стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Думаю, від навігатора користі мало при визначенні десятих долей метра. На мапах генштабу 1:25 000 (найточніших і найдетальніших), на основі яких розроблялись інші мапи, висота ПІЧ 2020,3, або 2020,5.
Може щось із цього питання скаже Tasic?
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ]
    додав(-ла) sobashko@gmail.com [registered] 14:25:20 22/07/2012
    Думаю, від навігатора користі мало при визначенні десятих долей метра. На мапах генштабу 1:25 000 (найточніших і найдетальніших), на основі яких розроблялись інші мапи, висота ПІЧ 2020,3, або 2020,5.
    Може щось із цього питання скаже Tasic?
    • [ Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 17:50:22 22/07/2012
      Та про наші навігатори можна забути для такої задачі. У паспорті на 60 CSx, скажімо, написано, що похибка: +/-10 футів, роздільна здатність 1 фут, тобто розмах становить 6 метрів і то за умови вірного калібрування (альтиметр - барометричний). Плюс враховуємо зміну погоди. За спокійної погоди у мене (в основному) показував 2020 м, у шторм - цифри стрибали у межах кількох десятків метрів, коли вітер то притискав, то відпускав. А китайці цілий симпозіум скликали з приводу встановлення висоти Евересту: враховувати льодову шапку, чи - ні :)
    • [ Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Юрко 00:06:19 23/07/2012
      може я десь недочитав теорію, але поясни мені, чому в побутових жпс не використовується метод тріангуляції для визначення Z координати, тобто висоти? натомість лише через тиск!
      • [ Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Chinger 11:21:10 23/07/2012
        Можу помилятись, але здається, можливості використання цивільними системи в цілому обмежені свідомо самими розробниками. Принаймі, це стосується точності. Можливо функція визначення висоти також входить в перелік обмежень.
      • [ Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 19:34:22 23/07/2012
        Та чому, висоту там визначають точно так само, як і інші координати, тобто X, Y чи Z - байдуже. Підкалібровування барометричного альтиметра даними визначення висоти за допомогою трілатерації дає стабільніший результат, ніж поточні дані, визначені тільки за допомогою gps (просто цифри стрибають менше і значення не залежать від того, що у небі робиться).
        Тріангуляція - то побудова геодезичної сітки за значенням кутів трикутників, що дотикаються, та величиною однієї зі сторін (базисної).
        А трілатерація - побудова сітки за допомогою трикутників, у яких визначають довжини усіх сторін, а вже потім обчислюють кути. Цей принцип фізично закладено в основу роботи gps. Визначають відстані від супутників до приймача.
        Усі обмеження на систему були зняті у 2000 році (якщо вірити урядові США). Точність визначення координат підвищується за домопогою введення диференціальних поправок (DGPS), у США/Європі використовують системи WAAS/EGNOS. Остання працює і на Україні, тільки наземних базових станцій немає, тому користь залежить від погоди утч.
        Оскільки у побутових приймачах немає атомних годинників, які є на супутниках GPS, то точність роботи дуже залежить від класу апаратури та алгоритмів, які використовуються.
        Апаратура, яка забезпечує точність порядку міліметрів, коштує як ціла шафа побутових приймачів :)
        • [ Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Юрко 09:57:11 24/07/2012
          як довів кількаразовий досвід замірювання висоти в літаках, підкалібровування не працює (корист. гармін віста), тобто показує висоту тиску в салоні судна, при тому, що x,y - 100% сигнал.
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 14:41:25 24/07/2012
            Барометр сам по собі - тупий. Абсолютне значення тиску не має 100% зв’язку із висотою. Тому його можна підлаштувати або за даними gps, або уручну, вказавши висоту. От виставив у себе зараз висоту Евересту і все ок. Якщо покладаєш цю задачу на дані висоти gps - то так і буде. А у салоні літака підтримується нормальний тиск, тому після калібрування прилад думатиме, шо він не піднімається і не опускається. У тих приладах, шо сам тримав у руках, не бачив можливості відключити барометричний альтиметр. Хіба шо перекалібровувати. Ти не писав, що тебе цікавить режим роботи у літакові. Ясно, шо там умови за тиском не відповідають реальним
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Юрко 17:38:44 24/07/2012
            літак - це лише приклад того, що пристрій по своїй недосконалості не керується нехай і грубо, але визначеною координатою Z, а лише виміром тиску (в салонах літаків дійсно такий тиск тримають). В таких випадках дійсно доводиться "вчити" його. На перевалі Khardung La 5600 мені з інтервалом у кілька днів (з різною погодою) він вперто показував 5200. Так, можна ввести йому правильну висоту, але це він мені її повинен був сказати, а не я йому. І барометричний альтиметр виробник позиціонує як більш точний пристрій. Цікаво, які похибки у дівайсів без барометра, наприклад, gpsmap 62 або vista hcx...
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 17:54:33 24/07/2012
              Не знаю.. у 60CSx не маю жодних найменших нарікань на роботу альтиметра. Крім того, там завжди є можливість дізнатися покази супутникового висотоміра, мінус в тому, що немає можливості отримати усередненого значення. Тобто: вибрав з меню подивитися висоту за GPS - отримав цифри. Вибрав ще раз - маєш стрибок. 60-ка калібрує сама себе автоматично. Час від часу прилад підлаштовує себе. Наскільки то часто відбувається - знає виробник. Скоріш за все, процес - неперервний. Висота, отримана за GPS, має більшу точність за абсолютним значенням, якщо вона усереднена за деякий час на певній незмінній висоті. Барометр - чутливіший до невеликих перепадів. Обоє упарі вони забезпечують хороший результат. Все ж не міряй по дрєвніх пристроях, зараз з тим все ок. Примусове калібрування виглядає так: знаєш висоту? - Нє. Знаєш точний тиск? - Нє. Хочеш використати дані GPS? - так. Все. Якщо на старті прилад сам почне шось робити, це буде некоректно, бо він не може знати, що ти від нього хочеш. Людина може мати своє бачення щодо висоти і прилад самостійно не повинен туди лізти. Або дозволяєш у меню Altimeter setup: Auto Calibration, упродовж 30 хв прилад підлаштується під усереднені значення, отримані з GPS і робить це дуже незле
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 18:22:59 24/07/2012
                Ну і ще варто згадати за налаштування: Variable Elev / Fixed Elev. Доки йдеш - вмикаєш Variable Elev. Стаєш на ніч - Fixed Elev. Аби зранку не виявити, шо за ніч опустився або піднявся, доки спав :)
                • [ Re: і знову ПІЧ ] відповів(-ла) Юрко 22:59:07 24/07/2012
                  ну так, я трошки відстав від нової техніки) думаю, що у нових все гаразд.
                  2 Чінгер: я точно не пам"ятаю, здається, це було в рейсі, який злітав з такої ж висоти - 3500. А 2000 - точно пам"ятаю, бо ж висоту Говерли собі запам"ятав. Знову ж таки, можливо допотопна Віста криво міряла.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::