Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
додав(-ла)19:29:05 16/01/2013[ permalink теми ] чи є в когось практика використання казанів з радіаторами на бензинових пальниках? наскільки збільшується ККД, виробникам і їх заявленим відсоткам не дуже вірю. є теорія шо дійсно економія відбувається при малих потужностях пальників, а так як моя ковеа бустер видає на мінімумі десь 2квт то чи не будуть всетаки великими втрати тепла навіть через радіатор. де можна дешево купити такий баняк? всякі там прімуси і джет бойли дуже дорого. може хто з китаю замовляє на якомусь ресурсі, я не знайшов ніде...
відповів(-ла)22:36:22 16/01/2013 Оптимус по- божескі бере. А так на травел.орг дуже багато написано. Народ грошей трохи має ;)
відповів(-ла)22:57:02 16/01/2013 не поняв відповіді, що значить "бере"
відповів(-ла)09:25:37 17/01/2013 Ну ціна в них дешевше ніж у Примуса чи ще якихось наворочених.
Optimus Terra Weekend HE Cookset 0.95 L
відповів(-ла)15:23:42 17/01/2013 мені б шось 1,5л , і рекомендації про використання на великопотужних пальниках
відповів(-ла)09:50:53 18/01/2013 Optimus Terra Lite HE Cookset на 1,75 літра. І ще раз рекомендую зайти на травел http://travel.org.ua/forums/vi ewtopic.php?t=87481
І взагалі там тепер по снарязі трохи посортували - зайдіть в тематичний каталог, щось ще муси бути.
відповів(-ла)17:17:30 18/01/2013 Є Optimus Nova+Optimus Terra Weekend HE Cookset 0.95 L, особливої різниці не побачив якщо використовувати такий по обєму та формі казанок Primus, тільки без теплообмінника. При чому бажано наявність вітрозахисту. Трохи краща ситуація Optimus Terra Weekend HE Cookset 0.95 L+газова kovea titanium+cпецефічний вітрозахист від Primus,надягається на газбалон. Короче нема ніякого сенсу заморочуватись, така штуча справно працює в спец системах, типу МСР Реактор, Джетбойлах та Примус
відповів(-ла)19:42:38 18/01/2013 до тепер користувався алюмінієвими казанками від Трампа+ вітрозахист з товстої фольги вішав на края підставок пальника. я правильно розумію відповідь? не варто тратити гроші на той дєвайс?? бачу шо заявлені прімусом 40% економії порівнюються з пальником на якому баняк без кришки навіть...
відповів(-ла)20:04:39 18/01/2013 Ну як є лишні гроші, та бажання спробувати щось нове, то чому б і ні) А як серьозно, то не варто на звичайний пальник таку кастрюльку. Маю багато казанків, але улюблений з нержавійки Татонка 1.7 літра на всі випадки%газ, бенза, вогонь. Чистиш чим попаде і не боїшся подрапати, а над тими з покриттям трусишся)
відповів(-ла)12:00:17 23/01/2013 Залежить від умов використання. Хоча чесно скажу, користувався китайським NoName.
Для казанка без вітрозахисту - різниця відчутна, з вітрозахистом - менш видчутна(хоча часу не засікав).
При використанні бензину, на радіаторі рано чи пізно утвориться кіптява, що ще погіршить ефективність радіатора.
Пальник Primus Gravity MF.
Вважаю, що купляти невигідно.
відповів(-ла)19:49:58 21/01/2013 там використовують газовий пальник, а я конкретно хочу юзати з бустер +1, всі системи такого типу мають потужність від кіловата до двох, бустер видає поза 3квт. на мінімумі не думаю шо менше 2. тому й сумніви. купляти баняк шоб користувати в теплий період на газу не хочу, тому й пальник купляв для бензину. з моєю періодичністю походів без дров баняк окупиться на економії бензину за 5 років якщо варити на 2, і не дуже швидше як втрьох, бо нечасто в палатці нас 3. може ше в когось є шо сказати??!!!
відповів(-ла)13:20:30 22/01/2013 На хлопський розум потрібно трубу, як повністю вкриє баняк і пальник з боків. Але так що б не перекрити доступ повітря знизу і вихід згори! Баняк має бути достатньо широкий і не дуже високий. Потік гарячого повітря буде притискатися трубою до стінок баняка і додатково гріти їх. Також труба буде перешкоджати випромінюванню. Оптимально коли вона буде з теплоізолюючого матеріялу.
відповів(-ла)13:27:06 22/01/2013 От куплю балона - потестую :)))
відповів(-ла)11:35:59 23/01/2013 Такі "труби" вже винайшли - вітрозахист для пальника спитайте в будь-якому оутдор-магазині.
Особисто я користуюся звичайною фольгою - відчутно пришвидшує закипання води...
відповів(-ла)13:35:07 05/02/2013 Може комусь цікаво буде почитати, в контексті "економних банячків" )))
особливо підняті питання в коментарях. http://www.risk.ru/users/anton v/197328/
відповів(-ла)20:12:34 05/02/2013 цікаво таки. але розібравши ситуацію ЧП на евересті читаєм: готував в одномісній палатці, з відкритою вентиляцією, в безвітряну погоду. висновок: закрите приміщення, жодного вентилювання не відбувалось бо не було притоку свіжого повітря,а вентиляція в 95% випадків в стелі палатки. палатка одномісна, відповідно висотна, еверест же! "надумаємо" собі її розміри як великий бівачний мішок. при таких умовах думаю і звичайним пальником з простим баняком різниці б не було суттєвої.
а я задав питання чи хтось має практику використання на бензиновому пальнику. важко собі уявити людину яка на галоші палить всередині палатки, я наприклад лише в тамбурі, і лише зимою в тамбурі. літом переважно на вулиці, хіба б лило чи дуло сильно, але як дує то і видуває всі лишні гази. вдячний за попередження)))
P.S. чи може хтось звертає увагу на надписи OUTDOOR на коробках пальників, і виходить на 30градусний мороз варити на вулицю??))) нещодавно зустрівся з впевненою думкою старшої людини шо і лампою грітись безпечно усю ніч, він чомусь про отруєння не думає, хоча з ним і не погоджуюсь...
