стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Велосипед ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Потрібен велосипед, який би можна було б використовувати для велотуризму. Бажано щось універсальне щоб і для сошейних доріг, і для гірських. Підкажіть що вибрати, приблизну ціну і де в Києві краще купувати, щоб дешевше вийшло.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Велосипед ] додав(-ла) Morik 04:32:25 30/10/2004
    Потрібен велосипед, який би можна було б використовувати для велотуризму. Бажано щось універсальне щоб і для сошейних доріг, і для гірських. Підкажіть що вибрати, приблизну ціну і де в Києві краще купувати, щоб дешевше вийшло.
    • [ Re: Велосипед ] відповів(-ла) Sanator 08:37:37 31/10/2004
      Як на мене, найкраще співвідношення виходить при замовленні у фірмі "ТАТУ" (зсилка на порталі ДКЗ). Всі складові від будь-яких відомих фірм, професійна зборка із гарантією їх представниками на Україні. У результаті 30-40% нижче ринкової вартості.
    • [ Re: Велосипед ] відповів(-ла) yhirnyak 09:55:07 01/11/2004
      а хіба буває щось універсальне для шосейних і гірських (в прямому розумінні) доріг?
    • [ Re: Велосипед ] відповів(-ла) Roman 10:08:11 01/11/2004
      Суттєвими якісними відмінностями є ширина шин, система передач і гальмування.
      Вважається, шо ровер з вузькими шинами легше іде по шосе ніж з широкими. Хоча, є СУТТЄВИЙ недолік: малий винос переднього колеса. Ровер буквально гуляє по дорозі від найменших нерівностей. Можливо, це субєктивне враження. Хоча, я сівши на гірський ровер суттєвої різниці з "Туристом" чомусь не помітив...
      А далі тенденція назагал одна - чим дорожче - тим ліпше.
      Шо би робив я:
      1. брав би гіський ровер, бажано відомої фірми.
      2. брав би на секонді або замовляв би по деталях.
      3. Шукав би з більшим виносом переднього колеса.
      4. робив би це з хорошим спеціалістом.
      5. відразу викинув би по далі те варятське пряме кермо і поставив нормальне закручене.
      • [ Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) Roman 10:14:42 01/11/2004
        Знов нахомутав :((
        поправка: шосте речення має стояти на третьому місці!
      • [ Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) yhirnyak 11:55:15 01/11/2004
        згідний з Романом, і мій комент то скорше твердження ніж запитання:)
        бо на гірському по шосе - як на тракторі бєларусь (особливо відчувається якщо їдеш з кимось хто на шосейнику:)), на шосейнику по пересіченій місцевості - не ясно хто на кому більше їде.
        ну і взагалі перед тим як визначитися що я хочу я просто на день-два брав в одного знайомого шосейник, в іншого гірський. купив гірський. на мою думку - шосейник лише для спортсменів які на якийсь результат працюють. я на ньому навіть в межах міста кілька кілометрів на футбол їздити б не хотів. проблеми з кожним бордюром, кожна ямка - струс мозку, повільніші гальма (в т.ч. через малу ширину шини), на класичному шосейному рулі (закручені вниз) надто довго добиратися до гальм
    • [ Re: Велосипед ] відповів(-ла) koreli 09:35:10 03/11/2004
      Мандрували ми з Києва до Переяслава і зробили висновок, що гірський краще за шосейний, це по перше. По друге якщо робити не під замовлення, чого я б не робив, тол купувати "GIANT". Льогко все долає і майже не ламається.
      А взагалі дивись під час вибору на:
      1. Обода не мають бути алюміневі(може буде важче, але надійніше).
      2. Зірочки, системи гальмування, шатуни, системи перемикання передач -- "SHIMANO"(кращого поки що не знаю).
      3. Рамам від рульової втулки до заднього колеса не повинна мати різких форм.
      4. Перемикання передньої зірочки краще ставити плавне, а не ступінчате.
      5. Педалі -- метал(можна не дорогі, але все одно метал).
      6. Забий на амортизатори, принаймні на задній точно!!!
      ЩАСТИ У ВИБОРІ
      • [ Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) yhirnyak 10:29:07 03/11/2004
        а чому "Забий на амортизатори, принаймні на задній точно"?
        згідний що гасить частину зусилля, додає в масі велосипеда. але після 12годин на сідлі не на асфальті амортизатор(и) починаєш поважати.
        + подумай про ситуацію коли на швидкості налітаєш на невисоку перешкоду (бордюр, чи рівчак між двома коліями грунтової дороги) - амортизатори "гасять" удар, велосипед залишається більш стабільним, без них - це трамплін або політ через руль.

        це все звичайно правила не без вийнятків, але так однозначно амортизатори не відкидай
        • [ Re: Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) Roman 16:03:22 04/11/2004
          я теж думаю, шо амортизатори - то добре
          але треба зважати: нормальні амортизатори коштують ДОРОГО
          нема на то ради
    • [ Re: Велосипед ] відповів(-ла) machik 16:52:07 04/11/2004
      А я якось купив "Турист" (за 100грн), ремонтував у майстра ще на 70. Їздив у Славське в квітні - майже 8 годин. Поперло. Це я про те, що хтось казав, що шосейні годяться лише для спортсменів. Хочу тепер до Кракова поїхати, бо наші дороги дістали. Мені цікавіше напівспортивний ровер, аніж гірський. Але він мені знову зламався. Немає терпіння ремонтувати. Ровер треба брати не менше ніж за 200 у.о. І перед тим попробувати на позичених


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::