Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ всім любителям вузькоколійок ] повідовив(-ла) ЛОЛІТ Текст повідомлення: У червні проводимо форум "Карпатський трамвай", присвячений розвитку туризму вузькоколійками Карпат. Буде семінар у Львові та виїзд по вузькоколійках Вигоди та Боржави. Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь. Скоро буде інформація на сторінці http://www.lolit.org.uaВсе спілкування на дану тему
[ всім любителям вузькоколійок ]додав(-ла)ЛОЛІТ [guest] 13:49:58 27/03/2002 У червні проводимо форум "Карпатський трамвай", присвячений розвитку туризму вузькоколійками Карпат. Буде семінар у Львові та виїзд по вузькоколійках Вигоди та Боржави. Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь. Скоро буде інформація на сторінці http://www.lolit.org.ua
[ Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)Roman14:50:03 27/03/2002 Видите?
А я шо казав?
[ Re: Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)ЛОЛІТ19:37:54 27/03/2002 А Баба-Яга проти?
[ Re: Re: Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)Roman13:31:25 28/03/2002 Не знаю як Баба-Яга, але моя критика конструктивна.
Ну подумай: їдуть пацани чіста банячити. Так вони банячили на підходах, а так заїдуть аж під вододіл :((( Чи то є добре?
[ Зустрічна пропозиція ]відповів(-ла)ЛОЛІТ14:13:07 28/03/2002 По-перше, їдуть зовсім не пацани і не банячити, а науковці проводять семінар.
По-друге, пропоную Вам виступити на нашому семінарі та обгрунтувати свою думку. Розкажіть, чому шкідливий розвиток туризму для України і для Карпат зокрема.
Бо ми з Вами незгодні. Україна могла б на міжнародному туризмі вузькоколійками заробляти гроші (як це роблять багато держав), з яких можна виділяти кошти на і на екологію.
[ Re: Зустрічна пропозиція ]відповів(-ла)webmaster14:22:20 28/03/2002 Роман явно не вас мав на увазі, а тих пацанів, які справді виїжджають побанячити :))
[ відповідь ]відповів(-ла)ЛОЛІТ18:16:07 28/03/2002 В тому що всі будуть їздити (і туристи, і свої), а не ходити, не бачу ніякої шкоди. Все одно ж ходять. А так заплативши за проїзд, заплатять і тій людині, наприклад, що буде прибирати територію вздовж колії, і тій, що збиратиме штрафи за "свинення", як Ви це називаєте.
А все-таки виступити слабо?
Якщо ні, то заходьте <http://www.lolit.org.ua/ha t/tramvaj/ >
[ Re: відповідь ]відповів(-ла)Roman09:55:46 29/03/2002 Так ХОДЯТЬ же! А ЇЗДИТИ будуть на порядок більше.
А щодо штрафів, то ви вже вибачте. Нема коментарів. Цікаво, чи досі багатьох оштрафували?
Був я на тій сторінці. Історія цікава, я сам вельми люблю техніку. Але зараз інший час. Ше одини момент: скільки лісу додатково поїде тими відновленими коліями в долину!!! Чи також штрафувати будете. А вся Европа вже практично припинила вирубки в себе - краще за безцінь в пришелепкуватих українців купити!
Виступити слабо, бо це те саме, шо я би виступав по-арабськи. Моя твоя не розуміти :(
А провести семінар "Всі на відновлення лісів!!! (з професорами та кандидатами включно)" - слабо???
[ Re: Re: відповідь ]відповів(-ла)ЛОЛІТ12:05:54 29/03/2002 Ніхто і не збирається відновлювати, а використовувати існуючі колії.
І хто Вам заважає провести семінар? Проводьте. Приймемо участь.
[ Re: Re: Re: відповідь ]відповів(-ла)Karasj18:29:22 29/03/2002 Ги... А куда ти збираєшся існуючими зіїхати? З Осмолоди минулого літа лише до Дарува, а якшо направо, то до розвилки. З другого боку (та шо з Лопухова йде до Кінця Горгану) - розібрана. Та, шо з Вигоди йде до Мислівки, а потім попри Свічу догори, до вододілу - також неїздабельна... Та, шо з Вигоди по Мізунці вверх - єдина вцілівша (принаймні до недавнього часу так було). По ній їздять, я і сам по ній їхав в 1999 році, і справна майже до самого верху.
... Але я шось не знаю, наскільки вона там потрібна для туристів:-)
Ше колія з південного боку Боржави, але я її тільки на карті бічив, отож мовчу:-)
Так шо, я думаю, якшо шо - то без відновлення не обійтися.
