Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: перегони ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Я б не був такий категоричний щодо того правильно чи не правильно було іти в ночі (а те, що команда Кука ішла останню ніч, є очевидним). Більше того, я б сказав, що вони молодці, оскільки в них вистачило мужності і сили зробити нічний перехід через хоч і найпростіший, але все-таки хребет.
Та я хотів сказати не про те. Проблема в тому, що результати важко оцінити із-за недосконало організованих змагань. Незрозумілою є цьогорічна фішка, в якій КП працюють досить обмежений час. От Вам приклад. КП "Могила С.Галечко" працював лише в перший день змагань і то лише до 20.00. Що виходить? Команди, які встигають потрапити на КП до 20.00 і проходять технічний етап отримують беззаперечну перевагу перед тими командами, які не пройшли технічний етап (не встигли). Тобто та команда, яка проходить на один етап менше займає місце після тої, яка проходить більше. Так от в чому проблема. Команди на старті отримують нерівні умови, оскільки для двійок у першої команди на 35 хвилин більше, щоб дібратись до найближчого КП. Що казати про одинички, в яких розрив у кілька годин. Було б все нормально якби контрольний час був реальним, а то ви мені скажіть: скільки команд встигло дійти до могили С.Галечко до 20.00? І взагалі чи реально було дійти до цього КП тим же Друїдам, якщо вони стартували останніми і було це майже 14.00? Ну а якщо хтось мені скаже, що це не настільки принципово і на результати не впливає, то виходить, що нафіг треба ті етапи, якщо команда, яка приходить на етап вчасно витрачає зайві 15-20 хвилин на проходження етапу, тоді як команда, що спізнилась, спокійно проходить етап без зупинок, фактично отримуючи фору. Ще є багато таких всяких приколів. А щодо розриву між Друїдами і Куком, двадцять дві години там не могло ніяк бути, тому що тоді команда Кука мала б прийти на наступний день після "Друїдів" аж в 14.30, а так бути не може, оскільки вони в цей день вже вийшли на маршрут в 14.00. А три з половиною години - це замало, оскільки до 21.00 на днівці Кука ще не було. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: перегони ]додав(-ла)drd16:21:32 08/05/2007 Я б не був такий категоричний щодо того правильно чи не правильно було іти в ночі (а те, що команда Кука ішла останню ніч, є очевидним). Більше того, я б сказав, що вони молодці, оскільки в них вистачило мужності і сили зробити нічний перехід через хоч і найпростіший, але все-таки хребет.
Та я хотів сказати не про те. Проблема в тому, що результати важко оцінити із-за недосконало організованих змагань. Незрозумілою є цьогорічна фішка, в якій КП працюють досить обмежений час. От Вам приклад. КП "Могила С.Галечко" працював лише в перший день змагань і то лише до 20.00. Що виходить? Команди, які встигають потрапити на КП до 20.00 і проходять технічний етап отримують беззаперечну перевагу перед тими командами, які не пройшли технічний етап (не встигли). Тобто та команда, яка проходить на один етап менше займає місце після тої, яка проходить більше. Так от в чому проблема. Команди на старті отримують нерівні умови, оскільки для двійок у першої команди на 35 хвилин більше, щоб дібратись до найближчого КП. Що казати про одинички, в яких розрив у кілька годин. Було б все нормально якби контрольний час був реальним, а то ви мені скажіть: скільки команд встигло дійти до могили С.Галечко до 20.00? І взагалі чи реально було дійти до цього КП тим же Друїдам, якщо вони стартували останніми і було це майже 14.00? Ну а якщо хтось мені скаже, що це не настільки принципово і на результати не впливає, то виходить, що нафіг треба ті етапи, якщо команда, яка приходить на етап вчасно витрачає зайві 15-20 хвилин на проходження етапу, тоді як команда, що спізнилась, спокійно проходить етап без зупинок, фактично отримуючи фору. Ще є багато таких всяких приколів. А щодо розриву між Друїдами і Куком, двадцять дві години там не могло ніяк бути, тому що тоді команда Кука мала б прийти на наступний день після "Друїдів" аж в 14.30, а так бути не може, оскільки вони в цей день вже вийшли на маршрут в 14.00. А три з половиною години - це замало, оскільки до 21.00 на днівці Кука ще не було.
[ Re: Re: Re: Re: перегони ]відповів(-ла)rstm09:58:41 10/05/2007 Re: , якщо команда, яка приходить на етап вчасно витрачає зайві 15-20 хвилин на проходження етапу, тоді як команда, що спізнилась, спокійно проходить етап без зупинок, фактично отримуючи фору.
Якщо цього року все було організовано як і минулого, то фора якраз в тої команди, котра чекала зайвих 15-20хв. Оскільки час перебування на КП для проходження техетапу не враховується в загальний ходовий час, фіксується час приходу на КП і час проходження техетапу. Отже команда котра прочекала 15-20хв. на КП - отримала 15-20хв халявного часу на відпочинок.
[ Re: Re: Re: Re: перегони ]відповів(-ла)murdersdept13:08:39 10/05/2007 еее!!!під час переходів вночі йти заборонено!афігенні травми можуть бути!