Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
відповів(-ла)Адибарабас [guest] 15:06:14 09/03/2005 Адідас не для туризму, і він взагалі не вартує уваги.
відповів(-ла)16:34:45 16/03/2005 почему ж не стоит? я в кросах адидасовских весь крым обошла+ в городе ношу - а им ничего, как новые
відповів(-ла)11:34:06 22/03/2005 Даремно, ці кросовки достатньо хороші !!!
додав(-ла)00:51:36 04/03/2005[ permalink теми ] Після півроку експлуатації (чистих десь 20 днів) примус почав працювати гірше.
Підкачаний, але непрогрітий, він зовсім не травив бензин. Після сильного прогріву або при обертанні ручки (і при постукуванні по головці примуса) з’являлося шипіння, після чого примус працював штатно.
Справа ось у чому.
Головний запірний елементом примуса – стальна кулька (під ексцентриком, котрий зв’язаний з ручкою). Кулька має властивість покриватися сажею/накипом і залипати.
Для проведення лікування потрібно розібрати головку примуса (до самої кульки) і промити/протерти усе бензином.
За гайкою, розташованою збоку (де знаходиться шпіндель, на який надівається ключ), знаходиться асбографітовий ущільнювач, котрий неможливо розібрати, не зруйнувавши його. Ущільнювач слід вишпортати голкою. При збиранні уламки цієї прокладки обережно вкладають (засипають) назад.
Шпіндель примуса зв’язаний із вертикальним штоком. На кінці його знаходиться голка, яка слугує для чистки форсунки. Після виймання шпінделя решта деталей просто висипається назовні. Шток можна вийняти і пінцетом, щоб не пошкодити голку.
Може трапитися так, що витягти кульку шляхом перевертання примуса догори ногами або постукуванням не вдається. Тоді потрібно прикрити чимось канал форсунки і збільшити тиск у бачку. Кулька повинна виштовхнутися із сідла. Якщо це не вдається, то можна відкрутити головку розвідним ключем і виштовхати кульку з іншого боку.
Після цього чистять кульку, сідло і збирають головку у зворотній послідовності.
Після чистки примус працює, як новий.
відповів(-ла)09:48:25 04/03/2005 От за що я їх не люблю. Ти, дядьку, засядь якось на ніч, накатай інструкцію експлуатації і розведи її практикою. Заодно виб’єш в Свана право виставлення (на прикладі власного доробку ;)
відповів(-ла)17:12:07 04/03/2005 Той хлоп може і ядрьоний реактор розібрати і зібрати 4 менші :-)
відповів(-ла)20:01:18 04/03/2005 як добре, що я купив газ :)
додав(-ла)14:23:59 02/03/2005[ permalink теми ] В продаже появились снегоступы по очень доступной цене!
www.pik.kiev.ua в разделе снегоступы.
Илья
відповів(-ла)14:49:50 02/03/2005 Ціна видається дещо маразматичною як на дві вітчизняні гнуті труби :(
відповів(-ла)Илья [guest] 16:11:11 02/03/2005 по-перше, трубка не вітчизняного виробництва - в Україні виробляють м’який алюміній, типу АМГ2, АМГ6, а це твердий металл з домішками дюралю.
по-друге, їх не так просто зігнути.
по-третє, вони набагато дешевше від закордонних.
по-четверте, ви їх бачили?
з повагою Ілля:-)
відповів(-ла)17:30:30 02/03/2005 Соррі мен але алюмінію з домішками дюраля це щось нове. Дюраль- це алюміній з домішками чогось (Магній, Кремній, Титан і т.д.) в Україні виробляють і навіть дуже непоганий: Д16Т - чув такий?
відповів(-ла)21:27:34 02/03/2005 крім того, дещо насторожує примітка, що виріб призначено для пухкого снігу. Це означає, що
а)виріб тестувався лише для снігу, що щойно випав
б)виріб не тестувався на СПРАВЖНІЙ КІЛЬКОСТІ і СПРАВЖНЬОМУ СНІГУ водночас?
відповів(-ла)22:04:30 02/03/2005 є ще варіант, що виріб не тестувався узагалі :-)
відповів(-ла)02:27:35 03/03/2005 Чому ж немає фотографій??? Все там є... Уважно прогляньте той розділ. Але проблема мені видається в іншому, там написано що снігоступи розраховані на 35-80 кг. Тобто ці снігоступи більше розраховані на жінок, або на легкі прогулянки. Нормальної будови чоловік важить в середньому 70-80кг плюс додайте сюди наплічник вагою мінімум 20кг виходить до 100кг це по мінімумму....
