стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00025340/ http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00025340/
http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00026x6f/
На час зйомки до вершини Ниві залишалось метрів 100 по висоті. На третій фотографіі видно стальний трос, яким витягували джип нагору. Ми проходили в 10-ти метрів від нього, коли він пірвався від натягування. Звук був страшний. Поряд з тросом стояла їхня людина. Добре, що не зачепило. Майже до самої вершини протягнуті троси та мотузки. Навіщо їм мотузки я не зрозумів. Але те як вони були закріпленні та зв’язані між собою - мене шокувало. Жодного нормального вузла. Просто аби було.
Місцевий вуйко сказав, що вони вже тут два тижні перебувають, і що вони вклали в це 50 000 доларів.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] додав(-ла) Sunrise 10:27:41 24/09/2007
    http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00025340/ http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00025340/
    http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00026x6f/
    На час зйомки до вершини Ниві залишалось метрів 100 по висоті. На третій фотографіі видно стальний трос, яким витягували джип нагору. Ми проходили в 10-ти метрів від нього, коли він пірвався від натягування. Звук був страшний. Поряд з тросом стояла їхня людина. Добре, що не зачепило. Майже до самої вершини протягнуті троси та мотузки. Навіщо їм мотузки я не зрозумів. Але те як вони були закріпленні та зв’язані між собою - мене шокувало. Жодного нормального вузла. Просто аби було.
    Місцевий вуйко сказав, що вони вже тут два тижні перебувають, і що вони вклали в це 50 000 доларів.
    • [ Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) Sunrise 10:30:46 24/09/2007
      http://pics.livejournal.com/su nny_karpaty/pic/00024xcr/ ще одна
    • [ Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 12:13:49 24/09/2007
      На жаль, жодне фото не відображає реального кута під яким витягують автомобіль.
      Щодо мотузок - то для страховки. Страховка не є роздільною, як це має бути і все висить на одній петлі. Тому всім рекомендую в найближчий день-два або й тиждень (ще напевно будуть спускати) не підніматись даним схилом.
      Взагалі, я маю що сказати і дуже багато (були ми там в середу і пятницю), наші колеги були вчора, але то нікому не потрібно:-(((
      • [ Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 13:00:41 24/09/2007
        не варто так мабуть узагальнювати щодо потрібно/не потрібно...
      • [ Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) IrishHighlander 13:11:07 24/09/2007
        Страховка там ніфіга не мотузками. Мотузки - допоміжний засіб для кріплення блоків через які перекидаються троси і лебідок стаціонарних.

        Стаціонарні лебідки застосовуються тільки для страховки. Стоять на них мотоцилклетні двигуни. На тій, що працювала вчора -Yamaha. І машину вона не тягне. Страховочна лебідка просто по мірі пересування машини вибирає і натягує страхувальний трос. Іде страхувальний трос кудись вниз, під бампер, думаю за раму чіпляється. В приципі це можна уточнити, я просто до самої машинивпритул не ліз. Тягне машина сама себе - двигун 5,7 літра 280 к.с. живить лебідку на бампері.

        Тягне повільно, але впевено, думаю вигребуть. Сумніви викликає бампер - він схоже надіваний і місця скруто тросів. А в цілому задумано нормально, технічним ідіотизом люди не стаждають.
        • [ Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 18:36:21 24/09/2007
          "Страховочна лебідка просто по мірі пересування машини вибирає і натягує страхувальний трос. Іде страхувальний трос кудись вниз, під бампер, думаю за раму чіпляється".

          Саме так і відбувається.

          Я особливо не звернув увагу, чи є незалежна страхівка - лебідка на машині повинна підтягуватись через опору, незалежну від тієї, через яку йде основний трос, який ту машину тягне. Мені видалось, що є тільки одна опора, яка страхується мотузками. Якщо так, то при її руйнуванні, жодна страхівка не допоможе. Вони кажуть, що машину втримають тормоза і каміння, які вони підкладають.

          Бампер був надірваний з лівої сторони ще в пятницю, а з твого фото виглядає, що надірваною є також і права сторона.
          Це насправді так?

          Ще до пятниці у них навернулась одна лебідка, яка стоїть нижче і зараз вони моляться на цю, запасну і останню. На чиїй же стороні буде Господь Бог?

