стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Машиною на Говерлу ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Схоже, що він вже на півдорозі до Києва =)))
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Машиною на Говерлу ]
    додав(-ла) Morik 09:01:46 17/08/2007
    Схоже, що він вже на півдорозі до Києва =)))
    • [ Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 11:36:14 17/08/2007
      щось він підозріло довго у Хмельницькому. можливо, ремонтується і знову поверне.
      • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 14:03:49 17/08/2007
        Курча-бальона, довго він ще там буде матлашитися? Його люди на говерлі чекають, щоб нагородити камінням, а в києві - щоб надавати підсрачників за неудачу, а він курча-мать зависає десь між тим і другим
      • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 14:08:09 17/08/2007
        Автомобиль «Шевроле-Нива» к восхождению на Говерлу готовят в мастерской ***хмельницкого*** умельца Григория Гуменного
      • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) avatorl 14:12:27 17/08/2007
        А що справді вже біля Ворохти був? То певно був тестовий виїзд :)
        Побачили гори і виріши ще щось приварити...
      • [ Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) komaruk 16:17:10 17/08/2007
        Най той хмельницький умілець ліпше карбюратори людям регулював і розвал-сходження робив, ніж фігнев матися
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 16:45:36 17/08/2007
          Ця акція(заїзд н а авто на Говерлу) є звісно, неповагою і до Карпат, і до заповідника(отже і до закону). Але хіба це вперше? На Чорногірський хребет є не одна дорога, по якій їздять УАзи вже багато років, як то по перемичці між Петросом і Говерлою. Я вже не кажу про лісовози...
          Як на мене - відвідини гір на авто з туристичною метою на джипах є не більш шкідливими, ніж їзда в горах лісників, прикордонників, місцевих за афинами, тим більш лісовозів.. Та навіть тій самій Говерлі те, що хтось туди запреться на своїй Ниві раз на рік не так страшно як сотні піших відвідувачів, що витоптали там все до останньої травинки.
          Просто проблема значно ширша, і то що хтось перекинеться на джипі по дорозі на Говерлу нічого не змінить:(
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 17:09:38 17/08/2007
            Ти змішав всіх докупи.
            В ліс, в т.ч. на заповідні території, мають право заїжджати ті, КОМУ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ПРАВИЛАМИ, а не хто заплатить, або хто там виріс. Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі. Хто їх туди послав - це інша справа.
            На те ж Морське Око мають право їздити працівники парку, а всі інші - тільки пішки або возами за гроші.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:15:11 17/08/2007
              в тих, кому це дозволено правилами також може масло потекти.
              я не розумію, чому вирубки лісу і їзда лісовозів викликає менше обурення ніж їзда на джипах ПО ТИМ САМИМ ДОРОГАМ?
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 18:36:07 17/08/2007
                Тому що Правила (ЗАКОН) це їм дозволяє - ВЕЛИКА КРАПКА.

                Я КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ лісовозів і вирубок і це є основною причиною, чому я розвиваю активний туризм. Але туризм в горах має бути НЕМОТОРИЗОВАНИЙ (дивись на нашому сайті http://stezhky.org.ua/prohramy .htm інфо про "зелені шляхи" GREENWAYS).
                Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи.
                Кому це на користь і хто на цьому заробляє, не задумувався?
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 22:04:47 17/08/2007
                  "Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи."

                  я вважаю що судити про можливість/неможливість певних видів діяльності в горах потрібно ВИКЛЮЧНО З БОКУ ШКОДИ/КОРИСТІ яку ця діяльність завдає навколишньому середовищу.
                  1.я переконаний що лісовози на даний час завдають шкоди більше ніж Ниви
                  2.то що лісозаготівельні фірми мають ліцензії не означає що вони діють в рамках закону
                  3.тому проти підходу:одним можна, бо "законно" а другим нізя, бо незаконно.
                  а якщо завтра власники джипів куплять ліцензії чи лобіюють закон, що дозволяє їм їздити будь-де, Ви також сажете - "ну вони, то окрема розмова, бо законно"?
                  • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 17:34:35 19/08/2007
                    Я розумію, що в даний час нам не позбутись одномоментно ані лісовозів, ані позашляховиків. Я роблю маршрути в горах і бачу, що якби мав можливість доїзду далі в гори, то зробив би більше. І тому розумію людей, які в горах працюють. Вони на роботі і держава створила їм такі можливості. Хоча різних відходів вони залишають після себе ого скільки. Але це проблема відсутності інформації і культури.

