Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Втягування палива відбувається через трубочку, котра знаходиться біля дна балону. Сенс перевертання заключається в заміні подачі рідкої фракції (палива) на газоподібну (випари+ повітря), котра будучи під тиском видавлює залишки рідкого палива з шланга та системи прогріву. Так ви уникаєте закоксовуванні під час наступної розпалки (якщо правильно розпалюєте) та стравлюєте тиск з паливної ємності. Тобто треба банально перевернути паливну ємність вверх дном і троха зачекати. Провертання ємкості навколо своєї осі на 180градусів не завжди дає результат - то залежить від залишків палива в ній та стану втягуючої трубочки (вона не зівжди вигнута так, як хочеться). Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kovea Booster+1 ]додав(-ла)Zevstour-1310:49:04 13/04/2010 Втягування палива відбувається через трубочку, котра знаходиться біля дна балону. Сенс перевертання заключається в заміні подачі рідкої фракції (палива) на газоподібну (випари+ повітря), котра будучи під тиском видавлює залишки рідкого палива з шланга та системи прогріву. Так ви уникаєте закоксовуванні під час наступної розпалки (якщо правильно розпалюєте) та стравлюєте тиск з паливної ємності. Тобто треба банально перевернути паливну ємність вверх дном і троха зачекати. Провертання ємкості навколо своєї осі на 180градусів не завжди дає результат - то залежить від залишків палива в ній та стану втягуючої трубочки (вона не зівжди вигнута так, як хочеться).