Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ двома кулками по Чорногорі ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: в п’ятницю, 13 жовтня плануємо прокататися з Лазещини - попри Козьмещик - під Петрос, далі по перемичці до Говерли (можна і на вершину рванути ), тоді в Луги - через Богдан до Рахова.
Маршрут описаний в останньому номері журналу "Карпати.туризм.відпочинок":
"Технічна характеристика маршруту:
Загальна довжина — 54 кілометри
Довжина ділянки ґрунтових гірських шляхів — 28 кілометрів
Максимальний перепад висоти — 740 метрів
Час руху на гірській висхідній ділянці — 4 години
Час руху на гірській низхідній ділянці — 1,5 години
Час руху по автотрасі — 1,5 години
Загальний час перебування на маршруті — 7 годин.
Примітка:
Це — одноденний маршрут для велосипедистів без зайвого вантажу. Якщо включати його (маршрут) до багатоденної мандрівки, то всі вказані часові терміни та рівні складності ділянок слід переосмислити і перерахувати..." (с) www.karpaty.net.ua
Як бачите, лишнього часу вагон (матимем цілий ходовий день) - тобто можна буде впасти, наприклад під Петросом, пузом догори, понюхати полонинських вітрів і хоптів, "посозєрцати" на гори і т. д.
Сподіваємся пройти по ЦЬОМУ маршруту, але як воно буде насправді - побачимо на місці. Все спілкування на дану тему
[ двома кулками по Чорногорі ]додав(-ла)Lubko15:38:46 09/10/2006 в п’ятницю, 13 жовтня плануємо прокататися з Лазещини - попри Козьмещик - під Петрос, далі по перемичці до Говерли (можна і на вершину рванути ), тоді в Луги - через Богдан до Рахова.
Маршрут описаний в останньому номері журналу "Карпати.туризм.відпочинок":
"Технічна характеристика маршруту:
Загальна довжина — 54 кілометри
Довжина ділянки ґрунтових гірських шляхів — 28 кілометрів
Максимальний перепад висоти — 740 метрів
Час руху на гірській висхідній ділянці — 4 години
Час руху на гірській низхідній ділянці — 1,5 години
Час руху по автотрасі — 1,5 години
Загальний час перебування на маршруті — 7 годин.
Примітка:
Це — одноденний маршрут для велосипедистів без зайвого вантажу. Якщо включати його (маршрут) до багатоденної мандрівки, то всі вказані часові терміни та рівні складності ділянок слід переосмислити і перерахувати..." (с) www.karpaty.net.ua
Як бачите, лишнього часу вагон (матимем цілий ходовий день) - тобто можна буде впасти, наприклад під Петросом, пузом догори, понюхати полонинських вітрів і хоптів, "посозєрцати" на гори і т. д.
Сподіваємся пройти по ЦЬОМУ маршруту, але як воно буде насправді - побачимо на місці.
[ Re: двома кулками по Чорногорі ]відповів(-ла)killer_b3610:55:52 11/10/2006 Я б в принципі з вами подався.
Але по горах ровером по серйозному не мандрував (тіко невеликі прогулянки).
Тому маю кілька питань:
1. Шо з собою? Тільки харчі і все? Чи таки доведеться двигати палатку і спальник.
2. Чим добираємся в Лазенщину? Рахівський поїзд туди прибуває в ночі і доведеться десь ковбаситися до ранку. Чи є якийсь інший транспорт? Якшо інший транспорт то коли виїзд зі Львова.
Про себе. Пішком я там ходив. Ровер є (горняк у доброму стані). Їжджу пристойно.
По можливості прохання звязатися в аську.
[ Re: двома кулками по Чорногорі ]відповів(-ла)Юрко16:46:18 13/10/2006 соря за офф-топ: після нічної поїздки на роверку а ля французький орльонок від яли до осмолоди велопедний туризм засяяв для мене новими барвами (особливо синіми, у відповідній частині :) Три напружені точки (тракторні жижі) - це теперка новий писк у світі байкового екстріму. Опція: ріл_дерт-джампінг просто перед гусеницями у працюючого трелювальника %)
[ Re: Re: двома кулками по Чорногорі ]відповів(-ла)Lubko18:08:36 18/10/2006 Цей виїзд, з якого ми, між іншим, благополучно повернулися (кому цікаво, дивіться сюди http://velomax.lviv.ua/forum/i ndex.php?showtopic=1860&st=0 ), ще раз довів, що якість ровера пропорційна якщо не квадрату, то кубу ціни. Одним словом, ровер за 250$ (як в мене) - металолом рідкісний (тобто по парку возитися можна, але в гори геть не годиться), найдешевший людський ровер (серед тих, шо були в команді) - за 400$ (і то з вібрейками!) - на такому вже можна пробувати кудись пхнутися, ну і нарешті ровер за 1000$ - то є РОВЕР, який нічим особливим не вирізняється і на якому просто приємно і легко гоцати по горах! :)