відповів(-ла)smarn [guest] 04:08:13 03/03/2005 pogljynte z inshoji storonu, 480grn. ze ne je bagato. Pokusho ja bachuv prustojni snigostypu vid 130 evro... Vu xochete i shob vagy vutrymyvalu bog zna jaky, i testovani, i shob zamorski bylu, i she shob koshtyvalu jak dva puva...Dymajy sho 480 grn zilkom zaslygena zina...
відповів(-ла)10:46:41 03/03/2005 Найкраще подумати так:
Уявіть Ви самі виготовляєте такі снігоступи і подумайте, у скільки б ви їх цінили. І зразу кожен для себе може визначити, адекватна ціна, чи ні :))
Але мені субєктивно здається, що пора металу для подібних речей минула - воно має бути пластмасове. Пластмаса легша і незрівнянно технологічніша, і до неї не надто примерзає сніг.
відповів(-ла)frant [guest] 16:50:35 03/03/2005 Можете тут говорить что угодно, но лично я купил себе эти снегоступы. И успел уже даже на Говерлу подняться. Не подвели, хоть моя масса (вместе с рюкзаком) превышала 80 кг. По всей видимости эти производители решили подстраховаться и поэтому написали такую интсрукцию. Лично я за то, чтобы покупать отечественное. А импортные - это на ветер выкинутые деньги! Хотя... сколько людей, столько и мнений... А снегоступы классные! Вот.
відповів(-ла)02:56:37 04/03/2005 це вже більш реальна інформація, людина ходила, може поділитись враженнями...
Доречі, імпортні вартують від 80 і вище це при вазі від 70кг.
Але треба попасти на розпродаж під кінець сезону... :)
відповів(-ла)11:12:17 06/03/2005 Как говорится, если не с чем сравнивать, то и "колобок" крутой рюкзак...
А если серьёзно, то эти снегоступы достаточно плохая иммитацция с модели фирмы ВАУДЕ, к тому же недешёвая.Видел я самоделки и получше(правда в единичных экземплярах).
А если сравнить, для примера, то модели специализирующейся на этих делах ф-мы TSL стоят от 500 до 600 грн. средней по сложности серии и 400 грн.из простой, расчитанный на вес до 110кг.
Так что насчёт дешево, то я бы не сказал...
додав(-ла)14:58:05 28/02/2005[ permalink теми ] Ага, вже продаються (Траверс). Сонячні модулі, адаптовані (декларативно) під зарядку: а) мобілок від сонця; б) чотирьох АА або ААА від сонця; в) мобілки від заряджених батарей (!) (не знаю, чи сонце там потрібне. Думаю, що ні). Ціна кусюча: на уподобану мною згадану модель - 255 грн. (270 мА-год, 1,5 Вт), розміри - 10х15, вага - 200 г. Решта адаптована лише під зарядку мобілок.
Мінуси:
1) дороге (канадські коти в мішку, але лише акку, через мастеркард +25% на доставку, а також маржу на МБВБ вийде десь 100 грн.), при тому що роблять на Квазарі, а упаковка "чайна".
2) працює лише з 4-ма батарейками (з двома очевидно доведеться закорочувати два контакти);
3) при спробі зарядки двох тестових мобілок (Н3330, 3310) після ініціації і початку зарядки видає Reconnect charger, після потрібних дій - те саме (на коробці написано про підтримку Н3390, по-моєму, це очеп’ятка на користь Н331(3)0). Вихідний вольтах: 6-8 В, при тому, що штатні зарядники виносять 3,7 В. В цьому проблема?
відповів(-ла)22:06:15 01/03/2005 При тестуванні тієї ж моделі солара на предмет зарядки Сіменса ме45 проблем на початку зарядки не виникало.
Цікаво, а яким виявиться реальний час зарядки мобілки, а тим більше - 4-х ААА ?
відповів(-ла)09:44:49 02/03/2005 на коробці написано 3-5 годин. Сила заряду - 270 мА/год проти 370 (плюс мінус) зарядника - це значить від 5 до 7 на прямому світлі.
додав(-ла)Punk [guest] 11:23:17 28/02/2005[ permalink теми ] Кажуть що в шкарах ADIDAS, SALOMON, NIKE і т.д. (made in China, Indonesia і т.д.) - тих що продають у фірмових магазинах в Україні, Росії (і інших державах колишнього СРСР) немає ніякого GORE-TEX то просто лейби начіпляли.
Тобто те що продається на заході то нормальне там все є, а для нас везуть без GORE-TEX.
Хто що може сказати по цьому питанню ?
відповів(-ла)14:31:23 28/02/2005 >made in China, Indonesia і т.д. -- в тому напевно нічого поганого немає
як в виробі присутній якийсь ТЕХ, крім навісної бірки обов’язково буде пристуня "постійна" бірка на самому взутті - нашивка наприклад, її вже в кустарних умовах довішати дещо важче.