          Так ми поступово із доцільності витягування машини вгору переходимо на технічні нюанси.
          • [ Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) IrishHighlander 19:18:14 24/09/2007
            Там дійсно є дві незалежних опори - їх верхні точки метрів на 20 якщо не більше рознесені вгору по схилу. І надіються вони власне не тільки на гальма, ще додатково лебідкою страхують.
            Бампер сфотографований справа - зайшов туди, щоб проти сонця не фотографувати, от фотка в деталях і вийшла. Бамперу з правої сторони.

            Нюанси технічні, як на мене, дуже важливі. Зелик вчора "умний мисль" сказав - ця машина стоїть на туристичній стежці, якою піднімаються люди. Створює потенційну небезпеку. І власне в залежності від надійності страховки та інших технічних нюансів ту команду мали б допустити або не допустити до проведення подібних робіт в цьому місці. Є ж у нас якісь орагнізації, які техніку безпеки контролюють? Якщо порушуються норми техніки безпеки - нафіг с пляжа. Якщо ні, то наразі немає ніяких законних підстав їм перешкодити нема.
            За паперами той схил - не заповідник, дозвіл у них є. Так що все, приїхали.

            А от чого ті землі не в заповіднику - це треба розбиратися. І не з автолюбителами-нивоводами. Ця акція вже відбулась. Якщо хочеться не допускати такого в майбутньому. треба розібратись, якими дірами в законодавстві вони скоритались і добитися, щоб ті діри позакривали.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 19:45:07 24/09/2007
              Значить у них надірвані вже 2 бампери і лебідка, яка закріплена на ньому, скоро не буде відігравати тої ролі страхувальника.
              Щодо туристичної стежки, а точніше Закарпатського Туристичного Шляху (ЗТШ), я їм сказав ще в пятницю. І напевно там би мали жити МНС-ники і оцепити зону підйому від туристів. Але, як завжди, світитись ніхто не хоче і відповідати теж.
              Міка, десь зустрінемось і я тобі розкажу, в якій ми жопі живемо, якщо Зелик тобі всього не розказував.
              На разі зараз в мене в голові твердо стоїть думка, щоб дьорнути звідси і забути про цю територію, яка за 16 років не спромоглася стати державою.
      • [ Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) IrishHighlander 17:29:12 24/09/2007
        8 фоток, 640х480.
        Видно де стоїть, як стоїть і як її тягнуть
        http://old.lviv.farlep.net/~mi ka/lj_nyva_goverla/
        • [ Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) wodopad_3 18:45:18 24/09/2007
          так по дошкаш і Таврія виїде.Простіше було зробити фотошоп цього авто на вершині.Сміхота - як вони її штовхають руками на гору і підкладають дошки, ще би асфальтували доріжку=))))))))
    • [ Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) IhorOs 13:53:26 24/09/2007
      проходили вчора біля тої ниви знанку, десь по сьомійї (ночували під Говерлою, ходили на вершину "налегкє" ). Коли ми троха підняли гвалт, в кабіні показався писок заспаного хлопа. Коли спускалися вних, знизу ше прийши двоє і вже возилися біля нижньої лебідки, пробували запускати мотор. Монузки в кількох місцях звязані "бабськими вузлами" ... Відбив точку, де на той час стояла нива, висота 1962 метри. Фото не знаю, шось таке враження шо збойнула кариочка, пробую відновляти, не знаю чи буде успішно.
      пс. Затемна в суботу проходили КПП на перемичці, точніше те місце, де воно було. Там вже зупинилися на ніч ще одна порція гонщиків - мотоцикл та квадроцикл, нби троє чоловік, сказали, що з Богданя. Питали як проїхати на Кузменщик. Запитав, чи знають, шо тут починається заповідник - відповідь, а шо, вондо нива вже майже на Говерлі.
      Зранку, коли ми сходили з Говерли, по звуку було таке враження, що вони теж поїхали в сторону Говерли. Скоро там мотодром буде :-(.
      • [ Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) Sunrise 14:18:20 24/09/2007
        "Бабські вузлики" мене шокували:) Я їм перевязав в одному місці на "зустрічний". Може зрозуміють:)
        А двигун їхній булочути аж на 1400 чи навіть нижче.
      • [ Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) Roman_F 16:43:37 24/09/2007
        Мотоцикл і квадроцикл в неділю, в 12 год вже були під Говерлою (перед виходом на хребет), я з траверсу Говерли їх фото маю.
        • [ Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 18:47:02 24/09/2007
          Найбільшою таємницею в даній історії є те, що насправді, кордони заповідника не визначені в натурі і, маючи дозвіл від Рахівської адміністрації та Ясінського ДЛГ, вони НІЧОГО НЕ ПОРУШУЮТЬ.
          Якщо навіть і буде порушення території заповідника, то порушник має сплатити штрафі у сумі аж 41 грн.!!!!!!!!!!!!!
          Тому, напевно скоро пішохідні підйоми на Говерлу ставатимуть щораз рідшими - адже 99 процентам цієї нації на то наплювати.
          Віталій, я не буду конкретизувати деякі речі, але коли кажуть, що то не моя територія, то поступають як справжні українці. Не скоро буде у нас держава :-(((
          Вибачайте за різкість, але я цією експедицією займаюсь місяць і можу робити такі висновки.
          • [ Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) IrishHighlander 19:29:52 24/09/2007
            До речі, а чим учасники цієї акції гірше від нашого поточного президента, який туди тисяч по 10 народу водив?