Баняк купив)))
відповів(-ла)20:45:53 05/02/2013 Різниця таки є, між звичайним баняком з 40 мл/хв і майже двума літрами угару в хвилину... )) питання ж умов експлуатації вторинне...
відповів(-ла)22:26:32 05/02/2013 як наш народ любить в крайнощі кидатись! цікаво що відповіли б фірми виробники таких систем. в статті чітко не написано який баняк і який пальник скільки виділяє, жодного доказу крім слів журналіста, який не факт шо компетентний в питанні. при тому на якій висоті тест чи простіше при якому атмосферному тиску і температурі ні слова. написано, в палатці не варити, не варю. умови експлуатації не вторинні. досвід варіння в палатці є, тобто не в палатці а тамбурі, і для меншого утворення льоду на тенті завжди в момент варки максимально відкрито все шоб пара виходила, разом з нею і СО. норвежець траванувся бо варив в майже невентильованому середовищі. не сійте паніки, ті хто собі купує такі засоби думаю добре начитані про готування на них. я вот 2 місяці форуми листав... і цікаво б почути думку когось з спеців яка різниця температур має бути між баняком і баняком з радіатором шоб таке зростання відбувалось за рахунок охолодження полумя. я не думаю шо в пару градусів. а як вдивитись в будь який тест посуду з теплообмінником то помітно шо вони (радіатори) червоніють від нагрівання. я не пропагую варки в палатках, боїтесь не вернутись з походу дбайте про власну безпеку
відповів(-ла)00:12:47 06/02/2013 хто вміє - робить висновки, хто ні - в добру путь )))
відповів(-ла)13:27:06 06/02/2013 Почитай коментарі, там є посилання на оригінал.
Проблема не в альпіністі, який траванувся на Евересті, а в дослідах, які ставилися в Норвегії, на значно нижчій висоті.
відповів(-ла)22:32:18 05/02/2013 доречі як хто бачив теплообмінник МСР Реактора то він не по колу посуди розміщений а займає все дно, може при такому варіанті і холодиться полумя, посуд же того самого прімуса достатньо широкий шоб полумя било в центр не зачіпаючи радіатор, і по умовам експлуатації буде прирівнюватись до звичайного баняка, а радіатор лиш вловлює тепло яке втікає, не порушуючи температурний режим полумя
відповів(-ла)13:50:29 06/02/2013 оригінал читав, 2 літри ніде не вичитав, може неуважний?? а Норвежські військові то не лише готують в палатках а й гріються там пальниками!! А в нових коментарях знайшов отакі дані по виділенню СО. http://poga.westra.ru/articles /cohazard.html
і я не сперечаюсь шо чадний газ виділяється, чи шо він небезпечний. кожним приладом\пристроєм треба вміти користуватись і тоді проблем не буде.
і комент додам звідти ж: по исследованиям: "The carbon monoxide production increased significantly for all the four brands (range from 20 to 140 ml CO per min)"
в статье же написано: "Среднее производство угарного газа около 450 мл/мин." а дальше вообще ахтунг "Наибольшее количество угарного газа было зарегистрировано ... - около 1800 мл/мин."
Уважаемый автор Вы порядком цифр не ошиблись?
відповів(-ла)13:56:53 06/02/2013 і цікавий момент, всі газові прилади вони палили гептаном, а бензиновий парафіном, як це зрозуміти??
додав(-ла)10:36:15 15/01/2013[ permalink теми ] Всім привіт! Поділіться практичним досвідом. В планах з друзями покататися на санка-тарілках (тобоганами вроді називаються) в Карпатах по цілині з пагорбів. Хто користувався? Підкажіть, чи не грузнуть вони дуже в сніг і чи нормальна при цьому швидкість зберігається?))
відповів(-ла)08:27:29 16/01/2013 на целофані дитинство не минуло?
відповів(-ла)13:01:50 16/01/2013 А чого? Я особисто з Чивчина на каріматі з"їзджав, а з ПІМа на сідушці.
Безпека понад усе )))))
відповів(-ла)18:34:43 16/01/2013 Не знаю як там на Чивчині... Але з Попа Івана я би брав щонайменше два каремати під себе...
відповів(-ла)22:39:21 16/01/2013 Два памперси. Я ще й у кішках їхав ))) При спуску задумався - як би то полегше загальмувати без оверштага )))
Але пронесло (повз кулуар і озеро)
відповів(-ла)08:39:43 17/01/2013 Зі Шпиць в Долину Кізлів в кінці травня на карематах - шикарно :-)
відповів(-ла)14:45:17 17/01/2013 З Петроса раз на сраці їхав в лижних штанях. На карематі в Несамовите з"їжджав.
відповів(-ла)23:00:29 18/01/2013 З пікуя та климової на наплечнику, чудо )
Намагаюсь вибрати собі снігоступи - швидко нагуглити інфу виявилось не просто, тому прошу тих хто має досвід використання надати коротенько враження щоб було від чого відштовхуватись в подальших пошуках. Враження бажано у вигляді: модель, довжина, вага власника, чи ходите багатоденки з наметом, плюси/мінуси снігоступів (або просто чи подобаються)
наперед дякую
відповів(-ла)20:18:19 10/01/2013 користуєм усією компаною TSL, різні моделі. матеріал підпяточника суті не міняє, в мене метал, у друзів пластик. метал важче перемкнути в потрібне положення. якщо про INOOK то старий підпяточник, обертовий, кращий ніж новий висувний. висувний забивається снігом і важко звідти вишпортати, деколи взагалі неможливо. розмір має значення лиш по вазі користувача і глибині провалювання. сам ношу TSL 325 ESCAPE 70кг+28рюк, мені достатньо...при тому ж менші розміри менше вивертають гомілкостоп на траверсах, суттєво глибше не провалюючись. текстильні ремінці гірше фіксують ногу ніж пластикові з зубчиками але легші. підпяточник не потрібен якщо йдеться про рівнинні поверхні, під горку без нього дуже забивається литка. взагалі такий дєвайс рятує 15% швидкості і нервів (деколи набагато більше). до придбання своїх відточував майстерність втоптувати сходини в пухкому снігу, незабутні навики і спогади))) передня кішка добре забивається в фірні, в льоді мабуть погано, але й льоду в карпатах важко зустріти
відповів(-ла)20:59:32 10/01/2013 Маю такы снегоступы TSL 205 RANDO
Отличные универсальные снегоступы
Снегоступы идеально приспособленные для подъемов и спусков. Максимальная нагрузка 80 кг.