додатково перевірити - модель взуття повинна бути представлена на сайті виробника, хоча не завжди - на сайтах часто представлені лише моделі поточного сезону, до нас везуть уцінені моделі минулих сезонів
в нас можна купити взуття з ґоре-тексом, от що можу сказати по цьому питанню
відповів(-ла)16:01:10 01/03/2005 Nema na sviti takux shkar jake bylo b zroblene ne v China, Indonesia...Tak samo jak i odjag, ves TNF, Marmot i tak dali praktuchno robutsja tam i je dyge jakisnum. A te sho do nas vezyt´ chastishe brak,to ze pravda.
відповів(-ла)20:07:26 01/03/2005 Є такі. Про інші фірми не скажу, а Boreal не виніс своє виробництво в Азію. Хоча ціни на їхнє взуття за останні роки виросли, але існує певна кількість людей які будуть переплачувати за якість. І хоч конкуретна здатність за рахунок високої ціни впала, але компанія вважає що на перспективу це правильне рішення.
Щодо спорядження Marmot, яке я особисто дуже люблю і поважаю, то воно дійсно робиться в Китаї і не тільки (в мене є їхні речі виробництва Китаю, Бангладеш, ще якісь країни. Якщо цікаво то гляну вдома). При цьому якість пристойна. На Україні є їх офіційний ділер, який продає речі самих свіжих колекцій а не стокові та уцінені речі минулих сезонів, не кажучи про брак.
відповів(-ла)smarn [guest] 02:27:42 04/03/2005 a xiba je Boreal z gore-tex?
відповів(-ла)14:09:31 04/03/2005 Так так в мене вони з якоюсь своєю фігнею та й ще не вібрам подошва а якась їх власна. Тому не дуже рекомендую цю фірму.
відповів(-ла)10:34:05 15/03/2005 Boreal використовує Sympatex.
Подошва в них власна і в порівнянні з аналогічним вібрамом виграє в нього.
Ношу модель Boreal Bulnes з 1998 року. Дуже задоволений.
Доречі Boreal одна з трьох фірм що робить черевики для трекінгу вище 8000 м. Це для інформації тим хто його не рекомендує :-))
відповів(-ла)13:10:54 15/03/2005 Якщо говорити про БУЛНЕС, то це як за свою стару ціну непогана трекінгова модель(але не для альпінізму, як деякі використовують).Тобто для гірського туризму вона підійде, а для альпінізму - не раджу.
А подошву ставлять не ВІБРАМ для того, щоб ціну зменшити, а не тому, що вона краща(до речі, у ВІБРАМА є декілька видів подошв, для різних типів взуття).
З приводу виробництва можу сказати, що АЛЬПІНІСТСЬКІ моделі майже всі серьйозні виробникі роблять у Європі, а трекінг і кросівки вже по різному.
І у мене питання - як розуміти поняття"ТРЕКІНГ ВИЩЕ 8000 м"? Взагалі це називаєтьсі альпінізмом висотного класу.
Можу сказати, що моделі для цього роблять, наприклад,LA SPORTIVA, MILLET, KAYLAND.
Яка з цих трьох фірм є BOREAL???
До речі, список можна продовжити.
Тому не треба робити з БОРЕАЛя суперфірму.
Це просто(за винятком останніх 2-3 років) була ЄДИНА фірма, яка більш-менш регулярно завозилась в Україну.
відповів(-ла)17:47:48 15/03/2005 Поняття "висотного трекінгу" (вище 8000) існує і не я його придумав.
Про Kayland не скажу нічого. Трійка фірм Millet, La Sportiva, Boreal,. Це інформація десь річної давності. Можливо за останній час щось змінилось. Цю тему за рік глибоко не вивчав.
З Бореаля супер фірму я робити і не збирався. Тим більше що мені більше подобається La Sportiva. Рівень перелічених мною брендів однаковий. Популярність та розкрученість цих марок десь в такому порядку як я їх поставив.
Щодо позиціювання моделі Бульнес, то це як раз альпіністська модель з жорсткою підошвою під кішки. Ця жорсткість обертається великим мінусом при тривалому ходінні по горизонтальним (відносно) поверхням. Це не їх задача.
Підошви я порівнював ті, що використовуються на черевиках одного класу. Довелось ходити і на Вібрамі (3 роки) і на Trek FDS 3 (7 років).
З повагою...
відповів(-ла)18:42:18 16/03/2005 >Поняття "висотного трекінгу" (вище 8000) існує і не я його
> придумав.
існує, якщо 8000 - фути (2600 м), якраз для треку висота.
відповів(-ла)13:40:22 02/03/2005 взуття Karrimor i Garmont роблять в Румунії :-). Не нарікаю. Asolo зрештою теж (та сама фабрика?)
відповів(-ла)smarn [guest] 04:18:27 03/03/2005 Keine Regel ohne Ausnahme...Vunjatok pidtverdzyje pravulo...
