стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ та хоч би й на повітряній кулі.. ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ та хоч би й на повітряній кулі.. ]
    додав(-ла) jarko 14:07:08 18/08/2007
    Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
    Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
    • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) Tasic 14:23:54 18/08/2007
      знаєш віршик про містера Твістера? він хотів будинок один купити. Але виявилося, що він не продається, бо *не продається нікому*..
    • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) vasyl 17:46:52 19/08/2007
      Так вони напевно і заплатили, але менше і потрібним людям, яким та природа по-барабану. І дальше будуть платити.
      Яка охорона природи, які гроші... Нема слів...
      І таким способом ми все більше будемо ставати європейцями?
      • [ Re: Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) projdusvit 23:12:20 19/08/2007
        це як проституція: вона була, є і буде, не зважаючи на заборони
        але там, де вона легалізована, надприбутки ідуть не сутенерам, а в державу
        за гроші, що отримані, створюють систему якості і безпеки "послуг", певні правила, що виключають розбещення неповнолітніх, встановлюють регулярні медогляди

        Якщо дозволити їздити на авто по частині гірських доріг, враховуючи шкоду від того природі, можна отримувати від того гроші і на контроль тих поїздок, і на охорону гір і лісів від несанкціонованих заїздів і іншої діяльності, що шкодить природі


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::