стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Походи"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Треба хельпу, мо хто в тих краях ходив.. ] повідовив(-ла) ---
Текст повідомлення: Дякую за інфо.
Варіант 2 з першим підваріантом - то ніби то, що мені розказував Ярко войсом, з тою відмінністю, що він казав Садки праверсувати зліва. Хіба я його неправильно зрозумів..
Але. Тут ньюанс. я родом не з тих місць, і в назвах не дуже орієнтуюся - іноді приходиться по картах шукати.. Так от, Садки як така, на жодній доступній для мене нема позначено ( а маю M-35-121 кілометрову, M-35-121-4 500-метрівку генштабівські, та 500-метрівку туристичну Центральні Горгани).. Хоча Садки Ярко теж згадував. Трохи проаналізувавши Ваш допис, та розповідь Ярка, для себе зробив висновок, що, якщо використовувавувати назви з туристичної карти, то Садки - г. Кози Гора (1616) , а г. Козя - то Кізій (1420). Чи вірно це?
Якщо у Вас нема відповідної карти, то можна сказати так, що Садки - (г. Кози Гора 1616) від Поленського через півтора км на північний схід, а г. Козя - (Кізій 1420) - ще далі на північний схід, навіть ще трохи відхілення на схід від північно-східного напряму - через 2 км, тобто від Поленського - десь 3.5 км (звісно, по прямій)..
Правильно це?
Ну і відносно першого віріанту - то мається на увазі від Поленського на північний захід, трохи навіть західніше, майже в сторону Бистриці? Чого знову ж запитую.. На картах жодної вершинки "Березовачка" не позначено, знову ж, якщо брати назви з туристичної - то ніби похоже на Скалки Верхні.. Для однозначності - з Поленського - вона майже на захід, ну чуть-чуть градусів на 15 на північ, десь через 2 км.. То саме вона малася на увазі як Березовачка?
Дякую.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Треба хельпу, мо хто в тих краях ходив.. ]
    додав(-ла) IhorOs [registered] 19:32:42 06/05/2006
    Дякую за інфо.
    Варіант 2 з першим підваріантом - то ніби то, що мені розказував Ярко войсом, з тою відмінністю, що він казав Садки праверсувати зліва. Хіба я його неправильно зрозумів..
    Але. Тут ньюанс. я родом не з тих місць, і в назвах не дуже орієнтуюся - іноді приходиться по картах шукати.. Так от, Садки як така, на жодній доступній для мене нема позначено ( а маю M-35-121 кілометрову, M-35-121-4 500-метрівку генштабівські, та 500-метрівку туристичну Центральні Горгани).. Хоча Садки Ярко теж згадував. Трохи проаналізувавши Ваш допис, та розповідь Ярка, для себе зробив висновок, що, якщо використовувавувати назви з туристичної карти, то Садки - г. Кози Гора (1616) , а г. Козя - то Кізій (1420). Чи вірно це?
    Якщо у Вас нема відповідної карти, то можна сказати так, що Садки - (г. Кози Гора 1616) від Поленського через півтора км на північний схід, а г. Козя - (Кізій 1420) - ще далі на північний схід, навіть ще трохи відхілення на схід від північно-східного напряму - через 2 км, тобто від Поленського - десь 3.5 км (звісно, по прямій)..
    Правильно це?
    Ну і відносно першого віріанту - то мається на увазі від Поленського на північний захід, трохи навіть західніше, майже в сторону Бистриці? Чого знову ж запитую.. На картах жодної вершинки "Березовачка" не позначено, знову ж, якщо брати назви з туристичної - то ніби похоже на Скалки Верхні.. Для однозначності - з Поленського - вона майже на захід, ну чуть-чуть градусів на 15 на північ, десь через 2 км.. То саме вона малася на увазі як Березовачка?
    Дякую.
    • [ Re: Re: Re: Треба хельпу, мо хто в тих краях ходив.. ] відповів(-ла) IhorOs 00:55:46 07/05/2006
      Запитав гуглю про Березовачку. До мого сорому, не згав за таке місце (бункер "Грому"). Таки напевно треба повернути.. Правда, ніде точно не вказане місце, але згадується що то 1500 і перед Поленським, так що напевно то або 1471 або 1484, по стежці, що вказана на 500 метрівці туристичній, і яка напевно відповідає, або дуже близька до варіанту 1 від senet..
      Таки напевно тре буде зробити спробу дойти туди..
    • [ Re: Re: Re: Треба хельпу, мо хто в тих краях ходив.. ] відповів(-ла) Astrik 05:27:32 07/05/2006
      На рахунок вершин ти все правильно зрозумів.
      г.Садки - 1617м
      г.Козя -1421м
      І я тобі кинув кавалок мапи, там усе зрозумієш, глянь пошту.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::