Особенности:
• Быстрая регулировка
• Подходят под любой ботинок
• Встроенная передняя кошка
• Настовые шипы
• Система быстрой регулировки угла наклона ботинка
Характеристики
• Материал: Пластик
• Вес, г.: 1560
• Тип крепления: Мягкие
• Рекомендуемая нагрузка MIN: 30
• Рекомендуемая нагрузка MAX: 80
• Ширина снегоступа: 20
• Длина снегоступа: 55
Сделано во Франции.
Так як моя вага 70 кг, а допустима 80 на ПВД підуть!!))..і не тільки, так як Французи допустиму вагу навантаження ставлять з запасом!!Якшо порівнювати "з"..і "без" навіть при більншому навантженні ніж допустиме за рахунок більшої площі тримають, і + передні кошки тримають на фірні, шо тож не мало важно.
Минулого року бігав ПВД в них на Боржаву, так чуть не продав закарпатцям, які при спуску з Плаю провалювались по коліна і вище, я ж см. на 20! З зафірнованого ВВ просто збігав, без них же їхав би на 5 точці.
Так що снігоступів до кольору до вибору!!TSL рулять!! Всьо доступно і залежить не тільки від вашої ваги, але і ваги гаманця!!))
відповів(-ла)08:52:34 11/01/2013 В Україні зараз можна знайти переважно тільки TSL і MSR. Також можна і знайти там різні Salewa та інш., але то привезені кимось з Европи та продають на форумах. Впринципі любі снігоступи роблять свою справу, бачив і китайскі і саморобні, і все це пробував) Питання тільки скільки вони прослужать, TSL і MSR точно довго при правильному використанні. Також є з трубки по перемитру та повністю пластикові, виписка
Дека — ключевой элемент снегоступов. Основная функция которой — облегчить передвижение человека по рыхлому снегу, то есть не позволить ему проваливаться в снег. Деки бывают двух видов:
жесткая пластиковая дека. Снегоступы с такой декой применяются в районах, где встречается не только рыхлый снег, но также фирн и лёд — в горах, на замерших водоёмах;
алюминиевая рама. Снегоступы с такой декой применяются там, где снег остаётся почти всегда рыхлым — в лесу.
Крепление — предназначены для фиксации ноги на деке. По виду применяемой обуви крепления можно разделить на два вида:
для ботинок с рантом;
для любого вида обуви.
Ко́шки — устанавливаются для облегчения подъема по склону с жестким снегом. В основном кошки применяются на снегоступах с жесткой пластиковой декой и используются для передвижения по горам, а также для сноубординга и фрирайда. В некоторых случая применяются в качестве альпинистских кошек.
Разме́р подбирается исходя из веса и эргономических особенностей человека. В среднем снегоступы имеют размеры: по ширине 20-23 см и по длине 52-95 см.
Звідси бачимо, що для походів у гори практичніші з пластиковою декою, і у TSL і MSR таких моделей дуже багато, можна підібрати що необхідно. Відразу треба сказати що у MSR нереальна ціна на снігоступи в Україні, ТСЛ дешевше. Сам користуюсь і усі мої друзі ТСЛями, поки ще значних проблем не було на протязі років 5, зараз користуюсь TSL 325 ESCAPE EASY. Обовязково брати до 110 кг. ваги, бажано підпятник, тепер більше почали робити з сноубордним кріплення пяти та носка, че значно краще ніж стрічками з за
відповів(-ла)08:59:42 11/01/2013 це значно краще ніж стрічки з защипками. Так такі снігоступи не дешеві, але як є необхідність раз купив і користуєшся тривалий час. Приклад оптимальної моделі для Карпат, правда в описі вказано що жіноча модель на вигляд вони однакові) http://ex.com.ua/product/tsl-t sl-305-escape-23086/
відповів(-ла)09:03:55 11/01/2013 приклад кріплення стрічки з фастексом, дешевше і гірше фіксує ніж бордне
http://ex.com.ua/product/tsl-p air-tsl-205-rando-523/
відповів(-ла)16:24:58 11/01/2013 не обовязково на 110кг, просто більше провалюватимуться менші. друг ішов в TSL 205 RANDO під тими ж 25-28кг, при власній масі в 75-80. зауважень не було, хоча пухкого свіжого снігу теж, трохи злежаний. можна думаю брати і на 305 деці, якщо власна маса не більше 75
додав(-ла)09:47:19 21/12/2012[ permalink теми ] Вже колись кидав цей лінк на сайт, та зараз зима на дворі і час лижних походів, то ж думаю не буде зайвим ще раз актуалізувати тему.
Давно ходжу в зимові походи і без лиж не уявляю собі такої атракції (якщо сніг є).
Легко тропити, чудові спуски, більші кілометражі і т.д.
Багато кого стримує від участі в такому ділі відсутність відповідного спорядження, а саме - лиж.
Радянський "космопром", що випускав туристичні лижі "Бескиди" вже давно припинив це робити, старі запаси потроху закінчуються, скітурінгові і телемаркові комплекти є дорогими, та альтернатива є.
Купуйте дешеву гірськолижну класику, робіть насічки і гарного вам походу в горах.
