Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: "Улюблений" журнал ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: їздив з тими хлопцями, що на джипах. ніяк не можу повірити, що у вас щось перемкнуло. хочеться думати, що ви просто погано поінформовані. так от, проїхали кілометрів з 200, все по грунтових та лісовозних дорогах. і що, трава(?) на дорозі перестане рости чи дорога в каньйон перетвориться?
розумію, що більшість з вас навіть коли бачить джип на трасі, то подумки каже "щоб ти здох", але все ж попросив би епітети "свинство" і "паскудство" притримати для іншого разу Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: "Улюблений" журнал ]додав(-ла)jarko14:56:37 17/08/2007 їздив з тими хлопцями, що на джипах. ніяк не можу повірити, що у вас щось перемкнуло. хочеться думати, що ви просто погано поінформовані. так от, проїхали кілометрів з 200, все по грунтових та лісовозних дорогах. і що, трава(?) на дорозі перестане рости чи дорога в каньйон перетвориться?
розумію, що більшість з вас навіть коли бачить джип на трасі, то подумки каже "щоб ти здох", але все ж попросив би епітети "свинство" і "паскудство" притримати для іншого разу
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Roman16:32:04 17/08/2007 Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?
Я коли бачу оте словосполучення "автотури до високогірних озер" - закипаю :(
[ Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)jarko16:47:07 17/08/2007 Значить, справа все ж не в тому, на чому люди пересуваються - на джипах, на мопедах, пішки, а в тому як саме вони це роблять.
Є маршрути пішохідні, є водні, велосипедні, так само є маршрути для позашляховиків. Вони повинні бути прокладені так, щоб не завдавати шкоди природі. А свинячити може кожен, будь то людина з джипом чи без.
Як на те пішло (а тут вже ця тема піднімалась), то в Європі заборонено будь-де ходити, палити вогонь, ставити намети. Отже "дикий" туризм, який всі ми практикуємо, там само можна назвати і "свинством" і "паскудсвом" :))
[ Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit17:10:42 17/08/2007 Згоден з Ярком. Проблема не в джипах, як таких. Проблема у вседозволеності, безкарності і неврегульованості перебування людей в Українських Карпатах. Про свідомість багатьох "підкорювачів" і відвідувачів - то окрема тема.
Повинні бути маршрути для вело, пішого, авто, ін туризму. А частина заповідників повинна бути взагалі закритою для відвідування, принаймні в безсніжний період. + повинні бути ліміти пропуску людей як на піші "сходження", так і на автотури.
Ми нікуди не дінемось від комерціалізації туризму, від змін які вони несуть за собою. Але це все має бути чітко врегульовано. Як то - цією дорогою можна їхати на авто, цією ні, відповідно до рівня шкоди, що може бути завдано навколишньому середовищу
[ Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)projdusvit22:27:04 17/08/2007 "Достатньо оглянути краєвид на Драгобраті і далі по Свидовцю. Невже оці автомобілісти не вносять туди вклад, як і "екстремали", відпочивальники, фестивальники, лісогуби і всі решта?"
спуск зі Стогу в сторону Догяски - то справді справа коліс лише туристичних джипів-УАЗів.. лісу на хребті нема, тому навряд його звідти возять
1.Слово "свинство" вживалось до теми, коли Ниву хочуть лебідкою витягнути на Говерлу. З таким самим успіхом туди можна витягнути ще багато чого і що, ти погоджуєшся з тим, що на заповідних територіях таке можна робити?
2. В нас дуже багато класних людей, але коли мова йде про гроші, то вони чомусь дуже сильно міняються. Мова не про амбіції цих людей - вони не мають меж - мова йде про те, що мають виконуватись певні правила -не можна і все.
В Татрах якийсь великий бізнесмен-чиновник ще в початкові часи їх перебудови заплатив і проїхав асфальтованою дорогою до Притулку на Морськім Оці. Його преса так взула, що дорога у владу йому була заказана надовго. А у нас преса сама вихваляє то, що робити не можна.
Спустися трохи з небес
[ Re: Re: Re: Re: "Улюблений" журнал ]відповів(-ла)Tasic16:56:51 17/08/2007 як на мене, є велика різниця між "потенційно нешкідлово" і "не можна". От розіб’є, наприклад, той альпініст на 50 градусному куті (ггг) картера - куди масло витече?
то не проблема? звісно, то ж так сталося. А тепер уявляємо ситуацію: виносиш ти (гіпотетично) каністру з 5 літрами масла і виливаєш її на тому ж місці. Навіщо - а просто так, бо ніхто не виносив ше, рекорд, можна сказати. Результат - той самий. У другому випадкові сам скажеш, що треба морду бити. А у першому?
Я веду до того, що потрібно мати стримання. І якшо рівень освіти деяких лісників заледве перевищує 3-й клас, то це не значить, що потрібно опускати свою вихованість, бо, бачте, є більші свині.
Крім того, для кого пишуться таблички "не шуміти" тощо?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: ]відповів(-ла)projdusvit17:54:09 17/08/2007 +1 які б не були люди свині, але якщо їм пояснити чого робити не можна+забезпечити покарання за порушення, не свинячитимуть
[ Корінь зла ]відповів(-ла)zanuda19:09:44 17/08/2007 О, нарешті, прочитав ключову у справі фразу:
"забезпечити покарання за порушення". Хіба що додав би - для всіх порушників бкз винятку