стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: як довів кількаразовий досвід замірювання висоти в літаках, підкалібровування не працює (корист. гармін віста), тобто показує висоту тиску в салоні судна, при тому, що x,y - 100% сигнал.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ]
    додав(-ла) Юрко [registered] 09:57:11 24/07/2012
    як довів кількаразовий досвід замірювання висоти в літаках, підкалібровування не працює (корист. гармін віста), тобто показує висоту тиску в салоні судна, при тому, що x,y - 100% сигнал.
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 14:41:25 24/07/2012
      Барометр сам по собі - тупий. Абсолютне значення тиску не має 100% зв’язку із висотою. Тому його можна підлаштувати або за даними gps, або уручну, вказавши висоту. От виставив у себе зараз висоту Евересту і все ок. Якщо покладаєш цю задачу на дані висоти gps - то так і буде. А у салоні літака підтримується нормальний тиск, тому після калібрування прилад думатиме, шо він не піднімається і не опускається. У тих приладах, шо сам тримав у руках, не бачив можливості відключити барометричний альтиметр. Хіба шо перекалібровувати. Ти не писав, що тебе цікавить режим роботи у літакові. Ясно, шо там умови за тиском не відповідають реальним
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Юрко 17:38:44 24/07/2012
      літак - це лише приклад того, що пристрій по своїй недосконалості не керується нехай і грубо, але визначеною координатою Z, а лише виміром тиску (в салонах літаків дійсно такий тиск тримають). В таких випадках дійсно доводиться "вчити" його. На перевалі Khardung La 5600 мені з інтервалом у кілька днів (з різною погодою) він вперто показував 5200. Так, можна ввести йому правильну висоту, але це він мені її повинен був сказати, а не я йому. І барометричний альтиметр виробник позиціонує як більш точний пристрій. Цікаво, які похибки у дівайсів без барометра, наприклад, gpsmap 62 або vista hcx...
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 17:54:33 24/07/2012
        Не знаю.. у 60CSx не маю жодних найменших нарікань на роботу альтиметра. Крім того, там завжди є можливість дізнатися покази супутникового висотоміра, мінус в тому, що немає можливості отримати усередненого значення. Тобто: вибрав з меню подивитися висоту за GPS - отримав цифри. Вибрав ще раз - маєш стрибок. 60-ка калібрує сама себе автоматично. Час від часу прилад підлаштовує себе. Наскільки то часто відбувається - знає виробник. Скоріш за все, процес - неперервний. Висота, отримана за GPS, має більшу точність за абсолютним значенням, якщо вона усереднена за деякий час на певній незмінній висоті. Барометр - чутливіший до невеликих перепадів. Обоє упарі вони забезпечують хороший результат. Все ж не міряй по дрєвніх пристроях, зараз з тим все ок. Примусове калібрування виглядає так: знаєш висоту? - Нє. Знаєш точний тиск? - Нє. Хочеш використати дані GPS? - так. Все. Якщо на старті прилад сам почне шось робити, це буде некоректно, бо він не може знати, що ти від нього хочеш. Людина може мати своє бачення щодо висоти і прилад самостійно не повинен туди лізти. Або дозволяєш у меню Altimeter setup: Auto Calibration, упродовж 30 хв прилад підлаштується під усереднені значення, отримані з GPS і робить це дуже незле
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: і знову про відновлення обсерваторіі на ПІЧ ] відповів(-ла) Tasic 18:22:59 24/07/2012
          Ну і ще варто згадати за налаштування: Variable Elev / Fixed Elev. Доки йдеш - вмикаєш Variable Elev. Стаєш на ніч - Fixed Elev. Аби зранку не виявити, шо за ніч опустився або піднявся, доки спав :)
          • [ Re: і знову ПІЧ ] відповів(-ла) Юрко 22:59:07 24/07/2012
            ну так, я трошки відстав від нової техніки) думаю, що у нових все гаразд.
            2 Чінгер: я точно не пам"ятаю, здається, це було в рейсі, який злітав з такої ж висоти - 3500. А 2000 - точно пам"ятаю, бо ж висоту Говерли собі запам"ятав. Знову ж таки, можливо допотопна Віста криво міряла.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::