відповів(-ла)17:55:50 24/12/2012 Старі Бескиди передбачали пружинне кріплення, з яким було не надто приємно спускатися, але дуже добре йти по рівному, або йти догори. І що найголовніше: йшлося у звичайних вібрамах, а не у пластикових черевиках. Тому, коли було потрібно, лижі знімалися і йшлося дуже легко у вібрамах. Як на мене, плюсів у порівнянні зі скі-турами, було багато. Питання: чи існує зараз якась альтернатива пружинним кріпленням і чи можливо "гірськолижну класику" використовувати з вібрамами?
відповів(-ла)15:34:30 29/12/2012 ми на гірськолижну класику з насічками ставимо те ж саме пружинне кріплення. в статті це описано.
в ідеалі його доробити - зміцнити, а ще краще зробити під ногу з суцільного шматка металу.
додав(-ла)10:32:35 17/12/2012[ permalink теми ] Люди, підкажіть оптимальний набір спорядження для переходу через напівзруйнований підвісний міст (подібний до цього: http://kalush-inform.at.ua/_ph /2/626719055.png ). Щоб скоротити маршрут на 12 км. доводиться перебиратися через міст, який від сесозону до сезону руйнується щораз більше. Зараз там лише верхні троси і вертикальні стежні, які підтримують залишки зігнилого трапу. Оскільки є небезпека полетіти в холодну ріку, то я маю намір використати для переправи верхній потужний трос моста. Тепер питання, яке мінімальне спорядження для цього потрібне і яка техніка переправи? Окрім цього є 2 проблемки: 1) трос звисає дугою (на початку десь на висоті 6 м від землі, а в середній частині 1, 5 м.), що ускладнить пересування коло протилежного берега "під гору"; 2) кожних 3 м. до основного троса прикріплені вертикальні стержні, які потрібно оминати при пересуванні.
Вступно я планую використати альпініську "страхівку" ("бєсєдка"?) і кавалок линви з карабінами, сумніваюся чи цього достатньо, може ще потрібно якусь нагрудну "упряж"?
Буду вельми вдячний за поради.
відповів(-ла)11:12:28 17/12/2012 Яка ширина і глибина ріки, яка сезонність? Насправді така пеправа займе просто масу часу та енергії, крім того, що є небезпечною. Та й потрібно ще переправити вантаж, не лише себе. І чи дозволить товщина троса насилити звичайний карабін?
Я б розглянув інші варіанти:
- переправа надувним човном
- переправа вбрід
- переправа вбрід одного учасника і наведенення звичайної навісної переправи
- переїзд вантажівкою чи трактором, якщо можна знайти поблизу
відповів(-ла)11:59:10 17/12/2012 -ширина русла коло 10 м. але довжина моста метрів 25-30;
- глибина в середньому 2-4 м.
- сезонність: цілий рік;
- вантаж, лише наплечник (10-30 кг.), мандрую сам, тому кількість варіянтів переправи обмежена.
- товщина троса мабуть максимум 30-35 мм. (легко охопити рукою), так що великий карабін мав би захопити, окрім того думав не чіпляти безпосередньо карабіном за трос, а перекинути якусь линву через нього, але є нюанси пов’язані з висотою на краях моста і з необхідністю оминати місця кріплень вертикальних стойок моста.
- про плавзасоби думав, але це додатковий вантаж+ круті береги+взимі буває слабий лід. Оскільки переправлятися доводиться досить часто, то бажано було б заховати якийсь плав засіб на місці, але гумовий човен мабуть швидко зігниє, якщо його мокрого скласти і кудись засунути у схованку...
- інші варіанти не підходять в принципі, залишається 2: використання троса і переправа компактним плавзасобом, який можна сховати на березі.
Є ще питання підйому до рівня зруйнованого трапа мосту (висота від землі 3
м.). Минулої зими поробува використати драбинку зі шнура,але було дуже незручно дряпатися в великих зимових чоботах, тому думаю про якийсь альпіністський засіб підйому по вертикалі, щоб дістатися троса.
Подумував купити негрубий тросик і протягнути на рівні колишніх перил, закріплюючи до стойок, але місцеві варвари його швидко вкрадуть, бо пару літ тому позрізали навіть стальні перила (кварат 15х15мм).
відповів(-ла)12:13:38 17/12/2012 Знайшов хвотку цього моста, зроблену пару літ тому, коли по ньому ще можна було перебратися навіть з лижами під пахвою.
https://plus.google.com/photos /112928204189268763067/albums/ 5308301040301772705?authkey=CI 60yrjItce9oQE
відповів(-ла)21:00:28 17/12/2012 Тоді й справді не знаю, що ще порадити. Заникайте тем в кущах камеру від Урала :)
Якщо поцуплять - невелика втрата :)
відповів(-ла)21:23:04 17/12/2012 тему камери теж розглядаю, але там свої аспекти:
-камеру треба накачувати, примощувати на неї якийсь каркас щоб речі покласти, - круті береги і течія, можна не вцілити у властиве міце на протилежному березі, (це я знаю як досить досвідчений байдарочник).Окрім того на берегах надуває багато снігу, так що навіть пологі місця стають складиним для висадки
- наші зими м’які, і лід буває недостатній для переходу, але достатній щоб перешкодити переправі.
-
відповів(-ла)11:06:14 18/12/2012 Доброго дня.
Є декілька простих рішень, але це на мою суб’єктивну думку.
Ви писали про те що похід 1-день, використовувати переправу будете часто випливає наступне:
1. Треба щоб переправа максимально стаціонарна та не залежала від погодних умов.
2. Речі які потрібні для переправи повинні бути максимально легкі та компактні.
З цього випливає що 2 варіанти:
1. Система(Беседка)+ 4(3) уса(петлі)+ 3(2) карабіна. Приклад мотузкового парку.
2. Натягнути стаціонарну переправу з металічного тросу. Вона буде стаціонарною. Вам потрібно буде носити з собою систему(Беседку)+1карабін і бажано самий простий ролик для промальпу.
Якщо виникли запитання звертайтесь з радістю допоможу.
відповів(-ла)15:50:17 18/12/2012 Дякую за практичні поради! Написав на мило.
відповів(-ла)16:43:00 20/12/2012 нема відповіді на мій e-mail, відгукніться!!!
