Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ Фрірайд ]додав(-ла)Бандера17:27:53 17/03/2008[ permalink теми ] День добрий вам горяни)... Дуже люблю походи в гори і лижі))) і от хочу поєднати пару раз тащив зі собою, дочого лижі важкі, плюс боти просто жах, можливо хтось порадить щось? Можливо є якісь легші, можливо є якісь такі що можна в них ходити по горах?
Буду вдячний за будь яку інформацію
[ Re: Фрірайд ]відповів(-ла)vassia01:36:24 18/03/2008 скітурівські черевики - в них можна ходити. А найкраще переходи на борд. Зекономиш 10 кг.
[ Re: Re: Фрірайд ]відповів(-ла)Бандера12:31:33 18/03/2008 Та думав в же по переходу на борд, але на лижах вже досить добре катаюсь, вчитись наново на борді... якось трохи неохота, плюс навиків на лижах набирався років 6)) а шо за скітурівські черевики? можна якось трохи детальніше?
Дякую
[ Re: Re: Re: Фрірайд ]відповів(-ла)IrishHighlander09:03:24 25/03/2008 Нічого, з 6-річним досвідом лижника швидко переучишся. Я от без ніякого попереднього досвіду в кінці другого року серйозного катання північним кулуаром з Петроса на борді спускався :)
Ще один плюс, крім економії ваги - в бордерських черевиках нормально і багато ходити можна.
[ Re: Фрірайд ]відповів(-ла)Lubkо12:43:43 18/03/2008 введіть в гуглі слово "ски-тур" (скі-тур, ski-tour і т. д.), і буде Вам щастя ;)
[ Re: Фрірайд ]відповів(-ла)Бандера09:37:38 20/03/2008 2 Lubkо
Згідний сам неодноразово ходив на Близниці, правда більшість спускались в сторону Драгобрату. тут можна йти. один день нічого зайвого не несеш на горбу, але коли в лютому дерлись на Попіван з Шибеного, з розрахунком пройти всю Чорногору і в кінці спуститись з Говерли, коли несеш харчі, палатку і т.д, кожен кілограмчик дається чути, і навики і терпіння починає покидати))))
[ Re: Re: Фрірайд ]відповів(-ла)Lubkо15:12:03 20/03/2008 коли преш під важким броцаком кілька днів - як на мене - найпрактичнішими є туристичні лижі. Власне коли рахувати кожен кілограм - тут скітури суттєво програють.
Ну і з тягарем на плечах сильно не повишиваєш. так що "гірськолижна" перевага скітурів над туристичними лижами незначна.
єдина перевага скітурів в даному випадку - краща фіксація і захист ноги.
[ Re: Re: Фрірайд ]відповів(-ла)IrishHighlander09:17:00 25/03/2008 А смисл чесати через всю Чорногору до Говерли, щоб з неї з’їхати? :) Як на мене, беккантрі-фрірайд і довгі туристичні походи слід розрізняти. На беккантрі краще вибиратись з легким рюкзаком, на день, максимум на два. Або якщо з важчим рюкзаком ідеш - приходиш в якусь місцевість, робиш там ьазовий табір, а звідти радіалками на фрірайд.
Приклади з того, що сам пробував:
Лазещина-Козьмещик-підніжжя Петроса. Речі залишаються на колибах, на гору по легкому, спуск - північним кулуаром назад до колиб.
Шибене-Веснарка. На полонині речі залишаються в колибі. На Піп - без речей. Спуск назад до Марічейки.
З того що ще не пробував, але хочеться:
Костилівка - пол.Лисича. Там базовий табір і два фрірайд спуски - з ПіМ і Берлебашки.
Кваси-Шешул-Петрос, спуск мимо Петросула на пол. Печеніжеську.
[ Re: Re: Re: Фрірайд ]відповів(-ла)Lubkо15:22:44 25/03/2008 >Костилівка - пол.Лисича. Там базовий табір і два фрірайд спуски - з ПіМ і Берлебашки.
і я так хоцуууу.... ;)
>Кваси-Шешул-Петрос, спуск мимо Петросула на пол. Печеніжеську.
але то прийдеться з вантажем на плечох фрірайдити.
можна на Печеніжеську не спускатися а ше по хребті на Шесу махнути - так менше буде йти долиною Лопушанки ;)
[ Намети Trimm ]додав(-ла)wandering14:10:28 17/03/2008[ permalink теми ] Халепа зі мною трапилась, доки думав-гадав чи купувати мені намета від Тери (хтів Скайлайн2), вони враз подорожчали з 740грн. на всі 960грн. і я вже не знаю, що мені робити, хочу нормального намета за ціною до 1000грн., натрапив на ось таку невідому мені фірму Trimm, сподобався по характеристиках ось цей: http://www.gorgany.com/product _info.php/products_id/2937/lan guage/ru
порадьте, чи варто брати цю фірму, чи краще вже того Скайлайна від Тери (хоч не хочеться за нього відвалювати майже 200 доларів)
[ Re: Намети Trimm ]відповів(-ла)241014:21:49 17/03/2008 Все залежить для чого цей намет, тобто в яких умовах буде використовуватися? Вага досить значна, 4000 зовнішній тент, не аби що. Вирішувати всерівно Вам. Думаю на ті гроші можна підібрати краще.
[ Re: Re: Намети Trimm ]відповів(-ла)Strange_R02:38:37 18/03/2008 я ,як власник Хани Таргет, скажу, що він хороший тільки в тому випадку, якщо є достатньо здоров"я тягати його на плечах. Заявлена вага явно занижена. Мій Таргет2 розміром на 3+1 людину важить всі 5 кг в сухому вигляді.
