Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Українізація інтерфейсів ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: а як з чутливістю в густому мокрому лісі та вузьких каньйонах? Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Українізація інтерфейсів ]додав(-ла)Юрко19:08:46 08/02/2011 а як з чутливістю в густому мокрому лісі та вузьких каньйонах?
[ Re: Re: Re: Українізація інтерфейсів ]відповів(-ла)rsumalo23:08:32 08/02/2011 Можу сказати що в "густому мокрому лісі та в вузьких каньйонах" перевірити його не мав як - зима все-таки - і мокрий ліс знайти важкувато, як і глибокий каньйон, який був-би безпечний в таку пору. Проте в порівнянні з старим перевіреним Garmin Venture Cx (який працює в мене відмінно) GPSMAР 62s показує себе більш серйозним "бійцем". Наприклад при режимі GPS "нормально" точність становить в межах 6-12м в умовах зимового лісу при змінній хмарності, при потребі в умовах слабкого сигналу можна перевести в режим WAAS, який за моїми спостереженнями додає точності до двох разів - навіть до 3м., але тоді дуже "жре" батарейки. При однакових умовах покази GPSMAР 62s є кращими від показів Venture Cx приблизно в 1.5 раза.
[ Re: Re: Re: Re: Українізація інтерфейсів ]відповів(-ла)rsumalo09:45:06 09/02/2011 Наразі використовую звичайні алкалайнові (лужні) батарейки Energizer. При активному користуванні (що декілька хвилин перегортання сторінок, масштабування і т.д.) їх вистачає орієнтовно на 12 годин (при підсвічуванні в 30%). Відповідно при менш активній роботі їх має вистачити годин на 15. До літій-іонних батарейок поки що "руки не дійшли", але за відгуками інших користувачів вони працюють на декілька годин довше. Окрім того багато що залежить від налаштувань навігатора, які виставлені користувачем. Так, наприклад скорочує час роботи батарейок постійне ввімкнення функій WAAS, компасу, висотоміру, максимальне підсвічування.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Українізація інтерфейсів ]відповів(-ла)rsumalo10:28:51 09/02/2011 Є, але щось від неї я не відчув ніякої користі. Все одно періодично треба глянути на екран, а отже і натискати щоб він ввімкнувся що аж ніяк не буде сприяти довшій роботі батарейок. Як на мене то краще мінімальна постійна підсвітка екрану.
P.S. А як на рахунок повної українізації прошивки до нього? Є якісь напрацювання чи ідеї?
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Українізація інтерфейсів ]відповів(-ла)zhyvoy17:25:00 09/02/2011 Орегони та Дакоти, на даний час більш вигідні прилади в плані ціни, на 62 загнули ціни особливо у нас. Різниці між ними по чутливості ніякої. Всі функції однакові, тільки ергономіка(тачскрін та кнопки)кому що, але той сенсорний дуже витривалий та більший, та роздільна здатність більша ніж 62(окрім Дакоти).