стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Ти змішав всіх докупи.
В ліс, в т.ч. на заповідні території, мають право заїжджати ті, КОМУ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ПРАВИЛАМИ, а не хто заплатить, або хто там виріс. Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі. Хто їх туди послав - це інша справа.
На те ж Морське Око мають право їздити працівники парку, а всі інші - тільки пішки або возами за гроші.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ]
    додав(-ла) vasyl 17:09:38 17/08/2007
    Ти змішав всіх докупи.
    В ліс, в т.ч. на заповідні території, мають право заїжджати ті, КОМУ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ПРАВИЛАМИ, а не хто заплатить, або хто там виріс. Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі. Хто їх туди послав - це інша справа.
    На те ж Морське Око мають право їздити працівники парку, а всі інші - тільки пішки або возами за гроші.
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:15:11 17/08/2007
      в тих, кому це дозволено правилами також може масло потекти.
      я не розумію, чому вирубки лісу і їзда лісовозів викликає менше обурення ніж їзда на джипах ПО ТИМ САМИМ ДОРОГАМ?
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 18:36:07 17/08/2007
        Тому що Правила (ЗАКОН) це їм дозволяє - ВЕЛИКА КРАПКА.

        Я КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ лісовозів і вирубок і це є основною причиною, чому я розвиваю активний туризм. Але туризм в горах має бути НЕМОТОРИЗОВАНИЙ (дивись на нашому сайті http://stezhky.org.ua/prohramy .htm інфо про "зелені шляхи" GREENWAYS).
        Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи.
        Кому це на користь і хто на цьому заробляє, не задумувався?
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 22:04:47 17/08/2007
          "Ти ж, як і Ярко, пропонуєш замість лісовозів запустити джипи, які виганяють з Європи."

          я вважаю що судити про можливість/неможливість певних видів діяльності в горах потрібно ВИКЛЮЧНО З БОКУ ШКОДИ/КОРИСТІ яку ця діяльність завдає навколишньому середовищу.
          1.я переконаний що лісовози на даний час завдають шкоди більше ніж Ниви
          2.то що лісозаготівельні фірми мають ліцензії не означає що вони діють в рамках закону
          3.тому проти підходу:одним можна, бо "законно" а другим нізя, бо незаконно.
          а якщо завтра власники джипів куплять ліцензії чи лобіюють закон, що дозволяє їм їздити будь-де, Ви також сажете - "ну вони, то окрема розмова, бо законно"?
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 17:34:35 19/08/2007
            Я розумію, що в даний час нам не позбутись одномоментно ані лісовозів, ані позашляховиків. Я роблю маршрути в горах і бачу, що якби мав можливість доїзду далі в гори, то зробив би більше. І тому розумію людей, які в горах працюють. Вони на роботі і держава створила їм такі можливості. Хоча різних відходів вони залишають після себе ого скільки. Але це проблема відсутності інформації і культури.

            Але вседозволеність, якої не було за поганої совдепії, збільшує кількість як одних, так і других. Ліси раніше вивозили вузькоколійними залізницями, для машин в ліс був обмежений доступ. Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг. І цим не закінчиться, повірте.
            Вчора в Мислівці мені сказали, що за вихідні в ліс заїхали близько 200 машин - наступив сезон. Думаєте в інших гірських селах менше? А потім ми дивуємось, що тварин в лісі вже немає і рослин поменшало. І саме це стає великою проблемою.
            Мудрість має межу, дурість межі НЕ МАЄ!!!
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 23:02:22 19/08/2007
              "Тепер лісовози + комерційні ягідники-грибники (це не для себе, як раніше, а на продаж) + гонки на квадроциклах. Давайте ще пустимо комерційний джипінг"

              його пускати не треба - уже багато років в Ялинці(Усть-Чорна), багатьох інших базах автотури до високогірних озер включені в програму.
              В тому і проблема що у нас немає правил: ніби будь-яка діяльність в заповідниках заборонена, але через відсутність контролю вседозволеність.
              Якщо на частині гірських доріг що ВЖЕ ДАВНО ІСНУЮТЬ, траву, що там росла виїздили десятки років тому, створити дозволені платні автомаршрути з чіткими правилами їзди по них(крок вправо, крок вліво - конфіскація авто). Можливо, для контролю обов"язкова присутність в кабіні авто когось із працівників заповідника.
              Strange_R написав
              "Зазвичай в горах достатньо доріг, якими можна проїхати і побачити всю їх красу. І такий різновид туризму має право на існування."
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) Roman 10:36:51 20/08/2007
                Джипінг ще можливо якось, теоретично, при зміні влади, взяти під контроль.

                Але уявив собі подумки ситуацію - комерцйним ягідникам-грибникам заборонено їздити на їхніх ГАЗ-66. Аж смішно від утопічності даної думки в українських реаліях. КПП на виїзді з кожного села, де солдатів змінюють щомісяця на інших, як тільки вони приживаються :)))
        • [ та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) jarko 14:07:08 18/08/2007
          Василю, я не пропоную "запустити джипи", я вважаю, що кожному - своє. В цивілізованих рамках. Не може всім подобатись тільки один вид туризму, пішохідний. І не може все бути на халяву. Ти побудував притулок? Значить, туристи повинні платити гроші за користування ним. Як і за користування прокладеним пішохідним, велосипедним чи автомобільним маршрутом. І цих грошей має вистачати не тільки на зарплату працівникам відповідних служб, але й на охорону природи. Хочеш джипом на Говерлу? Будь ласка, тільки заплати 10 000 у.о. і щоб після тебе там був квітник :)
          Скільки там дозвіл на Еверест коштує?
          • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) Tasic 14:23:54 18/08/2007
            знаєш віршик про містера Твістера? він хотів будинок один купити. Але виявилося, що він не продається, бо *не продається нікому*..
          • [ Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) vasyl 17:46:52 19/08/2007
            Так вони напевно і заплатили, але менше і потрібним людям, яким та природа по-барабану. І дальше будуть платити.
            Яка охорона природи, які гроші... Нема слів...
            І таким способом ми все більше будемо ставати європейцями?
            • [ Re: Re: та хоч би й на повітряній кулі.. ] відповів(-ла) projdusvit 23:12:20 19/08/2007
              це як проституція: вона була, є і буде, не зважаючи на заборони
              але там, де вона легалізована, надприбутки ідуть не сутенерам, а в державу
              за гроші, що отримані, створюють систему якості і безпеки "послуг", певні правила, що виключають розбещення неповнолітніх, встановлюють регулярні медогляди

              Якщо дозволити їздити на авто по частині гірських доріг, враховуючи шкоду від того природі, можна отримувати від того гроші і на контроль тих поїздок, і на охорону гір і лісів від несанкціонованих заїздів і іншої діяльності, що шкодить природі
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:37:54 17/08/2007
      Лісовозам дозволено, тому що вони там на роботі

      а якщо водії що возять людей на джипах на високогірні озера також на роботі? значить можна?
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Машиною на Говерлу ] відповів(-ла) projdusvit 17:44:01 17/08/2007
      або люди, що живуть в горах чи біля гір будуть заробляти на туризмі, або на пилянні лісу.
      третього мабуть не дано
      я чомусь вважаю що ліпше катати на джипах багатеньких мажорів ніж пиляти дерево і вивозити його на лісовозах, руйнуючи рельєф не менше за "Ниви"

      Хоча.. взяти туж Буковель - ліпше б уже ліс пиляли..


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::