відповів(-ла)13:57:30 03/03/2005 В мене Karrimor зроблені в Італії
додав(-ла)17:20:05 24/02/2005[ permalink теми ] Хто, що знає про одяг від "alpinepro", що за метеріал "PROTECH 10000" моя Мамічка каже: "це добрий одяг для гір" а я темний як антрацид :-((, Гей гов люди, що то за цудо?
додав(-ла)10:46:00 21/02/2005[ permalink теми ] Шановна громада!
Велике прохання поділитися враженнями тих, хто мав справу із наметом PanAlp Dome1.
Хочеться почути відгуки.
відповів(-ла)11:33:59 01/03/2005 Маю такий...
Враження хороші, своїх грошей вартує...
відповів(-ла)17:17:17 01/03/2005 А чи є дсвід юзання цієї хатинки в умовах Карпатської зими?
відповів(-ла)12:33:00 02/03/2005 Зими нема, зливи Є :-) Тримає норматєльно...
А на зиму, як на мене, то малувато розтяжок...
відповів(-ла)14:45:42 02/03/2005 Вдячний за інфу
додав(-ла)Vudu [guest] 15:49:01 18/02/2005[ permalink теми ] Народ хто мо скаже як заклеїти Ханну(розріз від сокири десь10-15см.,то "файний"вуй дрова рубав своєв сокиров) і чи на заході дес клеют????????????
І чи якшо я куплю Campingas270,чи дес заправлю і чи тойво бальон мож заправлєти чи тре купувати спеціяльний??
дякую наразі!!!
відповів(-ла)18:17:54 18/02/2005 ой, трудно... спробуй смужку нейлону посадити на поліуретановий чи резиновий клей. на біду скотчем... шити небажано. Балони мож перезаправляти, головне знайти ентузєра з перехідником і бажанням з тим бацькатись
відповів(-ла)20:41:23 22/02/2005 прошу пана писати відповіді у межах тієї ж теми
додав(-ла)11:15:51 17/02/2005[ permalink теми ] панове! який намет порадите вибрати для літньо-осінніх походів? ми користувалися досі брезентовкою, тому повні чайники в питаннях наметів. Та хочеться вибрати щось сучасніше. Які необхідні параметри, на що звернути увагу? Можете писати на msergm2001@ukr.net або сюди. Вдячна за будь-яку інформацію.
відповів(-ла)17:46:56 17/02/2005 пінгвін або ханку
відповів(-ла)20:46:59 17/02/2005 Рекомендую hannah (extreme series) ~ 150 у.о.!!! -> www.hannah.com.ua
або !!! вітчизняний виробник -> commandor (www.commandor.com) але негатив - не проклеєні шви (був у них в офісі - обіцяли на наступне літо проклеїти)~100 у.о..
відповів(-ла)02:51:39 18/02/2005 Я б теж радив ханьку, тільки вот нащо екстрім для весна-літо-осінь??? хватить з вухами і adventurer class тент 3000мм не промокне навіть в затяжну зливу, хороші конструкції та не дуже важкі. Я наприклад взяв собі hannah serak і нею повністю задоволений (взимку також)
відповів(-ла)11:12:36 18/02/2005 Можу порадити БАФІН від FJORD NANSENA, або її спрощену модель ТІБЕТ(це якщо на 2-3 чол.) або GEMINI 150 від ПІНГВІНА(спрошений варіант - ТОРНАДО2)
додав(-ла)06:54:33 17/02/2005[ permalink теми ] найшов чисто випадково ссилочку на ціну пальника Campingaz Bleuet 270 в Фокстроті: http://i-m.com.ua/query/gas/ca mpingaz.bleuet270.htm ціккаво чи може бути, що всього 89 грн-???? треба буде забігти подивитися, бо це майже на 50 грн дешевше ніж в Команчеро
відповів(-ла)09:53:45 17/02/2005 ги, та то демпінг!!! хапай, поки лежить. Ціна б/в, не інакше. І подивись, що там ще бросового лежить з потрібного нам :)
відповів(-ла)02:48:26 18/02/2005 Завтра неодмінно завітаю, збирався сьогодні, та не вийшло. Надіюся ше є!
відповів(-ла)08:34:20 19/02/2005 Був я там вчора, там є тільки Campingaz C206 і коштує 109 гривень :( казали шо тамтого нема і вже напевно не буде бо вони не в ладах з постачальником
відповів(-ла)14:31:57 19/02/2005 ти жертва маркетингу :) отак люди куплять аби з порожніми руками не вертатися. пропоную фокстрот завалити скаргами за продаж повітря.
відповів(-ла)14:44:49 19/02/2005 Вот так і буває, я звісно не купляв того шо там було, але обідно шо перся аж на пр.Чорновола за "повітрям" :) прийдеться купляти в Команчеро!