відповів(-ла)15:57:05 23/12/2012 Справді, красти такий засіб беззмістовно. Але є ще місцеві діти, яким така штука припаде до душі :)
відповів(-ла)10:35:04 24/12/2012 Ріка не надто надається для використання дерев’яних човнів (вузьке русло, високі береги, перекати, нависання дерев над водою...), окрім того наші "дикі люди", як не вкрадуть то порубають сокирою або спалять... Мав уже гіркий досвід на цю тему...
відповів(-ла)18:22:04 17/12/2012 я за 12 км!!))
маю велику підозру, що організація переправи займатиме багато часу + борсатись х зна як в обв"язці з 30кг рюком на плечах...та взагалі - виглядає це все великою авантюрою з хорошою можливістю феєрично на***тись.
відповів(-ла)21:11:59 17/12/2012 -Оскільки є потреба досить частого проходженя певного маршруту, то ті додаткові 12 км. дуже недоречні, особливо взимі.
-те що переправа займе багато часу мене теж турбує, як і "борсання в обв’язці", тому й прошу знаючих людей поради.
-щодо небезпеки падіння, то маю надію що вона мала би бути мінімальною, оскільки стальний трос витримає вагон, карабіни теж не ізолентою буду прив’язувати... Зрештою в кращі часи я через той місток безліч разів проходив без жодних страхівок, навіть з ровером під пахвою і з лижами узимі... Просто зараз трап є у вигляді напівгнилих патиків укритих снігом, не хочеться зайвий раз долю випробовувати...
відповів(-ла)09:41:26 18/12/2012 по правді кажучи, такі питання краще задавати отут http://extrem.lviv.ua/ , сподіваюсь вони більш аргументовано зможуть відмовити від такої ідеї.
імо, якщо довіряєте мосту, самий реальний варіант - зробити капіталовкладення у новий трап.
відповів(-ла)14:13:18 18/12/2012 на рахунок "стальний трос витримає вагон" ))) колись у нас на переправі через Терек "склався" навісний місток - учасник виявися здоровим а наплечник занадто вже важким ))) Так от - зняти з нього рюкзак з самострахом і потім його самого з троса натягнутого течією - ото заняття веселе було ))) так що - трос то стальний, а здоровий глузд на то він і здоровий ;)
відповів(-ла)17:13:17 18/12/2012 Гадаю що для 2 стальних тросів діаметром не менше 30 мм. моїх 75 кг+10-30 наплечника це те саме що пташка какнула ;)
відповів(-ла)18:26:42 18/12/2012 Справді, ймовірність що лопне трос - мінімальна, вони довговічні. Але може не витримати - заржавіла/підмита опора моста, це реально. Крім того - можна просто застрягнути/заплутатись десь посередині моста. Так що беріть смартфон з інтернетом - аби можна було писати на форум прямо звідти :)
відповів(-ла)18:42:06 18/12/2012 та ну його, перйматися дурницями і так кінець світу на днях ;)
відповів(-ла)09:56:22 19/12/2012 Суть не в міцності тросу, а в тому, що при будь-якому зриві, провисанні, вибратись самотужки з рюкзаком за плечами, без сторонньої допомоги буде непросто. )))
відповів(-ла)23:27:39 19/12/2012 Якраз тому мене і хвилює оптимальний підбір спорядження, щоб при зриві не провиснути надто низько відносно залишків трапа. Розглядаю варіянт використання паралельно обидвох тросів і задумався що краще, зависнути на 1 тросу, чи між двома тросами одночасно? ))
відповів(-ла)15:37:55 20/12/2012 а що, це ідея!
дрезина, яка їздить зверху по двох тросах :)
відповів(-ла)19:54:47 21/12/2012 То все класно. В теорії. Крім того, одну "детальку" якось всі уникнули. Як саме добратися з берега до опори (з рюкзаком) і як потім від з опори на протилежній стороні добратися до протилежного берега. Там, судячи по фотографії, води ого скільки.
Так само, незрозуміло з фотогррафії, до чого саме на березі кріпиться той тонкий металічний трос, який потім, як видно на фото, прикріплений до самого верху обох опор. І взагалі, наскільки той верхній трос надійний? Чи може витримати людину?
відповів(-ла)20:44:19 17/12/2012 я теж за 12 км. враховуючи шо вам доведеться нести на собі ті засоби для переправи то загалом під більшою масою ви можете втратити в швидкості, мабуть хв з 20 в день. навіть організувавши переправу в стилі віа-ферата не думаю шо виграли б в часі...
відповів(-ла)21:16:23 17/12/2012 Я маю намір спорядження для форсування заховати на березі, щоб під час повернення знову його використати. Тобто доставка спордяження буде лише один раз, а потім використання кілька сезонів. Похід однодений, тому зайві км. ніяк не підходять, особливо зимою, і так доводиться на темно повертатися на базу.
відповів(-ла)23:24:18 17/12/2012 "глибина в середньому 2-4 м. - сезонність: цілий рік"
При такому підході - порада одна - посприяйте відновленню моста.
Або ходіть "зайві" 12км. Заодно нагадаю той факт (зараз немаю під руками точних цифр)‚ що переважна більшість смертельних випадків у піших походах - це утоплення (якщо не вірете‚ можу знайти ці цифри). Раджу цим не легковажити. Тим більше форсуючи ріку самотужки. Кому хочеться стати статистикою?
Якщо похід одноденний і ви збираєтесь декілька разів на рік там бути -‚ привяжіть велосипед за який не шкода і пиляйте ці 12 км на ньому.
відповів(-ла)23:31:25 17/12/2012 Більшість спорядження‚ що ви собі маєте на увазі‚ - це страховки різного роду. Уявіть собі‚ настав випадок‚ від якого страхуєтесь. Яким чином ви збираєтесь зарадити собі висячи чи плаваючи на страховці, якщо довкола нікого немає? Тобто, у солопоходах страховки - до лампочки. Треба, щоб випадок не сталося. Тому при відсутності моста варіант єдиний - 12 км в обхід.