[ Re: відповідь ]відповів(-ла)webmaster12:15:19 29/03/2002 А мені цікаво таке - Ви хоч раз достатньо близько стикалися з місцевими збирачами податків (як от наприклад лісники і т.п. на Чорногорі)?
Бо в них всіх є нездорова схильність до деградації і п’янства при виконанні обов’язків... Ви надієтеся, що цей народ буде відповідно виконувати покладені на них зобов’язання з прибирання, упорядкування, підтримання порядку, і т.п. Єдине, що вони будуть робити - дерти гроші де попало і за всьо, що можна здерти. І потім ті гроші пропивати...
[ Re: Зустрічна пропозиція ]відповів(-ла)Roman14:43:26 28/03/2002 Я зовсім нічого не мав проти вас особисто.
Міжнародні туристи справді можуть принести лише користь (звичайно коли їх не надто багато).
А от наші рідні нищителі природи - ше й як можуть нашкодити. Тими ж відновленими вузькоколійками їздитимуть всі: і грибники, і на афени (з тими граблями), і лісоруби т.п. Вже ж стільки чудових місць вони присвинили.
А власне для міжнародного туризму виграш від колії буде не надто відчутний. Багато з тих туристів і так відпочивають наступним чином: виїзджають наприклад машиною на пляж, відкривають двері, і дихають свіжим повітрям, не виходячи з машини. Отой увесь відпочинок.
[ Re: Зустрічна пропозиція ]відповів(-ла)Мирослав17:13:26 28/03/2002 Стосовно міжнародних туристів:
побачивши купи банок з під пива Живец і польських консерв розкиданих по Карпатах, а ще й саме відношення тих туристів до природи, починаєш задумуватись чи корисний міжнародний туризм.
А може просто треба інакший підхід до таких міжнародних туристів.
[ Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)Karasj01:07:44 28/03/2002 А на чому їхати по тих вузькоколійках передбачається?
[ Re: Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)ЛОЛІТ14:16:25 28/03/2002 Звичайно, на поїзді, тільки вузькоколійному
[ Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)gamalij09:55:39 29/03/2002 У мене питання до шановного ЛОЛІТ. Чи Ви особисто коли-небудь ходили в похід, чи відчували природу так, що і словами не виразити, якийсь сокровенний зв’язок з нею?
Чи для Вас вона об’єкт експлуатації, який мусить приносити гроші?
Очевидно, різниця в піхдході.
[ Re: Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)Нормалайзер10:19:09 29/03/2002 Згоден з Гамалійом. Крім того, ще такий момент: штрафи. Та штука перетвориться на збирання грошей в кишеню штрафувальника. Вже сьогодні гори обкладені КРСними і лісничими рогатками, на яких дядьки з червоними носами беруть гроші на поправини здоров"я... КРС планують побудувати навіть на могилі Льва на Чорногорі, кроро лише Дзємброня і Зелена лишаться відкритими, та й то - ненадовго...
[ gamaliju i Нормалайзеру ]відповів(-ла)ЛОЛІТ12:19:52 29/03/2002 Звичайно, ходили в гори в походи і природу любимо, ми також проти "матрасників".
Але мета форуму -- зберегти існуючі вузькоколійки та техніку і зацікавити ними туристичні фірми, розвинути міжнародний туризм. А до КРС і лісництв ми ніякого відношення не маємо. ;-)
[ Re: gamaliju i Нормалайзеру ]відповів(-ла)webmaster12:26:33 29/03/2002 ідея, звичайно, хороша...
але як ви збираєтеся обійтися без лісництв?
[ Re: gamaliju i Нормалайзеру ]відповів(-ла)gamalij13:00:48 29/03/2002 Тоді я просто не розумію, чому Ви хочете цілими поїздами возити народ в Карпати. Якщо хоч маленька частинка Вашого серця прикіпіла до гір, чому Ви хочете наводнити гори "туристами" з гаманцями і без серця. Це той випадок, коли перли перед свинями.
А на те, що Ви розраховуєте, що "свиней" буде достатньо серед пасажирів, вказує необхідність зазначена "прибирання" після них.
Між іншим, в Татрах саме така ситуація. Є спеціальні працівники, які прибирають за "туристами". Відчуттів першозданності природи - ноль.
[ Re: Re: gamaliju i Нормалайзеру ]відповів(-ла)zlata13:33:29 29/03/2002 То ви вже перегинаєте. А чи не можна у нас в горах залишити таку річ як туризм і паралельно розпочати "трекінг"(здається саме так називають вид відпочинку коли зацікавлений народ підвозять в гори під вершини і там дозволяють насолоджуватись природою), тож одне одному не заважатиме. Ходять же на Еверест(і взагалі в Гімалаї) і "матрасники" і справжні "туристи". Так що ідея з вузькоколійкою і "платним туризмом" не така і погана.