                    Але вседозволеність, якої не було за поганої совдепії, збільшує кількість як одних, так і других. Ліси раніше вивозили вузькоколійними залізницями, для машин в ліс був обмежений доступ. Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг. І цим не закінчиться, повірте.
                    Вчора в Мислівці мені сказали, що за вихідні в ліс заїхали близько 200 машин - наступив сезон. Думаєте в інших гірських селах менше? А потім ми дивуємось, що тварин в лісі вже немає і рослин поменшало. І саме це стає великою проблемою.
                    Мудрість має межу, дурість межі НЕ МАЄ!!!
                    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 23:02:22 19/08/2007
                      "Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг"

                      його пускати не треба - уже багато років в Ялинці(Усть-Чорна), багатьох інших базах автотури до високогірних озер включені в програму.
                      В тому і проблема що у нас немає правил: ніби будь-яка діяльність в заповідниках заборонена, але через відсутність контролю вседозволеність.
                      Якщо на частині гірських доріг що ВЖЕ ДАВНО ІСНУЮТЬ, траву, що там росла виїздили десятки років тому, створити дозволені платні автомаршрути з чіткими правилами їзди по них(крок вправо, крок вліво - конфіскація авто). Можливо, для контролю обов"язкова присутність в кабіні авто когось із працівників заповідника.
                      Strange_R написав
                      "Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування."
                      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Roman 10:36:51 20/08/2007
                        Джипінг ще можливо якось, теоретично, при зміні влади, взяти під контроль.

                        Але уявив собі подумки ситуацію - комерцйним ягідникам-грибникам заборонено їздити на їхніх ГАЗ-66. Аж смішно від утопічності даної думки в українських реаліях. КПП на виїзді з кожного села, де солдатів змінюють щомісяця на інших, як тільки вони приживаються :)))
                • [ та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) jarko 14:07:08 18/08/2007
                  Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
                  Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
                  • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) Tasic 14:23:54 18/08/2007
                    знаєш віршик про містера Твістера? він хотів будинок один купити. Але виявилося, що він не продається, бо *не продається нікому*..
                  • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) vasyl 17:46:52 19/08/2007
                    Так вони напевно і заплатили, але менше і потрібним людям, яким та природа по-барабану. І дальше будуть платити.
                    Яка охорона природи, які гроші... Нема слів...
                    І таким способом ми все більше будемо ставати європейцями?
                    • [ Re: Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) projdusvit 23:12:20 19/08/2007
                      це як проституція: вона була, є і буде, не зважаючи на заборони
                      але там, де вона легалізована, надприбутки ідуть не сутенерам, а в державу
                      за гроші, що отримані, створюють систему якості і безпеки "послуг", певні правила, що виключають розбещення неповнолітніх, встановлюють регулярні медогляди

                      Якщо дозволити їздити на авто по частині гірських доріг, враховуючи шкоду від того природі, можна отримувати від того гроші і на контроль тих поїздок, і на охорону гір і лісів від несанкціонованих заїздів і іншої діяльності, що шкодить природі
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:37:54 17/08/2007
              Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі

              а якщо водії що возять людей на джипах на високогірні озера також на роботі? значить можна?
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:44:01 17/08/2007
              або люди, що живуть в горах чи біля гір будуть заробляти на туризмі, або на пилянні лісу.
              третього мабуть не дано
              я чомусь вважаю що ліпше катати на джипах багатеньких мажорів ніж пиляти дерево і вивозити його на лісовозах, руйнуючи рельєф не менше за "Ниви"

              Хоча.. взяти туж Буковель - ліпше б уже ліс пиляли..


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::