Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
додав(-ла)14:06:44 30/10/2012[ permalink теми ] Шановні любителі гірських вершин, повідомляю Вас про продовження облаштування полонини Боржава. Попередньо було розпочато акцію "Чиста Боржава", мета якоі очистити вершини від багаторічного бруду. Почитати про результати можна на форумі (тема "Чиста Боржава")
Наступним кроком в облаштуванні полонини заплановано маркування всіх туристичних маршрутів і встановлення показчиків вершин. Разом з фундацією Карпатські Стежки (Василь Гутиряк), закордонними партнерами (Іво) та гірськими рятувальниками МЧС ця робота буде пооводитися поетапно.
Почнемо наступними вихідними (03-04.11.12) з встановлення 7 металевих стояків в районі г.Магура Жида - Гемба - В.Верх. Це найбільш популярні місця в зимовий період. Тому знакування цієі частини полонини носить більше характер забезпечення безпеки зимового туризму.
Прошу всіх зацікавлених та небайжужих приєднатися. Збір в .Пилипець, Міжгірського р-ну, Закарпаття в суботу 03.11.12 р. В 9.00 біля крісельного витягу. Всі матеріали будуть доставлені попередньо. Техніка для вивозу на полонину є. Потрібно додатково декілька пар робочих рук |#smile19|
Якщо цікаво - пишіть на форумі, або на мій 050 один сім два 7543
відповів(-ла)17:54:37 05/11/2012 Доповідаю: цими вихідними група в складі трьох "бешаних ентузіастів" розпочала роботу по облаштуванню полонини Боржава.
В жахливих погодних умовах (шквальний вітер, сплошний туман і мілкий пакосний дощ) нам вдалося встановити на бетонну основу 7 металевих стовпів по маршруту від г.В.Верх до вершини г. Магура Жида. 4 стовпи встановлені згідно планів маркування туристичних маршрутів і 3 на прохання місцевих МНС, 2 з яких на підйомі від витяга в с. Пилипець на г. Гемба і один по напрямку від г. Гемба в сторону г.В.Верх. В цих місцях найбільше блукають зимові любителі фрірайду. Можливо, це і занадто, але безпеки мало не буває
Далі необхідно виготовити і встановити на цих стовпах самі вказівники. Думаю, до зими спільними зусиллями Карпатських стежок і закордонних партнерів це буде зроблено.
Решту роботи по маркуванню стежок і вказівників на Боржаві-Кук будемо продовжувати з весни.
От такі справи. Взагалі, погана погода нам тільки допомогала - було дуже весело!!! і вечір вдався на славу
А кого не було.... зря, зря
додав(-ла)15:31:04 26/10/2012[ permalink теми ] Завершено перший етап робіт на обсерваторії і команда робітників зїхала вниз, залишивши для туристів своє приміщення для ночівлі. Зроблено покрівлю та замуровано вікна і до наступного сезону роботи не проводитимуться.
В приватній розмові головний архітектор проекту та одночасно палкий прихильник мандрівок горами пан Володимир попросив мене звернутись до мандрівників з проханням спостерігати за цілісністю нового даху та надсилати мені, при нагоді, час від часу фото обсерваторії - як вона виглядатиме на момент перебуття там.
Це потрібно для того, щоб оперативно реагувати, якщо раптом хтось захоче взяти щось на металобрухт.
Також прохання розмістити цю інформацію на інших популярних сайтах та форумах щоб витрачені кошти та зроблена робота не пропали даремно.
відповів(-ла)22:40:39 27/11/2012 певно там ще важливо дивитись, щоб дерев’яні частини не палили. Бо метал зимою ніхто стягувати не буде.
відповів(-ла)12:21:25 10/12/2012 Друзіа. Йа знову в строю любителів тихцем пробратися і залишити в снігу свій слід на тих волохатих пупирцях найменованих "гори" ;) %). Тут таке, надумали ми витащитись на обсерваторію 2-го січня і далєє, з астромотлохом заради отих різнокольорових блималок.Виходить там ремонт пройшов? Порсвітіть плвіз одинм словом -чи ще доступні оті приміщення обсерваторії для простих смертних? Дяки
відповів(-ла)12:33:48 10/12/2012 кста -якшо тра маленька допомога такого роду як минулого разу -можу повторити.
відповів(-ла)18:39:46 19/10/2012 Теж дивився, треба польські архіви ворошити, приблизно де стояв-був там в суботу.
відповів(-ла)14:42:23 20/10/2012 пол.Лисича ?
відповів(-ла)19:07:16 21/10/2012 Так
додав(-ла)14:16:19 18/10/2012[ permalink теми ] Підкажіть як йти на Магуру з Тухлі де є джела по маршруті де можна взяти GPS трек маршруту
відповів(-ла)17:06:28 18/10/2012 Можна підніматися прямо з Тухлі з вокзалу на Кіндрат і далі хребтом через Матагів на Магуру (води напевно по хребту не буде), а можна йти до кінця Либохори і під високовольткою підніматися на хребет.
