Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Was ist das pereval ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: <безперспективно щось доказувати>
Особливо якщо заблукати в трьох соснах :))
Приведені вами перші два визначення перевалу взагалі трактують це слово винятково як топографічне поняття, як синонім "сідловини".
Відповідно з таким визначенням, перевал був там, де є, ще тоді, коли сформувався гірський хребет.
Виходячи з цього, на питання "Чи був на місці Легіонового перевалу перевал до 1914 року?", відповідь проста:
"Так. Був. Починаючи від приблизно 5 мільйонів років тому й до тепер".
Але в даній дискусії питання стояло елементарно: "Чи вела через сідловину в районі Вел. Роґодзи дорога з однієї долини в іншу до 1914 року чи не вела ?
Ще раз, акцент на ІСНУВАННІ дороги (по крайній мірі стежки).
<Цікаво, а якщо воно найнижче, але не найдоступніше і навпаки, то вже не перевал?>
Знову ж таки акцент на топографічній складовій чи на траспортній (пішохідній) ?
Для прикладу, найнижчим і найзручнішим місцем для переходу через Водорозільний хребет між Таупиширкою і Дурнею є сідловина в районі стовпчика 54 (на WIG-карті висота 1065, на ділі там ще нижче - 1045 м н.р.м.). І що, є там перевал?
Це при тому що вузькоколійка з Турбацила підходить до нього на відстань 750 м і знаходиться в якихось 80 метрів нижче по висоті, а дорога з Франківської сторони (вдовж Пантирця-Дурнинця) там взагалі поруч - 600 м відстані при сбросі висоти всього 60 м!
А перевал там не зробили, лізли чогось на Пантир і будували Легіонів. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Was ist das pereval ]додав(-ла)zanuda07:36:30 01/08/2008 <безперспективно щось доказувати>
Особливо якщо заблукати в трьох соснах :))
Приведені вами перші два визначення перевалу взагалі трактують це слово винятково як топографічне поняття, як синонім "сідловини".
Відповідно з таким визначенням, перевал був там, де є, ще тоді, коли сформувався гірський хребет.
Виходячи з цього, на питання "Чи був на місці Легіонового перевалу перевал до 1914 року?", відповідь проста:
"Так. Був. Починаючи від приблизно 5 мільйонів років тому й до тепер".
Але в даній дискусії питання стояло елементарно: "Чи вела через сідловину в районі Вел. Роґодзи дорога з однієї долини в іншу до 1914 року чи не вела ?
Ще раз, акцент на ІСНУВАННІ дороги (по крайній мірі стежки).
<Цікаво, а якщо воно найнижче, але не найдоступніше і навпаки, то вже не перевал?>
Знову ж таки акцент на топографічній складовій чи на траспортній (пішохідній) ?
Для прикладу, найнижчим і найзручнішим місцем для переходу через Водорозільний хребет між Таупиширкою і Дурнею є сідловина в районі стовпчика 54 (на WIG-карті висота 1065, на ділі там ще нижче - 1045 м н.р.м.). І що, є там перевал?
Це при тому що вузькоколійка з Турбацила підходить до нього на відстань 750 м і знаходиться в якихось 80 метрів нижче по висоті, а дорога з Франківської сторони (вдовж Пантирця-Дурнинця) там взагалі поруч - 600 м відстані при сбросі висоти всього 60 м!
А перевал там не зробили, лізли чогось на Пантир і будували Легіонів.