантажний автомобіль із різним спорядженням (а може і не один). Одна з Нив має їхати наверх і потім її мають виставляти на різних рекламних акціях.
                Пропозиція не розпорошувати тему, а писати про це тільки в АКЦІЯХ


сторінки: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25 · 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31 · 32 · 33 · 34 · 35 · 36 · 37 · 38 · 39 · 40 · 41 · 42 · 43 · 44 · 45 · 46 · 47 · 48 · 49 · 50 · 51 · 52 · 53 · 54 · 55 · 56 · 57 · 58 · 59 · 60 · 61 · 62 · 63 · 64 · 65 · 66 · 67 · 68 · 69 · 70 · 71 · 72 · 73 · 74 · 75 · 76 · 77 · 78 · 79 · 80 · 81 · 82 · 83 · 84 · 85 · 86 · 87 · 88 · 89 · 90 · 91 · 92 · 93 · 94 · 95 · 96 · 97 · 98 · 99 · 100 · 101 · 102 · 103 · 104 · 105 · 106 · 107 · 108 · 109 · 110 · 111 · 112 · 113 · 114 · 115 · 116 · 117 · 118 · 119 · 120 · 121 · 122 · 123 · 124 · 125 · 126 · 127 · 128 · 129 · 130 · 131 · 132 · 133 · 134 · 135 · 136 · 137 · 138 · 139 · 140 · 141 · 142 · 143 · 144 · 145 · 146 · 147 · 148 · 149 · 150 · 151 · 152 · 153 · 154 · 155 · 156 · 157 · 158 · 159 · 160 · 161 · 162 · 163 · 164 · 165 · 166 · 167 · 168 · 169 · 170 · 171 · 172 · 173 · 174 · 175 · 176 · 177 · 178 · 179 · 180 · 181 · 182 · 183 · 184 · 185 · 186 · 187 · 188 · 189 · 190 · 191 · 192 · 193 · 194 · 195 · 196 · 197 · 198 · 199 · 200 · 201 · 202 · 203 · 204 · 205 · 206 · 207 · 208 · 209 · 210 · 211 · 212 · 213 · 214 · 215 · 216 · 217 · 218 · 219 · 220 · 221 · 222 · 223 · 224 · 225 · 226 · 227 · 228 · 229 · 230 · 231 · 232 · 233 · 234 · 235 · 236 · 237 · 238 · 239 · 240 · 241 · 242 · 243 · 244 · 245 · 246 · 247 · 248 · 249 · 250 · 251 · 252 · 253 · 254 · 255 · 256 · 257 · 258 · 259 · 260 · 261 · 262 · 263 · 264 · 265 · 266 · 267 · 268 · 269 · 270 · 271 · 272 · 273 · 274 · 275 · 276 · 277 · 278 · 279 ·

список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::