З парусністю також проблеми - при сильному вітрі в наметі часом трохи моторошно. Взимку в ньому холодно... дуже холодно.
Але, тим не менше, я користувався ним 2 роки і нещодвано змінив на Пінгвіна Вегу Екстрім.
Моя щира порада: при бюджеті в 1000 грн. шукай намета з алюмінієвими стійками. Вага - нижча, надійність - вища.
[ Re: Re: Re: Намети Trimm ]відповів(-ла)Strange_R02:44:11 18/03/2008 P. S.
наприклад Пінгвін Астра.
2-місний. 1 тамбур. 965 грн. роздріб.
Вага менше 3 кг!
Алюмінієві стійки!
Тент - силіконка!
[ Re: Намети Trimm ]відповів(-ла)vbkorg15:28:50 06/06/2008 Trimm Frontier <www.gorgany.com/product_in fo.php/products_id/2937> звичайно не легкий - але воно так і заплановано - вхід з двох боків + тент з запасом + додаткова дуга. Явно вони в цій моделі напирали на комфорт а не на легкість.
Якщо вже за такі гроші то я радив би Trimm Alfa D <www.gorgany.com/product_in fo.php/products_id/2607>
Дюралютіній + тент 4000мм + вага 2800
Ніякий зайвих прибамбасів але як на мене то тільки на користь - буде довше служити.
Думаю що з Террю порівняння не доречне. Терра часом жене халяву а от на Trimm ще жодного поганого відгуку не чув,
[ Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)vasyl12:14:47 17/03/2008 Напевно відносно хороше велоспорядження варто шукати у закордонних велоклубах і відповідно інше - також у організаціях, які спеціалізуються на певному виді активного відпочинку. Для цього треба бути учасником міжнародних зустрічей і мати партнерів (знайомих) в європейських країнах.
Купити хорошу річ в ширпотребі, який возять, є скоріше винятком, аніж закономірністю.
Як варіант, можете спробувати зібрати нормальний велосипед (чи купити вживаний) у місцевому велоклубі. Наприклад в Ів.Франківську таке можна зробити. Це буде дешевше, аніж в магазині і напевно без втрати в якості.
[ Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)smarn13:18:40 17/03/2008 Якщо ти перебуваєш там, то найкраще www.ebay.de, там шукаєш торгуєшся і купуєш. Можна в місцевих альп, вело клубах але то знову ж таки треба мати або членство або знайомих.
[ Re: Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)Tetianka16:33:37 17/03/2008 перебуваю не там, а тут, але буду в Німечиині, тож хотілось поєднати приємне з корисним. ebay використовувати не хочеться, бо люблю річ перед покупкою "відчути на дотик"
[ Re: Re: Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)smarn09:20:16 18/03/2008 Ну в глобетротері можна і на халявку попасти, магазин справді класний, але ціни актуального сезону такі самі як і в решті магазинів, крім того глобетротер є тільки в дукількох містах. Часом буває що в малегьких магазинах ще дешевше. я роблю так- міряю мацаю в магазинах, купляю на ібей, буде гарантовано дешевше. Ще є один прікол, якщо є можливість поїхати в Арко, то там ціни найнижчі певно в світі, магазинів валом і вибір найкращий, торгуєшся як на базарі. В якому місті ти будеш?
[ Re: Re: Re: Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)Tetianka10:14:51 18/03/2008 Буду в Дрездені та Ерфурті (Глобетротер в Дрездені є, перевірила вже:) ). Про Арко чую вперше, можна детальніше?
[ Re: Re: Re: Re: Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)smarn12:25:08 18/03/2008 Ну то в Дрездені є 12 трам туди вроді їде, зупинка world trade Center, ще в ДД є peak Ardie, karstadt шпорт, інтершрорт, sport scheсk і ще пару магазинчиків в нойштаті. Так як народ в ДД переважно бідний то і ціни там нижчі. Арко то в італії , але ціни там в 2 рази менші, з туристів майже одні німці.
[ Re: Re: спорядження б/у за кордоном ]відповів(-ла)Tetianka14:47:48 18/03/2008 ebay подивилась, є дійсно цікаві пропозиції. Але мої обмежені знання німецької заважають зрозуміти чи можу я реєструватися та робити замовлення з України. Якщо не важко - проконсультуй коротко. Чи можна настукатися в асю з цими питанями?
Хтось носить таку???????
Ціна досить приваблива а як з якістю???????
Варто придбати чи доплатити і взяти щось з брендів??????
[ Re: Соmmandor Balu (ThermalPro) ]відповів(-ла)duda21:04:39 17/03/2008 а чим зле???, полар він і в африці полар... шиє командор старомодно але доволі якісно... хоча можливо напис millet на серці буде гріти сильніше :))))
[ Re: Re: Соmmandor Balu (ThermalPro) ]відповів(-ла)IrishHighlander09:19:36 25/03/2008 В Міллет гріє ні тільки напис. Їхні фліси навіть на дотик суттєво відрізняються. Навіть зразу в магазині. А ще більше, як показує досвід, відрізняються приблизно через рік експлуатації.