додав(-ла)13:37:53 18/10/2012[ permalink теми ] Люди добрі, підскажіть будь-ласка, чи ще є колиба-притулок на маршруті Осмолода - Ігровець ???
додав(-ла)15:03:28 10/10/2012[ permalink теми ] Ідемо Чорногору за 1 день.
План
Відстань: 50-70 км
Тривалість: з ранку до ночі
Виїзд: субота, 13 жовтня, 1.00
Повернення: вечір суботи чи день неділі
Вартість дороги: близько 100-150 грн (поїзд чи бус)
Харчування: самостійно (2 перекуси в транспорті і 1 (солоний+слодкий) на ходу)
Зголошуватись: на форумі (tourclub.te.ua) або за тел 067 99 18 254
відповів(-ла)22:18:48 14/10/2012 Гарно! Нас трохи гальмувала величина групи - 12 чол все ж.
Тре спробувати ще літом.
відповів(-ла)00:38:57 16/10/2012 Загалом, думаю має значення пора, точний маршрут (взяті вершини). Знаю, що минулого року хлопці з Тернополя та Львова (Екстрім Львів УА) перейшли (Кваси-Шибене) з двохтисячниками за 14 год, у жовтні.
відповів(-ла)18:46:01 10/10/2012 Тут напевне буде ключовим моментом, чи брати всі 2тис, Гутен в стороні. Про нього ніхто не обмовлявся.
відповів(-ла)12:45:54 12/10/2012 А в чому сенс такого лосячого походу? просто потім написати що от я такий крутий пробіг як віслюк 50км/день!? Карпати то має бути насолода і відпочинок... ИМХО!
відповів(-ла)05:05:01 13/10/2012 Це справа спірна. Про смаки, як кажуть, не сперечаються.
Хтось може вважати, що навпаки- що віслюк - це той, хто тащить на собі 15-20 кг наплечиник і йде за день 25км, замість того, щоб як людина, нести наплечник в 3-5кг і пройти/пробігти 50км.
відповів(-ла)22:24:15 14/10/2012 Непогане тренування. Загалом людям властиво долати якісь труднощі. Це приємно робити в горах і вписуватись в вихідні.
відповів(-ла)13:47:21 12/10/2012 25 серпня кілька знайомих (одному навіть за 50) пройшли маршрут Говерлянський водоспад (6:00) -низом до Шпиць (8:30)- Попіван(13:00) - оз.Бребенескул (з купанням) (15:30) - оз.Несамовите (з купанням) (17:15) - Говерлянський водоспад (20:00). Тобто збігали майже всю Чорногору туди і назад
відповів(-ла)19:28:53 14/10/2012 Пора вже і звітуватися. Трек в студію!
відповів(-ла)21:01:45 14/10/2012 Я щось думав Едуард що ти вже вийшов з того понтового віку і дурні забіги "проспектом" Чорногори довжиною 55,5 км (по треку від Шибеного до Квасів) тебе мало цікавлять :)
відповів(-ла)21:51:15 14/10/2012 Не будучи прихильником подібного, я всеж таки більш лояльний до таких акцій.
Дечому у цих молодих людей можна повчитися, а дечого можна і навчити.
Стосовно треку, то я його вже бачив. Не всі двохтичячники взято. Не ясно по треку реальні часові параметри.
відповів(-ла)13:30:58 15/10/2012 Коли Вам буде біля 50 років, Ви будете на то дивитись трохи по іншому, хіба що старі травми Вас не турбуватимуть!
Міг би написати ще більше, але користувачі даного сайту не зрозуміють цю інформацію тому що інтереси "новеньких" вже не ті що в "стареньких" і підхід до задоволення власних амбіцій також різний :).
відповів(-ла)20:47:16 15/10/2012 Коли все пройдене по декілька разів, можна пробувати йти Чорногірський і за день, і за сім днів - діло смаку. Як легкоатлет можу закинути таку ідею - пробігти крос по Чорногорі. Старт - г.Піп Іван, фініш - перевал за Петросом. Дистанція - трохи більше 30 км, орієнтовний час проходження в спокійному темпі - біля 3 год. Необхідні умови - регулярне заняття бігом на довгі дистанціїї/цілком досить на любительському рівні/, гарна погода, досконале знання маршруту. Всі вершини звичайно обходити траверсом. Все цілком реально /не ходив лише траверсом Поржижевську і Брескул, то не знаю що тут буде під ногами/.Ще років пять тому сам взявся б за це. На сьогоднішній день потрібно хоча б півроку щоб підтягнути форму.
відповів(-ла)15:05:43 16/10/2012 Так які проблеми, все впирається тільки в організацію, а учасників назбирається.
Є і приклади змагнань які вже відбулися <www.travel-extreme.com.ua/ forum/viewforum.php?id=53>
відповів(-ла)00:30:21 16/10/2012 Так отож. Сподіваюсь, коли мені буде за 50 я зможу з розумінням і повагою ставитись до інших ("новеньких").
