стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Походи"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Вчора перечитав Гонсьоровського. Уявляєте, в 30-х роках на Буштулі і Кепуті відзначався високий розвиток полонин (!) як для Горган, і розвинуте полонинське господарство. А маршрут з Яли до витоків Лімниці через Буштул і Кепуту подається як тяжкий, але одноденний. Про криволісся на маршруті взагалі не згадується.
Так що ті зарості жерепу аж ніяк не можна вважати недоторканою природою.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ]
    додав(-ла) Alex [registered] 09:02:51 18/07/2008
    Вчора перечитав Гонсьоровського. Уявляєте, в 30-х роках на Буштулі і Кепуті відзначався високий розвиток полонин (!) як для Горган, і розвинуте полонинське господарство. А маршрут з Яли до витоків Лімниці через Буштул і Кепуту подається як тяжкий, але одноденний. Про криволісся на маршруті взагалі не згадується.
    Так що ті зарості жерепу аж ніяк не можна вважати недоторканою природою.
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) Коля 10:19:41 18/07/2008
      А там і дотепер є полонини з вівцями. Одна в сідлі на підході до Буштула. Інша десь під 44 стовпчиком із закарпатського боку.
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) rstm 11:31:14 18/07/2008
      ..., так і через німецький перевал колись їздили кіньми а може й чимось важчим - попробуй зараз це зробити.
      А щодо одноденності цього маршруту - це реально за нормальної погоди і тепер. Підозрюю що люди тоді не тягали з собою 15кг на плечах, а користали з мисливських та пастуших будиночків яких тоді було вдосталь.
      • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) Alex 11:51:45 18/07/2008
        Чи реальний одноденний маршрут із 7-годинним продиранням через жереп при загальній відстані в 46 км? Звичайно, це ж просто заввиграшки для пересічного туриста! Ще й залишиться часу пару годин подрімати на сонечку... :)
        А ми ж тут усі з тугою згадуємо, як колись затишно і романтично було мандрувати через неосквернену бензопилами зелень Молоди і Пареньків :)
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) vasyl 12:23:42 18/07/2008
          Пару слів щодо Молодої щоб ви трохи заспокоїлись щодо даних намірів.
          На неї ми виїжджали 4 тижні на 3-4 дні.
          Разом роботи було 2 бензопилами десь 10-12 днів з ранку 9г до вечора 21 г з одним 30-45хв перекусом. Води брали 10 л на 4 осіб (катастрофічно не вистачало при темп.30 град).
          Бензини на один день роботи треба 4 л на 1 бензопилу + 2 л масла на змазку ланцюга. Додайте їду, одежу, спальники, добирання... Лягаєш спати з шумом в голові (від бензопил) і спиш на животі, щоб спина розігнулась.
          Подібне було і на Попаді - Паренках.
          П....ти - не мішки тягати... Перепрошую
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) Tasic 13:02:29 18/07/2008
            Думаю, що дискусія точиться більше навколо того, чи має бути *узагалі* там стежка. А щодо громадської ініціативи - я у неї не вірю абсолютно. Приклад - це притулок. Кожного разу приїздять одні і ті ж люди, одиниці. Але на все їх не стане. А ті, хто не зміг через "форсмажорні" обставини, з’являються там наступного дня чи через кілька днів і щиро дякують. Тільки так чомусь кожного разу :-)
            Сорі, якшо когось образив, але то правда :) А на Кепути ми ще раз підемо, коли сніг буде. Так, аби за день пройти на лижах :))
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) rstm 18:40:39 18/07/2008
          Усі маршрути коректуються стосовно умов і прохідності чи не так? Колись було так, зараз по-інакшому. 46км звідки, хіба рахувати туди і назад?

          В 2004 році в травні ми ночували на Пантирі, пройшли пер.Легіонів, по р.Пляйська, г.Берть, г.Буштул, р.Мокрянка, і зупинилися в ур.Браділ - це все за 14годин. Так це були змагання, але ....

          А підготовленість теперішніх туристів в основному в крутизні спорядження, нажаль.
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) Tasic 21:40:50 18/07/2008
            По-моєму, міряти маршрут мірками змагань - то, принаймі, некоректно.
            На фото, що ти мені надіслав, жереп під снігом. Там можна тоді було маршкидок робити. А влітку там зовсім інше кіно :)
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) rstm 21:58:22 18/07/2008
              Так в дечому я заганяюсь, але простого в кайф походу за останні надцять років в мене нажаль не було.
              Про фотки. Сніг тоді дійсно був, але невисокий - жереп був вищий за мене, він більше допомагав на цекотах.
          • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Буштул-Кепути ] відповів(-ла) Alex 23:14:47 18/07/2008
            46-48 км - це з Яли на Буштул вздовж Лімниці і назад через Кепуту - маршрут з путівника Гонсьоровського, про який я і писав.
            А одноденний похід - це в принципі і є туди і назад. А не - вилізти за день на Буштул і там вмерти :)


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук

Вебкамера
Верховина


 
 ::: головна сторінка ::: про сайт ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::