[ SOS і ОК у кишені. ]додав(-ла)ВуйкоМи18:34:26 12/03/2008[ permalink теми ] Надибав цікаву штуку. Перший у світі персональний і масовий супутниковий передавач для рятування. Кишеньковий. Всього кілька кнопок: "SOS", "ОК", "Потребую допомоги від сім`ї" і "On-Off". Діє на більшій частині планети. Вартість: сам прилад 150$ та підписка-страховка на рік 100$. Фірма обіцяє врятувати Вас з будь якої точки земної кулі, в тому числі з допомогою авіазасобів. Звичайно, у співробітництві з місцевими рятувальниками. Крім того, необмежено (в рахунок підписки) можна тикати в кнопку ОК і дозволяти бачити Вашим рідним своє місцезнаходження та координати на Гугльмапі. Купити може будь-хто. Хто не вважає англійську незрозумілою - читаєм та замовляємо тут: www.findmespot.com
[ Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи18:57:05 12/03/2008 Абсолютно точно знаю, що можна купити тут (з доставкою в Україну), оплативши кредитною карткою:
www.cabelas.com
Це не зовсім вірно оскільки щонаймні 3 фірми виробляють такі пристрої. І модифікацій існує штук 5 різних. Купити можна в будь-якій великій он-лайновій крамниці в США. Без сумнівів цікава штука. Але хотів би почитати відгуки як цей сервіс РЕАЛЬНО працює наприклад в Кенії, Індонезії, Грузії чи Україні... І яка різниця між провайдерами таких послуг.
[ Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи20:19:30 12/03/2008 Я не помилився. Дійсно ПЕРШИЙ У СВІТІ СУПУТНИКОВИЙ, ПЕРСОНАЛЬНИЙ І МАСОВИЙ. Масовий - бо, насамперед, відносно дешевий. Я не знаю нічого дешевшого від SPOT"а. За такі кошти пропонувались радіомаяки на кілька кілометрів. Беремо до уваги ще й те, що разом з ним ви купуєте також і американську страховку. І рятувати вас будуть, використовуючи запит з рятувальних служб США. Це певним чином додатково щось важить.
У мене є сумніви, що це щось важитиме в перерахованих країнах...
[ Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Tasic23:08:56 12/03/2008 Краще придбати супутниковий телефон, якщо вже аж так потрібно... Так хоч додзвонишся. 1000$, зате знаєш, що воно працює. А 250$ за іграшку - краще купити щось зі спорядження, кориснішого. Щодо запиту з США в Осмолоду - дякую, плакав :)
[ Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи02:30:43 13/03/2008 А ще краще - купити гелікоптер! :))) Як ми любимо порівнювати зовсім непорівнювані речі... І хто сказав, що США будуть дзвонити в Осмолоду? Це ваша мрія, або, скоріше, фантазія у даному відрізку часу. У випадку громадянина України, що придбав цю штуку, вони подзвонять черговому консулу Посольства України у Вашінгтоні, черговому МНС в Києві та черговому Міністерства охорони здоров"я України. Сповістять про ситуацію та гарантуватимуть оплату послуг по рятуванню (з авіадоставкою) і допомогу своїх фахівців (якщо ви придбали підписку, що включає таку страховку). А далі будуть спокійно чекати вашого порятунку... Колись на всіх кораблях як обов"язкове обладнання поставили рятувальні буї системи КОСПАС-САРСАТ, що давали координати у випадку аварії впродовж доби з точністю в найкращому випадку від 3 до 20 км!!! Не зважаючи на це, цією системою з тих пір врятовано понад 15000 життів. Сьогоднішня кишенькова ...хм... "іграшка" вагою в 200 г дає ваші координати з точністю +- 3 метри і працює безперервно в режимі випромінювання аварійного сигналу до 7 діб, а ввімкненим в режимі очікування - 1 рік! Той же комплект батарей дозволяє не менше 1500 раз відправити свої координати рідним чи друзям з поміткою "Все ОК". Незважаючи на певні недоліки, це вельми серйозна штука, що абсолютно доступна багатьом екстремалам.
[ Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи02:48:39 13/03/2008 Цитата:
Service Fee: $99.99 USD annual OR $9.99 USD monthly subscription charge. Optional features include automatic tracking service (SPOTcasting) and guaranteed extraction service for countries or regions with non-responsive emergency services.
Тобто... ГАРАНТУЄ ЕВАКУАЦІЮ З КРАЇН АБО РЕГІОНІВ З "НЕРОЗВИНУТИМИ" СЛУЖБАМИ РЯТУВАННЯ. Ще питання є?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Tasic07:20:28 13/03/2008 є :)
Для використання таких cистем мають бути соціальні передумови, і якраз responsive сервіси, на які можна покластися. Описане звучить трохи як "и тогда в голубом вертолете прилетит к нам волшебник и покажет кино". Плюсом такого приладу є те, що не потрібно думати і у разі чого натиснути одну кнопку, а не згадувати номер, звичайно, що sos & ok - також добре. Навряд чи хтось сумнівається, що технічно він працює, Але цікаво, скільки спрацювань зафіксовано на території України і скільки виїздів рятувальників відбулося за дзвінком оператора
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)unmay09:59:47 13/03/2008 мені аж страшно уявити той бюрократичний шлях, яким сигнал буде проходити від американської контори до рятувального загону в Ворохті... І як це все буде працювати після пари-трійки помилкових викликів...
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Tasic11:22:40 13/03/2008 Та звичайно. Я ж не випадково Осмолоду, до прикладу, згадав :)
Уявімо ситуацію: дзвінок телефона у Києві, десь у глибинах кабінетів якоїсь поважної установи"привіт! вам телефонує зі США Джек Пупкін. Ви маєте негайно врятувати людину хто-зна де, бо вона заплатила нам гроші. Військовий літак, крейсер і собаку-лабрадора ми оплатимо. Вкажіть ваш рахунок". Що йому скажуть?
До цього потрібно просто дорости.