відповів(-ла)13:34:40 15/10/2012 Інша сторона питання - в порівнянні з Горгани-рейс і іншим подібним перегонам це попса і тому нема чим особливо хвалитись - ну хіба що тим що Бог дав трохи більше здоровя, яке може і забрати в свій час, якщо будете нераціонально витрачати :).
відповів(-ла)00:48:37 16/10/2012 Хвалюсь чим можу :) Все в порівнянні з чимось можна назвати попсою.
відповів(-ла)22:14:55 14/10/2012 Цього разу марафон через весь хребет Чорногори (готель Васкул в Квасах - шлагбаум в Шибеному) подолало 12 чоловік.
Загальна пройдена відстань близько 60 км. (55км по треку), набір висоти 2900м, спуск 2 615м. Перехід зайняв більше близько 17 год і включав підйоми на Петрос, Говерлу, Піп Іван (інші вершини траверсом). Погода видалась гарна, температура близько 10 градусів, часом невеликий вітер, змінна хмарність, видимість гарна, вершини двотисячників часом були прикриті хмарами, під ногами траплявся сніг, болото.
В переході приймали участь представники кількох клубів:
Турклуб Тернопіль (5 чол), Гірський клуб Тернопіль (3 чол), Львівський Екстрім клуб(3 чол), Львівська велоформація Бескид (1 чол)
Трек http://www.gpsies.com/map.do?f ileId=djcujhcubijjsjqa
<https://plus.google.com/ph otos/115664187014327714923/alb ums/5799213647850869201>
<https://plus.google.com/ph otos/115406928242244388325/alb ums/5799180968439066833?authke y=CMjF5_2Ajo6iUg>
відповів(-ла)09:21:24 15/10/2012 Нє-нє, gps-в студію! gpx-файл елементарно підріхтувати за наявності мінімального фанатизму :) Трек перестає бути "живим" у той момент, коли його злито з приладу
пс: жартую, ясно
відповів(-ла)00:25:14 16/10/2012 Ed.ua, plt-файл вислав на пошту. Ну і фотки в моєму альбомі геотеговані (gps з камерою).
відповів(-ла)07:42:53 16/10/2012 Дякую, отримав.
відповів(-ла)14:29:50 15/10/2012 Ви точно були на Чорногорі???? " набір висоти 2900м, спуск 2 615м????
відповів(-ла)15:03:15 15/10/2012 Це ж суммарний набір - 1300 на Петрос, потім 500 на Говерлу, 200 на Брескул, тощо.
відповів(-ла)15:11:08 15/10/2012 Ясно, по 500 і 200 гарно звучить.
відповів(-ла)16:35:14 15/10/2012 Ги-ги. І після Реброї ніхто нікуди не йде....
відповів(-ла)13:55:34 03/10/2012 Радію! То це за гроші прикарпатського університету?
відповів(-ла)15:48:35 03/10/2012 Найбільшою проблемою насправді є не відновлення даного обєкта, а власне його подальше утримання!!! Головне питання майбутнього - хто буде за це платити!
На це потрібні суттєво більші кошти і шкода буде якщо дана будівля реконструюється тільки для задоволення чиїхось амбіцій - в історію можна ввійти але також можна і вляпатись :).
відповів(-ла)14:01:19 03/10/2012 все ж таки не пусті балачки! Старт добрий. Можливо їм потрібна якась допомога? Хто знає більше інформації з першоджерел прошу поділитися
відповів(-ла)15:34:19 03/10/2012 Ми маємо найбільш повну інфо від першоджерел, але "виносити колоди" на люди не будемо. :).
Час від часу там потрібні люди на потижневу роботу - якщо хтось хоче там попрацювати за гроші прошу дати знати.
Але зараз в нас велика зайнятість на маркуванні і на мейлі буду рідко.
відповів(-ла)16:46:26 15/10/2012 С понеділка на обсерваторію виїхали монтажники поженоїї сигналізації, буде встановлені датчики та громо і блискавозахистю
відповів(-ла)18:10:28 15/10/2012 А живлення?
відповів(-ла)18:45:39 15/10/2012 від блискавок
відповів(-ла)20:44:45 15/10/2012 Тесла нервово курить в стороні...
відповів(-ла)22:27:48 02/10/2012 Молодці - реабілітуйте справжніх джиперів і прикладом започаткуйте джиперських рух з прибирання сміття в горах.
Як варіант, встановіть пару ГАЗ 66 в ягідний сезон на Боржаві і напишіть плакат - заміна пустих пляшок на повні :). Вартість пива приблизно коштуватиме вартості заправки транспорту :-).
відповів(-ла)13:59:56 03/10/2012 ідея добра!!!
Але скажу Вам чесно, що всі місцеві збирачі, яких ми зустрічали на полонині нас просто не розуміли, вірніше, і не хотіли розуміти. В конфлікти ми не встрявали, але хотілося одну дві пики помнути