відповів(-ла)23:23:31 18/12/2012 нашо вам в одноденному поході рюкзак 30кг, з всякою готовністю до холодної ночівлі максимум в 8 кг вкладаєтесь. в оману нас вводите)))
відповів(-ла)11:41:34 19/12/2012 Написав: 10-30, бо бувають випадки коли доводиться нести максимальну кількість вантажу. Думаю що краще враховувати максимальний вантаж, щоб прикинути як це вплине на пересування з альпіністською страхівкою.
додав(-ла)15:04:54 05/12/2012[ permalink теми ] Привіт! Хто користується малими рюкзаками для походів вихідного дня, підкажіть, чи достатньо рюкзака на 25 літрів? Наприклад, щоб помістити в нього мебранну куртку... Чи при 25 л. її треба пресувати в рюкзак?))) Поділіться враженнями щодо реальної місткості таких рюкзаків. Наперед вдячний за відповіді.
відповів(-ла)20:25:35 05/12/2012 залежно від куртки, і від ПВД. і від виробника рюкзака, бо в кожного бренду обєм в 25літрів різний. в принципі куртка бутерброд і термос мали б влізти точно, і місце на аптечку має лишитись...
відповів(-ла)23:15:03 05/12/2012 Якось взяв рюкзак від терри на 25 літрів. Туди влазили рівно 2 черевика для борда і снікерс. Поміняв на tour 45 - небо і земля :) Мені основним було кріпленням для борда і можливість запхати спальник.
Куртка у 25 л - влізе і ще щось + запросто
відповів(-ла)10:37:08 06/12/2012 ну на три сезони аж забагато, в 20-ку в мене влазить і змінне взуття (тапки) і пальник з бальоном і посудою і одяг. На зиму теж, правда я пішохід.
Як правило доношую старі шкільні наплічники свого малого, але хочеться чогось такого Salomon XA 20 M
відповів(-ла)12:31:37 06/12/2012 дякую за відповіді. Значить 25 л вистачить)
відповів(-ла)09:58:00 08/12/2012 як на мене, то оптимально 30-35 літрів.
якщо надумав брати 25-ку - шукай із знімним поясним ремнем, хоча це і буде трохи дорожче. Ну і рейнкавер щоб був, корисна штука.
відповів(-ла)15:43:11 13/01/2013 Для одноденного походу і 20 л предостатньо. Проста куртка і в 15 поміститься. То звичайно якщо не багато фототехніки :)
додав(-ла)06:55:50 13/11/2012[ permalink теми ] Ось таке в мене цікаве питання.
чи доріс в нас ринок до спорядження типу Arcteryx, Patagonia, Mountain Hardwear, де високоякісні куртки, штани з Gore tex коштують до 300-500 баксів?
відповів(-ла)11:32:33 13/11/2012 Думаю ще ні. Та й крім самої ціни потрібна ще й промивка, бо особисто я перших двох назв і не чув навіть.
Це не складно - кілька десятків повідомлень на правильних форумі на тему
"ну, я користуюсь спорядженням рівня Patagonia, але звичайний <назва виробника> - теж добрий за свої гроші..."
і маленький риночок підростає... :)
відповів(-ла)16:53:45 13/11/2012 ну і ще Marmot.
то все американські бренди... а Arcteryx канадський, і виробництво в канаді.
відповів(-ла)13:38:52 13/11/2012 Ринок може і доріс, але зарплата ще ні. Я, особисто, місячну зарплату за штани чи туристичну куртку віддавати не готовий.
відповів(-ла)21:04:26 06/12/2012 Patagonia ось тут 6pm.com можна дешеву (відносно) знайти та й не тільки, я от в чорну пятницю там взяв Ласпортіва, трекінгові кросівки за 52$ http://www.6pm.com/la-sportiva -electron-black-yellow?zfcTest =mat%3A1 там просто потрібно слідкувати за знижками
відповів(-ла)18:19:38 07/12/2012 Q: Do you ship to addresses outside the United States?
A: At this time orders may only be shipped to US States and Territories.
Як його із Штатів доставити?
відповів(-ла)18:59:00 07/12/2012 Як приклад: http://travel.org.ua/forums/vi ewtopic.php?t=60244&start= 0, досить багато народу тут купляє зі штатів.
відповів(-ла)22:28:29 08/12/2012 Майже 90% магазинів Америки не здійснюють доставки за межі штатів. Насправді все дуже просто. Є два варіанти 1) замовити самому, 2) замовити через посередника. В любому випадку потрібно рахувати як буде дешевше (1-й варіант чи 2-й), все залежить від суми та ваги. Коротше кого цікавить дійсно, то звязуйтесь зі мною через мило. Розповім все в деталях.
відповів(-ла)22:42:23 08/12/2012 Взагалі можна привезти що завгодно з любого інтернет магазина. Доречі на 6pm зараз знижки на Патагонію, Коламбію і Ласпортіва наприклад http://www.6pm.com/la-sportiva -mens-shoes~6 http://www.6pm.com/patagonia-m ens~d#!/patagonia-men-shoes/CK _XAVIC0Q3AAQLiAgMYCgE.zso http://www.6pm.com/columbia-me ns-shoes~D
відповів(-ла)22:24:43 16/12/2012 Втрапив мені на очі ще один цікавий сайт по спорядженню http://www.campmor.com
додав(-ла)10:12:21 07/11/2012[ permalink теми ] Підкажіть де купити рідке паливо у Львові ?
відповів(-ла)20:11:19 07/11/2012 та там де усі беруть, в будматеріалах. розчинник "галоша" нефрас. або в команчеро в 5 раз дорожче
відповів(-ла)22:03:18 07/11/2012 дякую, завтра піду шукати ту галошу, з газом все простіше якось,
відповів(-ла)22:52:50 08/11/2012 В Епіцентрі - валом. Хіба шо львівський відрізняється від франківського :)
Розчинник та побутовий бензин не беріть. Перше - то не та релігія, друге - почали гнати халтуру, причому різні виробники. Дає якийсь осад. Калоша - те, шо треба. Оригінальний бензин для пальників буде десь за 60 грн при тому ж об’ємі, при якому калоша коштуватиме 18-20.