Тому реакція автора топіка на комент щодо телефона трохи емоційна. Багато хто має мобілки, які майже не поступаються за ціною йому. І вартість дзвінка вже далеко не захмарна. Зате це універсальна річ, яка, утч, і координати відслідкує. Порівнювати їх не можна, але все ж потрібно робити поправку на реалії, як на мене. Та й у більшості місць є стільниковий зв'язок + потрібно голову підключати. А вирушати кудись дуже далеко і не мати повноцінного зв'язку - то також не дуже цікаво
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Tasic11:39:22 13/03/2008 Якщо читає хтось зацікавлений: можна організувати прокат супутникових телефонів. Бо придбати його для себе навряд чи є сенс, а от винайняти - думаю, бажаючих було би достатньо. Жарт. А може і нє :)
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи13:43:30 13/03/2008 Ніяких емоцій. Я дав вичерпну інформацію про відносно дешевий аварійний супутниковий передавач координат, який працює там, де мобілка не працює. Про врятованих - можна почитати в Інтернеті. Врятовані - не наші люди. Не тільки тому, що це - нова штука. Просто наші люди таку дурницю не купують. Все"дно бюрократи прокляті не врятують!
Наші люди просто лізуть в гори часто навіть без GPS за 600 грн. І не тільки в гори. Знаю особисто одного мільйонера (займається насінням), що сам поїхав позаминулою зимою на джипі у Сумську область. Наша "тропічна" солярка в мороз захолола. Тойота зачахла. Мобільний здох, бо забув зарядку в Києві. То він в легкому взутті (туфлі!!!) чалапав 15 км до якогось села. Мороз 30. Відморозив пальці дотла. Думаю, що прокат таких штук був би корисним.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Tasic19:06:18 13/03/2008 о! Прокат - цілком згоден. Спрацює - не спрацює, але якась додаткова можливість. Тільки щоб оператор був свій, бо ланцюжок телефонних переговорів реально довгий, і у навченого життям громадянина, який пам’ятає совок, він справедливо викликає скепсис. А з часом, достатньо одного випадку, журналісти би роздули, довіра би збільшилася. Думаю, тут ніхто не критикував прилад в технічному плані, мова йшла про місцевий бюрократизм при найкращих мотивах оператора
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Ron21:23:31 13/03/2008 а доречі не такий уже і жарт. Непогана ідея. Супутникові телефони Турайя можуть працювати в роумінгу з застосуванням GSM-карток. Тобто вставляєш свою GSM-картку від МТС (принаймні раніше Турайя співпрацювала з UMC, тепер може і Киїстар теж), і якщо GSM-покриття немає - дзвониш через супутник. Задоволення - 3 грн./хв. Все ж дешевше, ніж укладати контракт на супутниковий зв’язок. Оскільки апарати Турайя не такі вже й дорогі, принаймні старі моделі, застава за прокат трубки теж не буде великою. Гарний бізнес :)
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Ron13:48:40 15/03/2008 http://www.thuraya.com.ua/ - шукайте тут. У них же ж цей телефон можна і замовити. Не знаю, як зараз, але минулого року на нові моделі була черга :)))
Єдиний недолік Турайї - покриває не всю Земну кулю. 4 супутники тупо висять над Сомалі, але покриває від Шпіцбергену до Мозамбіку і від о-вів Зеленого Мису до Монголії. В Карпати - вистачить :)))
[ Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)mosaster19:53:10 13/03/2008 плакав! зауважте панове, що бюрократія є не лише в нас але і в США, тим паче що нам про неї нічого не кажуть (бо США - велика мрія багатьох українців). Нам не відомо в якому порядку буде звертатись посол США в Україні (чи його підлеглі) з приводу рятування громадянина України. Технічний засіб напевно неймовірно корисний в країнах з якими налагоджено стосунки, однак якщо у американського чергового нема телефону консульської служби України в США, то напевно телефонуватимуть в Росію, крім того українським чинним законодавством не передбачено втручання такого типу в внутрішні справи України. просто такого закону ще не написали, отже реакція МЗС України буде вироблятись на протязі кількох днів, що збільшить ризик загибелі потерпілого. Та і скажу від себе, що слухаючи повідомлення з США про те, що хтось заблукав черговий в МЗС не буде впевнений в тому що американці не пожартували
[ Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи21:08:51 13/03/2008 Звідки ВАМ відомо про мрії українців??? А чи відомо ВАМ, що навіть в часи "холодної війни" (1982) була впроваджена в експлуатацію радянсько-американсько-франко- канадська космічна система рятування КОСПАС-SARSAT? Не треба пороти херню. Все вже готово і домовлено. Саме тому при серйозних природніх катаклізмах вже через лічені години в будь-яку точку Землі з України вилітає літак з гуманітарною та кадровою допомогою. По дипломатичних та інших каналах надійде термінова інформація про нещасний випадок і МЗС БУДЕ КІЛЬКА ДНІВ ГОТУВАТИ РЕАКЦІЮ??? Не розумію, на хєра таке морозити??? Ви хочете тут "блєснуть" своїм розумом чи що? Якщо так, то вам це не вдалось.
[ Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи21:16:22 13/03/2008 Ну і останнє, навмисне для "юриста" (так ви про себе написали у профілі).
------------------------------ ------------------------------ -----
В Україні визнається пріоритет міжнародного права над національним, що випливає з Декларації про державний суверенітет України, Конституції України, Закону України «Про міжнародні договори України», закону про громадянство, цивільного та сімейного кодексів, підтверджується фактом її входження до Ради Європи. Відповідно до п. 2 ст. 17 Закону України «Про міжнародні договори України» при розбіжності правил міжнародного договору України з правилами її внутрішньодержавного законодавства мають застосовуватися правила міжнародного договору.
------------------------------ ---------------------------
ЮРИСТАМ це відомо. Вам - ні.
[ Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Ron21:26:57 13/03/2008 знаєте, норми Конституції etc - то одне, реальне життя - то інше.
Може рятувати якихось ефіопів український літак і вилетить негайно, а от своїх... Сумніваюся. Тим паче якщо це все буде здійснюватися через такі бюрократичні ланцюжки...
[ Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)mosaster12:48:44 15/03/2008 То ВуйкоМи: процитую лише кучмівській лозунг передвиборчої кампанії 1998 року: "Будьте реалістами!".
[ Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Ron21:31:58 13/03/2008 А ще мене цікавить, при страховій премії в 100 баксів на рік, який розмір страхової суми? Може там такі гроші, що ніхто не зачешеться?
100 баксів, тим паче для Штатів - щось сильне несерьозно, щоби за вами зразу гелікоптер слали і роту національної гвардії ;)
[ Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)kol23:58:06 13/03/2008 ВуйкоМи пише:
У випадку громадянина України, що придбав цю штуку, вони подзвонять черговому консулу Посольства України у Вашінгтоні, черговому МНС в Києві та черговому Міністерства охорони здоров"я України. Сповістять про ситуацію та гарантуватимуть оплату послуг по рятуванню (з авіадоставкою) і допомогу своїх фахівців (якщо ви придбали підписку, що включає таку страховку)
це Ви самі придумали? чи десь прочитали?
можливо вони й позвонять, але яка буде послідовність дій зі сторони України уявляти не треба. яка авіадоставка може бути в ті ж серйозні природні катаклізми, про як ВИ говорите. Ви уявляєте евакуацію людини під час бурі з високогірного хребта при видимості в декілька метрів і швидкості вітру 30 м/с, а краще вже 50м/с, якщо вже такі розмови пішли. про що Ви говорите. чи американці будуть розганяти хмари??? бо вони ж гарантують авіадоставку!
і не пишіть про якісь домовленості під час "холодної війни" і міжнародні відносини бо це вже навіть не смішно.
[ Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)mosaster12:46:40 15/03/2008 То ВуйкоМи: сперечатись з ВуйкоМи і я не буду. просто треба перевірити на практиці. В роботі щодня стикаюсь з державними органами і знаю процедуру прийняття ними рішень з різних питань, в тому числі маю контакти і з МЗС, отже строки вирішення навіть важливих питань державного характеру не становлять кількох годин чи днів, а набагато більше. Тому коли хтось з цим пристроєм опиниться на горі в складній ситуації, хоч це і жорстоко, буду чекати чия візьме ВуйкаМи чи моя.
То кол: Про хмари дотепно :))) (я тучі развєду рукамі...)
[ Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Ron13:51:12 15/03/2008 >коли хтось з цим пристроєм опиниться на горі в складній ситуації... буду чекати...
активна громадянська позиція, блін...
[ Re: Re: Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)mosaster14:36:04 15/03/2008 поки я з києва доїду рятувати, то потерпілий жданики поїсть :))), але, якщо хтось потрапить в біду і я про це знатиму перший, то не суимнівайтесь, подзвоню в рятувальний загін, а буду поблизу - сам піду
[ Re: Re: Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)ВуйкоМи03:59:19 17/03/2008 Тьху ти... Я ж дав лінк. Почитай. Ну хто тобі сказав, що тебе будуть авіадоставляти з вершини??? Зішкребуть тебе з камінців, доставлять в місце, де можна забрати транспортом - ось і все. Чому вони пишуть проавіадоставку? Бо це страшенно дорого. Вони пишуть - гарантуємо, що ці кошти включають авіадоставку. Хлопаки, витріть носи, бо ваше недолуге кепкування настільке дурне, що мені за вас соромно, їй-Бо.
А тепер про головне - різниця з супутниковим телефоном. Найголовніший плюс - цей маячок працюватиме безперервно в режимі СОС - тиждень, в режимі посилок ОК - 1900 спрацювань. Супутниковий такого не зможе. Крім того, маячок витримує по стандарту по 2 падіння з кожної з 6 сторін на бетонну підлогу з висоти 1,5 метра. Телефону таке не сниться. Отже, міцна, економічна штука. Якщо випадково натиснув СОС (треба тиснути на кнопку, що знаходиться в заглибленні, 3 секунди) - можна СОС вимкнути і відправити пару раз ОК. От і все. Просто, як двері.
[ Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)Astrik03:17:01 16/03/2008 Ось ще один лінк безпосередньо на виробника подібного девайсу, а можливо і на той самий. http://www.findmespot.com/ . тут трохи більше розпиано про всі особливості пристрою, правда текст англійською
[ Re: SOS і ОК у кишені. ]відповів(-ла)IrishHighlander09:33:47 25/03/2008 найпростіше, і зовсім безкоштовно - зареєструватись в рятувальників перед виходом на маршрут, і поцікавитись контактними номерами телефонів. Мобільний зв’язок зараз є майже всюди в Карпатах.
А якщо йдеш кудись, де його нема - перед виходом передаєш комусь з родичів/друзів/знайомих контактні телефони рятувального загону, який відповідає за цей район. І коли не виходиш на зв’язок у запланований час - дзвонить не хтсоь з шататів послу в Україну, а люди, яким реально на тобі залежить найближчим до тебе рятувальникам.
[ Знову питання про GPS ]додав(-ла)vipavl13:24:22 09/03/2008[ permalink теми ] Знаю шо весь форум повний різної інфо по GPS-ах. Але мені цікаво почути ваші коменти на рахунок пристроїв без підтримки мап. Як на мене, то вних є певні переваги. Найголовніша - ціни на них в штатах стали повністю доступними. Думаю придбати такий і використовувати його з картою.
[ Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)Tasic13:41:03 09/03/2008 Цілком нормальні девайси. Маю досвід тижневого ходіння з eTrex 100 - жодних зауважень. Попередньо набиваються точки на компі, заливаються у пристрій і роздруковується мапа з легендою. Азимута та відстані до nearest достатньо, аби визначити, де знаходишся. У парі з кпк - взагалі дуже зручно (за вийнятком певних моментів). Хоча гпс з підтримкою мап зручніший в умовах, коли думати ніколи
[ Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)vipavl22:19:44 09/03/2008 2 Tasic: Ясненько, лишається тільки купити і найти в неті якусь детальну інфу по користуванню ним:). А шо на рахунок "У парі з кпк - взагалі дуже зручно (за вийнятком певних моментів)"? Ти мав на увазі залити карту на кпкашку? Чесно кажучи, жаль юзати кпк в похідних умовах. Тепер про гпс з підтримкою мап. Яка з них користь, якщо карти, як я розумію, робляться самостійно в основному з генштабівок, які вже не раз доводили свою неточність в деяких місцях. Просвітіть, будь-ласка...
[ Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)Astrik01:20:05 10/03/2008 до vipavl: будь ласка приклади неточностей генштабівок?
Тоді які мапи є точними?
[ Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)Tasic07:13:27 10/03/2008 до vipavl: а що тому кпк станеться? При бажанні можна придбати спеціалізованого чохла. Я обгортаю кпк харчовою плівкою, вона дає 100% захист від вологи. Ношу його на грудях в теплі у гаманці з прогумованої тканини. При цьому при зовнішніх температурах до -20 саморозряд такий же, як і у квартирі.
А щодо генштабівок - то від досвіду :) Також хотів би дізнатися, де це рельєф не відповідає дійсності на генштабівках
[ Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)unmay20:15:45 10/03/2008 Вже понад 3 роки користуюся Garmin eTrex Summit без підтримки мап. Особливо не нарікаю і особливого бажання апгрейдитись до моделі з мапами теж не виникає. Коли вийде GPS моєї мрії (растрові мапи, bluetooth, захист від води та пилу, довгий час праці від батарейок AA, контрастний екран) тоді може і перейду на такий. Зараз мене влаштовує і цей (+ роздруковані мапи з сіткою).
[ Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)PhMan23:02:23 10/03/2008 to unmay
І я так думав коли коли користувався GARMIN eTrex Legend. Але коли попав до рук пристрій з кольоровим і значно контраснішим дисплеєм ! Коли типи об"єктів на екрані почали відображатись такими кольорами як їх малюєш в MapEdit - я зразу передумав. А ще дров у вогонь підкинув випадок, коли легенда втратила сигнал від супутника в лісі :-( (вроді і скрони густої не було )
[ Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)unmay09:02:04 11/03/2008 Так, я розумію то все, але мені того таки недостатньо аби наважитися на апгрейд... Bluetooth, растр та довга праця від змінних батарей - лише це мене підштовхне...
[ Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)vipavl08:34:10 11/03/2008 2 unmay: о, тоді ше одне питання. Сітку на карту наносиш вручну, чи для того є якісь програмки? І взагалі як краще роздруковувати мапи?
[ Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)unmay08:59:16 11/03/2008 Нє! нє! то не руками робиться! ;) Є софт такий спеціяльний OziExplorer. Він то все автоматично робить, правда мапи відкалібровані мають бути. Генштабівські гуляють в неті калібровані, а на нових найчастіше сітка і так вже є... Друкувати теж ліпше з OziExplorer. Він досить розумно твою мапу на аркуші поділить, в потрібному масштабі.
[ Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)vipavl13:03:18 11/03/2008 Всьо-всьо, поЙнятно:) Питання дійсно було трохи дурнувате. Просто про озі забув, шо він і для ПК взагаліто є.
[ Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)KJaR16:16:06 11/03/2008 To unmay: як ти собі уявляєш растрову мапу? От допустимо тобі треба влупити маштаб десь так метрів 50 в 1см шоб знайти якусь вулицю чи окремий будинок, а потім 50км в 1см шоб знайти Верхні Гагарівці на карті. Як ти то збираєшся проробити із растровою картою?
Шо не кажіть, а вектор в цьому плані рулить!
[ Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)unmay08:35:02 12/03/2008 Уявляю собі досить легко... Як приклад нові GPS приймачі Magellan Triton крім всьго іншого працюють з топографічним растром TOPO! від National Geographic. Я розцінюю це як перші кроки у напрямку інтеграції нормальних топографічних мап та приймачів. Проблема в тому що покриття у National Geographic лише США... Отже будемо чекати як конкуренти випустять прилади, що будуть працювати і з іншими мапами... А по-друге нічого не заважає продовжувати користуватися вектором... Одне іншому не заважає...
[ Re: Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)KJaR14:22:07 12/03/2008 Якщо растрову карту навіть трохи зменшити чи збільшити вона зразу втрачає свою читабельність. Імхо -- найбільша користь від неї це зручність і наочність на великому екрані чи власне на карті. А так то вектор краще -- можна відобразити потрібне і сховати непотрібні елементи, маштабувати як хочеш. Кароче -- вектор набагато гнучкіший. Шось мені здається шо в майбутньому дійде до того шо всі карти будуть векторними, але при необхідності на вигляд не будуть відрізнятися від растрових.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)Tasic16:56:10 12/03/2008 користуюся OZI CE - насправді то зручно. Масштабування джпега не таке вже погане. Крім того, один раз тицьнувши по екранові пальцем, міняєш мапу з кілометрівки на 500-метрівку чи 250-ку і назад зі збереженням фокусу на досліджуваній точці.. Так що роздивитися деталі зовсім не важко. Правда, екран відносно великий. Але навіть на простій мобілкці можна точно відслідкувати місцезнаходження. А у першому наближенні його можна отримати з паперової мапи
[ Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)rstm16:44:43 12/03/2008 Растрові карти є вже і привязати їх, принаймі до Озіка, не проблема. Причому, треба карту "десь так метрів 50 в 1см" чи таку "шоб знайти Верхні Гагарівці" - це залежить тільки від обєму памяті пристрою на який це заливатиметься. Так це будуть дві різних карти, але я собі тяжко уявляю векторну карту яка б містила інформацію всієї України чи навіть Карпатського регіону з деталізацією "десь так метрів 50 в 1см".