[ Re: Re: Re: gamaliju i Нормалайзеру ]відповів(-ла)webmaster13:49:56 29/03/2002 наступну фразу сприймати як жарт:
...і поробити пару резервацій для "трекерів", огороджених триметровою сіткою, і обставити їх вишками для підтримання порядку :))
[ Re: Re: Re: gamaliju i Нормалайзеру ]відповів(-ла)Roman16:00:57 29/03/2002 Або хай заходять на
http://www.karpaty.com.ua/ і насолоджуються. Ту такі знимки є! Ім дешевше, нам ліпше, природі вільніше :-)))))
[ Re: Re: А на яке ж лихо нам нові здирці?? ]відповів(-ла)Нормалайзер14:05:53 29/03/2002 Я - не проти вузькоколійок. Ви коли-небудь бачили, щоб будь-де в Карпатах хтось прибирав сміття за туристами? Всі побори, штрафи, екологічні збори йдуть ВИКЛЮЧНО в кишені мздоїмців, і хто то буде брати - лісники, КРСники чи фірма, що реставрує вузькоколійки - не важливо, - на місці ж то будуть місцеві нероби-випиваки. Я б заплатив й десятку на вході в Осмолоду, якби знав, що хоч гривня піде на декларовану ціль. Але ж ситуація - повториться... Якісь шакали будуть намагатись в мене взяти гроші на випивон? ДУСТУ ЇМ КУБІКАМИ І РОЗСИПОМ...
[ Re: Re: Re: А на яке ж лихо нам нові здирці?? ]відповів(-ла)Roman15:27:42 29/03/2002 Во-во
Говорив я не раз з місцевими. Каже: "коби моя воля, я би ту ані 24 години не жив. Ніц не хоче рости, заробити нема де, дитину нема як нормально вивчити..." В кожнім подвірї УРАЛ або ЗІЛ (вояки за копійки віддали, конверсія, панімаєшь). Хто бідний - той мусить на ГАЗ-66 їздити :-/ І їздять взад вперід то ліс рубають, то на афени, то на гриби, як німці купляють. Шо сто метрів - дорога. Отой уся робота. А результат - пропивають!
[ Спокійно Нарід! ]відповів(-ла)CEM14:10:40 29/03/2002 Якщо в Славськ і Драгобрат з такими оборотами грошей і переспективами розвитку за стільки років ще не прийшов серйозний капітал, то ЦИВІЛІЗОВАНОГО міжнародного туризму нам в карпатах скоро не побачити!
НІХТО не вкладе в вузькоколійки гроші! А матеріали семінару збережіть для внуків!
[ Re: Спокійно Нарід! ]відповів(-ла)Roman15:24:44 29/03/2002 Будемо сподіватися що не вкладе.
Лазять же по Львові купа іноземців. Ото - справжні "міжнародні туристи". З них дійсно є користь, а шкода - то хіба накручені ціни на Вернісажі.
А в Карпатах - чим менше, тим ліпше.
[ Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)Karasj19:27:31 29/03/2002 Мені подобаються вузькоколійки, але неподобаються матраси. Разом з тим, я думаю, домре б було, якби вузькоколійки працювали, але щоб тільки своїх возили. А то практично неможливо...
В мене тут такі ідеї: щоб стримати матрасів, потрібно щоб коліями керували істинні поціновувачі гір, які б могли відрізнити матраса від туриста. З цього напрошується висновок - за цю справу мають взятися люди, подібні до тих, що сидять в цьому форумі. Коли поїздом керуватиме справжній патріот справи, матрасна проблема відпаде сама собою, а користі від колії, погодьтеся, багато...
Браття! Як не ми - то хто!?
:-))
Пропоную самим відремонтувати колії, купити локомотив і два вагони і самим вирішувати, хто їде, а хто ні. Звичайно, такою справою треба займатися серйозно, та й грошей потрібно - море...
Але ж нас багато!!! Гляньте хочи б скільки тут активних дописувачів! Думаю, однодумців при бажанні можна знайти дуже багато...
Не влізає, переношу.
[ Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)Karasj19:31:10 29/03/2002 переніс...
Отож, об’єднюєм свої зусилля у якусь прокарпатськи настроєну організацію типу турклуба, і - вперед!
І пам’ятайте, разом ми - СИЛА!!!
:-))
Ну шо..?
[ Re: Re: всім любителям вузькоколійок ]відповів(-ла)ЛОЛІТ13:16:53 01/04/2002 Це ж ми і пропонуємо!
А "матрасникам" можна побажати:
Учися дитино, бо вчитися треба...
А вчити будуть: гід, машиніст, супровід з "бітою" (можеш і ти ним бути, і матрасик взути)