відповів(-ла)18:59:47 08/11/2012 як то простіше?? бензин то дешеве пальне в порівнянні з газом. як купляти в магазині різьбові балони то і бензин в тому ж команчеро тоді теж без менінгіту)))
відповів(-ла)20:04:27 08/11/2012 А чого з газом мудрити? Заправив балон і все. Смердить звичайно. Але бенза теж не амброзія :)
відповів(-ла)21:34:00 08/11/2012 а підкажіть мені де у Львові зараз можна заправити різьбові газові балони?
100 грамові - по 5;
230 грамові балони по 10;
450 грамові по 20;
Працюю на Новому Львові. Час заправки 25 хвилин.
відповів(-ла)18:43:07 09/11/2012 Завжди газом користуюсь, і де купити газ цілком зрозуміло, або готові балони або на заправці великий балон і потім заправив пусті
Бензиновим користувався останній раз напевно років 20 тому, але то "шмель" був. Зараз дістався мені бензиновий пальник MSR, хочу порівняти його з газом відповідно виникло питання де взяти нормальне паливо по адекватній ціні
відповів(-ла)20:21:53 10/11/2012 а шо порівнюється?? вартість перезаправки газу нижча, але і якість нашого пропан-бутану не дуже. горить перезаправка до 0, не думаю шо нижче. бензину байдуже температура. маса та сама виходить, в залежності від тривалості походу і температур.сам на одну дві ночі беру газ, то про літо, зима лише бензин, галоша доступна, а хто може то і краще дістане...)))
відповів(-ла)22:19:00 11/11/2012 горить "наш" газ, у іншому випадку увесь транспорт на газі (якого ой як немало) не їздив б після 0 ;)
зрештою і на практиці перевірено, що нормально горить зимою, не гірше всяких ковеа-газів))
відповів(-ла)08:40:10 12/11/2012 Зимою беру 2 примуса. На обох готуєш, і по черзі один одним підігріваєш. Підігрітого балону вистачає на приготування кашки чи чай 2 літри закип"ятити. А при заправці балонів їх не перевертаю повністю - кладу горизонтально. Важкі фракції та конденсат в маленький балончик не попадають. Балончик вигорає повністю.
А якби ізобутаном заправити, то взагалі.... Але ізобутан сильно дорогий - в 10 раз дорожчий за ПБС.
відповів(-ла)23:53:07 11/11/2012 говорю, бо мав на практиці коли лампа з своїм мізерним споживанням, не горіла на відкритому повністю крані... зимою горить добре лише трамп!! то знову ж таки субєктивно. в -28 горить сам непогано, без шаманства...
відповів(-ла)12:44:01 12/11/2012 ну, бензиновий пальник в якості лампи також особливо не заюзаєш))
а щодо газу зимою поступаю наступним чином - топлю снігу - грамів 100 щоб теплої води вийшло - наливаю в миску і ставлю в неї пальник. по ходу готування їди такий процес повторюю 2-3 рази.
відповів(-ла)23:54:39 11/11/2012 газ то різний є... і часто невипаровуєма фракція на дні балона лишається
відповів(-ла)12:47:05 12/11/2012 вже по кілька разів перезаправляв у Славіка бальони, нема конденсату;)
додав(-ла)15:48:53 25/10/2012[ permalink теми ] Горгани Ком запрошує Вас до участі в фотоконкурсі “Карпатська мандрівка”.
альбом для фото
vk.com/album-8374867_164395768
Отже, що для цього потрібно:
1. Долучитися до нашої групи VK ( vk.com/gorganyshop)
2. Додати фото з Карпат
3. Підписати фото: прізвище та ім’я автора + назва (вказати місце, де зроблена фотографія)
4. Та “Розповісти друзям” про фотоконкурс, натиснувши лайк
Особливі умови:
1. До конкурсу допускаються лише повнолітні учасники
2. Один учасник може опублікувати лише 1 фото
Конкурс триватиме до 30 листопада включно. Визначення переможців відбуватиметься голосуванням за допомогою лайків. Фото, які зберуть найбільше лайків на свою адресу відповідно і стануть призерами конкусу – 1, 2 та 3 місця, та отримають класні подарунки від магазину туристичного спорядження Gorgany.com . Переможця буде оголошено 1 грудня 2012 року.
Тепер про найцікавіше – ПРИЗИ!
I місце – рюкзак Turbat Guk
II місце – термофутболка Lasting Apol
III місце – термошкарпетки Lasting NWB
додав(-ла)18:03:09 14/08/2012[ permalink теми ] Може хтось таке саме шукав...
Хочу якісний намет 2+ , 2 входи, дно 6-10 тис., тент 5 тис., з дихаючим поліестером в середині, а не мозкітною сіткю, вага коло 2 кг.
Буду вдячний за підказку!!!
відповів(-ла)09:29:46 15/08/2012 Інтернет магазинів - тьма, виробників - тьма, критеріїв вибору окрім названих тут - тьма. Гугли і буде тобі щастя! :)
відповів(-ла)09:47:58 17/08/2012 Дякую за підказку!!!
відповів(-ла)22:14:49 27/08/2012 Ніхто так і не порадив конкретного намета :)
Так, в інтернеті купа інформації, але більшість зводиться до порад "беріть тільки тент", "беріть намет-нірку (мініатюрний)", "беріть одношаровий намет", тощо.
Мене теж цікавить таке питання. Повноцінний намет 2 або 2+ з вагою до 2кг. Якось так звикся з думкою що дно має бути 10тис.мм., тент 3-4тис.мм, щоб не спати у воді.
Розміри наметів майже однакові. Питання: у чому тут фокус?
а) То якісь інші, маркетингові міліметри?
чи
б) Матеріал першого намета банально тонший, менший міцний і за рахунок такої "революційної інновації" досягається полегшення намету?