[ Re: Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)PhMan23:37:54 12/03/2008 А що то за растр такий 50 м в 1 см, це який масштаб? Получається 1:5000. Гм. Ще не зустрічав топографічних карт з таким масштабом :) Якщо бачили, то дайте і мені ссилочку, тоже подивлюсь.
В GPS можна намасштабувати до 1см - 5 м ! :) І вектор прекрасно при цьому виглядає! Правда карт таких не має для такого масштабу. А приміром "Аероскан" чи "CartBlansh" випускають векторні карти України + обласні центри, де точність при масштабі 1 см - 100 (50) м досить хороша (правдв ще не у всіх містах!)
Вертаючись до теми карпатського регіону, то раніше в цьому форумі писали про недоцільність використання топографічних генштабівок малих масштабів, оскільки вони доволі вже неточні, зміни які відбулися на місцевості давно в них не вносились.
А векторну карту можна редагувати на основі раніше кимось (або собою) пройдених треків і підтримувати карту в більш-менш актуальному стані.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)Roman10:28:58 13/03/2008 Ніхто не сумнівається, що майбутнє - за векторними мапами. Але це майбутнє, принаймні в Україні - ще не настало.
А коли воно настане - то боюся вже мапа буде лише як іграшка. Бо супермудрі девайси самі казатимуть: "для досягнення найкращого результату (с) - ідіть (їдьте, летіть, пливіть) туди то".
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)bjoern11:38:47 13/03/2008 1:5000 - це вже топографічний план. З 1:10000 стартують топографічні карти.
"Вертаючись до теми карпатського регіону, то раніше в цьому форумі писали про недоцільність використання топографічних генштабівок малих масштабів, оскільки вони доволі вже неточні, зміни які відбулися на місцевості давно в них не вносились." Стосовно рельєфу - не думаю що за останніх 50 років він сильно змінився. Це більше стосується інфраструктури.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Знову питання про GPS ]відповів(-ла)PhMan10:05:48 14/03/2008 А, сам колись з такими по лісах бігав. Але це, як було вищесказано - топоплан. Та й скільки таких є, кілька місць, та й все. Вся Україна якщо і є намальвана, то однозначно ці мапи засекречені. І ніхто тобі не дасть ними користуватись.
Я лиш мав на увазі що для зручності користування потрібно мати дві різних растрових карти - крупного і дрібного масштабу. Питання в принципі - існують чи ні карти масштабу 1:5000 я не розглядав.
[ Alpinus Rock, може хтось юзав??? ]додав(-ла)duda14:27:39 07/03/2008[ permalink теми ] От вирішив стати троха буржуєм і купити треки. Наразі зупинився на Alpinus Rock http://www.euromark.com.ua/alp inus/index.php?module=catalog& catid=18&type=item ціною десь у 860 грн. Звабила невисока ціна і 2 роки гарантії (правда не уточнив на шо конкретно). В даному топі хотів би побачити відгуки людей які носили цю або інші сучасні моделі альпінусів, як веде себе підошва, мембрана, шкіра, наскільки вони підійдуть для зимових Карпат, а також поради на інші моделі ціною до 1100 грн. І хотів би поросити не товкти в ступі воду і не писати шо альпінус то майже кампус, а кампус то Г, шо краще купити хендівські вібрами....
[ etrex Venture HC ]додав(-ла)maxmur00:35:08 04/03/2008[ permalink теми ] Шановна громадо, допоможіть порадою. В мене виникло бажання придбати GPS-навігатор і свій вибір я зупинив на моделі etrex Venture HC, проте перед купівлею хотів з’ясувати кілька пунктів:
1. Навігатор має лише 24 Мб вбудованої пам’яті і крім того містить базову карту світу. Чи ця вбудована базова карта світу займає певний простір з тих 24 Мб? Якщо так, тоді скільки вільного простору лишається для використання для завантаження власних мап? Чи вистачає 24 Мб для завантаження мап карпатського регіону?(ті мапи що я зустрічав були не більші за 10 Мб)
2. Сайт виробника повідомляє, що прилад не підтримує додавання POI (points of interest), проте новіші прошивки (2.50 та 2.70) ніби дозволяють цю можливість. Чи хтось випробовував ці нові прошивки і чи дійсно вони вирішують цю проблему?
3. В технічних характеристиках приладу зазначено, що він працює 14 годин. Чи відповідає це реальності, або ж на скільки ходових днів вистачає комплекту акумуляторів?
4. Можливо хтось мав прикрий досвід користування цим приладом, або вважає що він не вартий уваги?
Буду вдячний за допомогу.
Дякую.
[ Re: etrex Venture HC ]відповів(-ла)Tasic13:36:53 04/03/2008 беріть vista hcx і забудьте про проблеми з мапами
[ Re: Re: etrex Venture HC ]відповів(-ла)zhyvoy16:33:08 04/03/2008 Тасік правий треба брати, щось потужніше, з часом переконаєшся що Вентури стане замало. Мав Легенду Ц(майже та сама Вентура), 24 метра вистачало, але під завязку. Без компаса було складно. Аккуми швидше сідають ніж батарейки(Дюрасел, Енерджайзер). У лісі всерівно буде губитись, навіть 60 CSx іноді тормозе. А саме більше у Етрексах бісить ризиночка по корпусі, яка з часом може відклеїтись. Потім її постійно клеїш, і кнопки від цего стають дубові. В використанні 60-й на цілу голову кращий - перевірив сам!