            І чим ці автомобілісти гірші за туристів пішохідників? Все сміття, яким зараз рясно всипана Говерла, туди не машинами вивезли. Пішохідники на горбу принесли. Пішохідники-матрасники в основному. Не з тої сторони у нас пости ставлять. Не зі сторони Петроса і перемички слідкувати треба. а просто прококнтролювати стежку зі сторони Заросляка.

            І щодо законності.
            Якщо вже є небайдужі, то
            1) з’ясувати, яким чином законодавчо регламентується діяльність заповідника (територія, порядок доступу, контролюючі органи)
            2) з’ясувати, хто відповідає за то регламунтуання
            3) познаходити діри в (1) і вплинути на (2)
            Ось цим може зайнятись громадськість. А воювати з поодинокими порушниками.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) vasyl 20:00:59 24/09/2007
              Я був там в середу з Ole інкогніто і тоді познайомився з ними.
              Ти бачив фото і якщо Назар захоче, чи зможе, то завтра виставить те, що я написав після даної вилазки.
              Я особисто розмовляв ще раз з ними (Романом і Анатолієм) в пятницю і дуже довго розмовляв. Я знаю такі деталі, які ніхто з вас не знає і це є також однією з причин, чому я зараз збився з цієї теми. Але не основною.
              Я звернувся з пропозицією організувати круглий стіл по даному питанню і попросив про це декількох журналістів центральних телеканалів в особистій розмові - на разі мовчок.
              У всіх на слуху вибори. ТОМУ ЩО ПРОПЛАЧЕНО..............

              Яка громадськість... В закарпатській області близько 30 екологічних організацій (інфо від заступника міністра, з яким я спілкувався в Рахові), а ми з Ів.Франківська самі воюємо за Говерлу на тій стороні. Напевно після подолання вершини вони таки зявляться і почнуть шуміти.
              Боже, дай мені стримання...
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) Tasic 20:04:32 24/09/2007
                заради цікавості запитав більше 100 чоловік студентів спеціальності "туризм" про їхнє ставлення до проблеми - ставлення ніякого, тобто абсолютно усе одно... без коментарів
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) unmay 22:33:30 24/09/2007
                  Якщо ставлення ніхто не виховує, то чому раптом воно має з’явитися. В 1997 році я мав щастя перебувати на стажуванні в одному з Польських Карпатських НацПарків. Я був сильно вражений едукаційними програмами який провадив Парк сумісно зі школами. У нас і пів-кроку не було зроблено в цьому напрямку. А минуло вже 10 років...
          • [ Re: Re: Re: Re: Джип Нива-Чєвролєт їде на Говерлу ] відповів(-ла) unmay 22:38:47 24/09/2007
            Я здається ще не бачив в нормальних країнах Заповідників/НацПарків де кордони були б визначені в натурі. Лише різного типу постери/знаки на дорогах. В цьому плані КБЗ нічим не відрізняється.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::