Тільки прошу, не пишіть "фірма - є фірма" або "всьо - Китай". Це правильні думки, але хочеться почути щось не стандартне... :)
відповів(-ла)10:01:16 28/08/2012 Я би знову порадив подивитись на Тревелі. Такі питання про 3000 мм MSR і 7000 мм від менш титулованого виробника там розжовували. Почитайте. Американці гарантують, що їх підлога менше 3000 не буде в кінці житєвого шляху. А решта пише про новий матеріал.
відповів(-ла)16:34:55 28/08/2012 Знайшов, пропонують множити американські міліметри на 3. Ну в принципі здоровий глузд підказує, що десь так і має бути...
відповів(-ла)08:01:12 29/08/2012 Незнаю в чому фокус але, вже колись писав, що спав у свому Kelti Gunnison II наметі з дном 1500мм. Цілу ніч з неба лило. Намет по "ватерлінії" (там де дно зшито з боковими стінками) був цілковито у воді. Ліктями і колінами по дну сильно не топтались. Зрану коли встали- було сухо, окрім місць, у кутках намету, котрі були злегка вологі. Намет на той час вже непогано "походив" по горах.
Зараз ходжу з наметом Marmot Aeolos 2P де дно 3000мм. спав і на снігу і у сильний дощ- проблем не було.
відповів(-ла)16:38:58 28/08/2012 Спасибі, тепер є відправна точка!
відповів(-ла)18:28:32 28/08/2012 лише передостанній варіант підходить під запропонований фільтр, всі решта сітчасті внутрянки. в Terra Nova Voyager Ultra 2 через сітчасту дверку може прокапувати конденсат на обличчя сплячого, мав такий казус з "вауд таурус 2" якщо ріст у вас менше за 170см то може й поміститесь вдвох, але зручністю тут і не пахне. в дощ їсьте лежачи, або почерзі сидячи. товариш мій старенький вауд називав нора бабака, здогадайтесь чому))) нема на ринку такого товару шо ви шукаєте!!!!
відповів(-ла)21:15:52 30/09/2012 Параметри намету задано, от немає тільки ціни, за яку Ви згідні придбати таке щастя. 2 входи грають роль від 3-х місць, до того якось перелізете один через одного, або платіть вагою...
В свій час також шукав щось подібне - на даний час, за прийнятні гроші (для мене), знайшов отаке, трошки важче за вихідні умови - 2-х місний, http://www.gorgany.com/product _info.php/products_id/3646 , 3-х місний, він же зійде за 2+ - http://www.gorgany.com/product _info.php/products_id/4858
Що доброго в Fjord Nansen http://io.ua/15080196p - вага правдива - зе вшисткім, ця модель вітровитривала, тент сідає низько до землі - не піддуває, розміри на нашого хлопа, виробник Китай, як і більшість інших, але то добрий Китай. В деяких інших брендах вага вказана без кілків, розміри "гуляють", велика шпара між тентом і ґрунтом, замість нормального спальника, дійсно, - сітка від комарів і т.п. - уточнюйте в особистій переписці з виробником. Єдиний мінус в цих наметів, як і в інших "легких", що в дощ треба кулею вискакувати/залітати в намет, щоб не намочило спальню.
відповів(-ла)22:28:20 14/10/2012 я колись хотів продати свою Marmot Aeros 3P палатку. всі ДУЖЕ дивувались чому там було тільки 1500 і 3000мм.
ось тут "продаж року" який не відбувся -) http://www.karpaty.com.ua/?cha pter=forum&forum=6&top ic=970
ти казав що хочеш палатку без москітної сітки в середині, до 2 кг.. Таких НЕ буває. наприклад запропонована MSR Carbon Reflex 2 має саме москітну тому важить так мало...
Що хочу порадити , це те що ці палатки від американських виробників мають підлогу але вона на вигляд не настільки міцна як в Ханнах наприклад. Тобто воно просто неукріплений матеріл, він не промокає, але він не є грубим в порівнянні з Ханнахом, тому виробники окремо пропонують так званий Footprint. він трошки додає ваги - кількасот грам...
я колись під свій Мармот стелив просту клейонку бо дуже переживав шоб не понищилось дно, але потім мій брат перестав це робити, та й я перестав - то ніби нормально . Своєю палаткою Мармот задоволений, вага 2,4кг, 2 тамбура, спокійно спить 4 чоловіка. Бачив в знайомих стару Ханнах - шви вже видно шо трохи розходяться, моїй вже 5 років, ніодного відклеєння.
колись довго шкукав підходящу палатку , вибрав Aeros 3p, бо спить 4 людини, а вага 2,4кг, це якшо розділити на 4 людини припадає 600гр на людину, а якшо інша палатка, наприклад 2кг і на 2 людини, це вже по 1кг на душу.
в чому, підвох ---- живу в Канаді, купляв на ebay за 200 баксів.)))))
ходив з палаткою по Карпатах. хотів продати, ніхто не купив тоді з сайту. Був колись на Івана Купала на Драгобраті, поки десь ходив, хтось бачив палатку і питав дргуга чи мож купити, а той шось не зметикував сказав власник відійшов , а телефон покупця не запитав.. отака історія.
відповів(-ла)17:36:18 10/11/2012 Козаки, дякую всім за відгуки!!!
Ну от, покищо прозондував до 40 модеолей, але кінця не видно і не чути...
Мої варіанти:
Jack Rabbit SL2 – вага 1960 г, 2 входи, Половина москітки, але конструкція тупа, немає підвісних кишень - https://www.bigagnes.com/Produ cts/Detail/Tent/jackrabbitsl2
http://gearguru.com.ua/2011/12 /obzor-palatki-big-agnes-jack- rabbit-sl2/
MSR Hubba Hubba HP – 2 тамбури, 1.24 ширина(2місна типу), тент 1 тис., дно 10 тис., Вага 1920 гр. http://ex.com.ua/product/msr-h ubba-hubba-hp-14739/
Чому москітку хочу, бо впевнений, що чутиму кожен вітерець по крижах..
Ціна до 500 баксів би розглядав, але на Ебеї може пощастити...