[ Re: Re: Re: etrex Venture HC ]відповів(-ла)maxmur11:27:34 08/03/2008 Дуже вдячний за поради! Ви мене таки відмовили від купівлі Venture HCX. Порівнявши в котрий раз характеристики зазначених навігаторів, було вирішено, що 24 Мб пам’яті та 14 годин автономної роботи це замало для мене. Що стосується 60 CSx, то перевага його приймача (SiRFSTAR III) очевидна, проте його ціна для мене є дуже високою і я не в змозі собі його дозволити. Наразі зупинився на Vista HCX, думаю його купувати, але доведеться трошки ще дозбирати грошей, бо ціна його кусюча.
Дякую.
P.S. А поки нема жаданої іграшки, буду підшуковувати для неї мапи, треки і цікаві точки. Шкода що нема відкритої “бази даних” де можливо було б почерпнути потрібні мапи, треки, точки, або ж залити туди свої.
[ Re: Re: Re: Re: etrex Venture HC ]відповів(-ла)zhyvoy18:39:56 08/03/2008 Молодець! Краще зачекати і зібрати на Вісту. Мапи та все інше при бажанні мож знайти, дечим можу поділитись
[ Re: Re: Re: Re: etrex Venture HC ]відповів(-ла)KJaR00:15:33 09/03/2008 Не розраховуй шо жопс протягне більше 12-14 годин, особливо коли холодно і особливо коли ти трек пишеш. Бери запасні ОБОВЯЗКОВО. Я ото, якось порахував кіко батарейок з собою беру в гори -- вийшло 17 штук...=) і раз було таке шо не вистарчило. =)
[ Re: Re: Re: Re: Re: etrex Venture HC ]відповів(-ла)Tasic08:59:19 09/03/2008 при температурі -10 -20С 4 акумулів АА 2100 зазвичай вистачає на 4 дні походу. гпс лежить у плєцаку, у клапані і чудово там працює. Комплекта реально вистачає десь на 20 годин для етрексів, віст. Уночі акумулі відігріваєш на грудях і зраня вони знову працюють. А наступного дня міняєш і все ок
[ ремонт та пошив туристичного спорядження ]додав(-ла)susak18:33:54 27/02/2008[ permalink теми ] інд пошив туристичного одягу та спорядження з сучасних спец тканин (Tafeta/Taslan membrana, polartec, powerstretch-термотканина). Ремонт наметів та рюкзаків. Пошив одягу для катання на лижах та сноуборді. Пошив дитячого одягу за дорослими технологіями. Пошиття пуховок.
[ Re: ремонт та пошив туристичного спорядження ]відповів(-ла)джек11:07:22 28/02/2008 Давно хтів купити собі нормальні штани з мембрани.У вас можна їх пошити? Скільки часу то займе, я зрозумів шо то всьо діло робиться у Франківську?
[ Мапа, що переживе дощ ]додав(-ла)ВуйкоМи19:06:25 26/02/2008[ permalink теми ] Як я роблю мапи, що дуже зручні у поході:
друкую на папері для перенесення на тканину. Переношу на тканину (стару білу футболку або старе біле простирадло) праскою (якщо є можливість - скористайтесь прасувальним пресом). Намагаючись не розтягувати, знімаю плівку. Вуаля - мапа готова. Вона аніскільки не боїться води - її можна прати, стійка до багаторазових згинань, "живе" кілька років.
[ Re: Мапа, що переживе дощ ]відповів(-ла)vipavl08:55:17 28/02/2008 а де можна дістати той папір для нанесення натканину
[ Re: Мапа, що переживе дощ ]відповів(-ла)Lubkо12:09:45 28/02/2008 ще один +: можна плааавно регулювати масштаб :)
а шоб відстані міряти, то лінійку теж треба ґумову?
[ Re: Мапа, що переживе дощ ]відповів(-ла)avatorl12:35:21 28/02/2008 як мапа - фігня повна (вага, вже згаданий масштаб, якість відтворення дрібних деталей), а от ідея малюнку для футболки туриста - набагато краще :)
[ Re: Re: Мапа, що переживе дощ ]відповів(-ла)ВуйкоМи13:36:58 28/02/2008 Відповідаю!
Вага, звичайно, невелика. Лишніх кілька грамів нічого не важать. Щодо масштабу - друкую в OyiExplorer. Там є можливість по краях мапи зробити мітки. Щодо того, що мапа розтягується: це знову ж таки не має особливого значення, крім того, розтягується вона на так вже й катастрофічно. У вас же на мапі сітка. Навіщо вам лінійка???
Папір - той самий, що використовується для друку на БІЛИХ футболках. Тканина потрібна тільки біла!
Але переваги - безсумнівні: не боїться ЗОВСІМ ніякого вітру, дощу або бруду. Дуже довговічна - футболку з малюнком можна прати в пральній машині раз 15-20. Що вже казати про мапу, яку ви не носите на тілі. Отож: геть критикунів! :))) Рекомендую всім.
Найкраще використовувати з найпростішим GPSом, який перетворюється зразу в потужний інструмент.
Бо глянув на координати в GPSові (UTM) - і зразу бачиш на мапі, де ти є. Або ж глянув на мапу, визначив по сітці координати потрібного місця, загнав їх у GPS - і гайда туди. Справа 5 хвилин. Спробуйте і вам сподобається. Кому важко носити 10 грам лишніх (ги-ги-ги, 100 грам же ж носити не важко :))), вибирайте найтоншу тканину тільки з натурального волокна.
[ Re: Re: Мапа, що переживе дощ ]відповів(-ла)ВуйкоМи13:38:19 28/02/2008 Добрий папір- добрий принтер - будуть нормальні дрібні деталі. Спробуй і переконайся.