стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Мармароси 28-30 червня ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: А ми сходили на Мармароси. Такий собі марш-кидок:))))). 27 червня - ніч поїздами зі Львова, 28 стали на маршрут. Дозвіл в прикордонників чемно виробляли заздалегідь, тому з тим проблем не було. За перший день вийшли на Лисичу, а ночували ближче до Петроса Мармароського. 7 ранку - підйом через побоювання, що зіпсується погода (вона так і не зіпсувалася жодного дня, а ми через побоювання так і не виспалися ні разу:)). Видряпалися на першу вершину (не по траверсу, а в лоб). Швидко пройшлися по всіх 5-ти вершинах, трохи затрималися на найвищій. Звідтам суперово видно озеро внизу, вирішили до нього спуститися на ночівлю. Відповідно круто впали вниз, без стежки:) Ночівля у фантастичному котловані, зі всіх боків гори, посередині озерце. Чудо! Наступний день мав бути спуском додому, але наш керівник вирішив, що ми підемо в Ділове хребтом, який починається від 2-ї вершини Попа. Тому ми знов дряпалися на нього і вже звідти пішли по хребту. Зустрічали 2 бригади прикордонників, які висліджували, хто ходить без дозволу і шукали негрів, які втікали в румунію:-)))) Отаке. В третій день ,коли ми були на Попі, військові сказали, що не дійдем доДілового за той час. Але ми дуже спішили на рахівський поїзд до Львова, тому гнали без упину, тоді було найважче, важкий спуск, що не кажи:). Ну ми встигли, в неділю вже спали вдома. ВРажень море. Здається тепер, що чим важчий похід, тим від нього більше приємних спогадів:). Раджу всім туди сходити, таких гір більше в Україні нема (напевно!).
Все спілкування на дану тему
  1. [ Мармароси 28-30 червня ] додав(-ла) kidman 17:19:23 05/07/2007
    • [ Мармароси 1-3 липня ] відповів(-ла) dekanvictor 15:58:53 06/07/2007
      Поїхав я з компанією до румунської границі на мармароси. 1 липня були вже в Діловому дозвіл від прикордонників отримували 2 години:) Хоча заздалегіть вислали факсом свої паспортні дані! Підйом в на полонину Лисячу зайняв шість з половиною годин. На полонині розбили палатки і сходили до гуцулів за молоком вони мене лякали ведмедями казали що це їхній "дім" і що живий я до палаток можу не дійти але я був з ліхтариком в 11.30 я був біля палаток посмакували тепленьким молочком! Зранку двоє дівчат і брат пішли на ПІМ без рюкзаків. А всі що лишились робили сніданок який перейшов в обід:) В 14.30 я і ще двоє пішли теж на ПІМ! В деяких місцях стежинка проходила біля обриву бачили в низу снігу досить багато:) На ПІМі пофотографувались там якраз були туристи з чехії чоловік 7 але з рюкзаками. Заблукати досить складно бо стежинок багато... Зайшли до гуцулів вони нас почастували бринзою але ще свіжою і несоленою всім сподобалось. До палаток іти не далко всього км. Вечеро прийшли чотири туристи з Говерли йшли 4-5 днів і дуже були раді побачити свої бо ми за весь час зустріли лише дві групи з чехії. Останій вечір був дуже цікавий пив з гуцулами і з туристами чехії памятаю мало голова боліла сильно вранці:))) Зранку майже склавши рюкзаки нас застав дощ але йшов хвилин 10 але ноги я встиг намочити! Назад дорога це суцільний спуск який дався нам легко:))) І дощу під час спуску не було. Перепочили на лавочках біля хатини під стріхою там було величезна кількість віників для бані і таке враження що там побували бомжі! Про негрів самалійців вже всі чули їх було 8-о. 6 зловили а двоє втекли але гуцули мені розповідали що їх зловили румунські прикордонники. Вражень море фотографій 50 але не цифрових. Зпогодою майже повезло:) Згорів на сонечку приїхав як негр:) Якщо є якісь питання пишіть. dekanvictor@pochta.ru Якщо є орфографічні помилки вибачайте!