Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ Секретний фарватер ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: ... є такий роман Л.Платова, і появився такий "фарватер" в горах.
Між лісодільницею Слобода і перевалом під Круглою повним ходом, без лишнього інформаційного шуму( що дуже дивно, бо якщо пани щось роблять то люблять похвастатись) йде будівництво дороги Слобода-сідло під Круглою з подальшим виходом на дорогу Мислівка-Вишків. Є чутки, що ту ж саму дорогу продовжать до Рожанки. Кажуть, що це якийсь австрійський фонд будує нам лісові дороги( техніка не наша, номери іноземні). Лісоруби роблять просіку шириною 18м, а далі ексаватор профілює трасу.
Виникають питання і припущення:
1. Навіщо будувати дорогу для вивозу лісу в Студений(звір під Круглою) якщо там для цього є вузькоколійка.
2. Щось дуже великі маштаби як на лісову дорогу.
3. Чи часом це не частина плану з’єднати Славське і Буковель через Рожанку-Мислівку-Мшану-Осмолод у і т.д.
4.Якщо це буде відкрити дорога то півбіди, а якщо поставлять брами на в’їздах... Як кажуть "Благими фондами вимощена дорога в зад"
Ілюстрації тут( на карті в Рожанку намальований гіпотетичний маршрут) http://victour.io.com.ua/album 57051 Все спілкування на дану тему
[ Секретний фарватер ]додав(-ла)victour15:33:06 05/09/2007 ... є такий роман Л.Платова, і появився такий "фарватер" в горах.
Між лісодільницею Слобода і перевалом під Круглою повним ходом, без лишнього інформаційного шуму( що дуже дивно, бо якщо пани щось роблять то люблять похвастатись) йде будівництво дороги Слобода-сідло під Круглою з подальшим виходом на дорогу Мислівка-Вишків. Є чутки, що ту ж саму дорогу продовжать до Рожанки. Кажуть, що це якийсь австрійський фонд будує нам лісові дороги( техніка не наша, номери іноземні). Лісоруби роблять просіку шириною 18м, а далі ексаватор профілює трасу.
Виникають питання і припущення:
1. Навіщо будувати дорогу для вивозу лісу в Студений(звір під Круглою) якщо там для цього є вузькоколійка.
2. Щось дуже великі маштаби як на лісову дорогу.
3. Чи часом це не частина плану з’єднати Славське і Буковель через Рожанку-Мислівку-Мшану-Осмолод у і т.д.
4.Якщо це буде відкрити дорога то півбіди, а якщо поставлять брами на в’їздах... Як кажуть "Благими фондами вимощена дорога в зад"
Ілюстрації тут( на карті в Рожанку намальований гіпотетичний маршрут) http://victour.io.com.ua/album 57051
[ Re: Секретний фарватер ]відповів(-ла)Alex21:55:08 05/09/2007 Що тут не ясно? Дачку хтось буде будувати на Слободі, от і роблять заїзд з траси в обхід села.
[ Re: Секретний фарватер ]відповів(-ла)CampuS21:15:56 06/09/2007 коли вчився 1км наших доріг коштував 1млн грн гадаю victour має рацію
[ Re: Секретний фарватер ]відповів(-ла)victour16:40:12 08/09/2007 вже промаркували з сідла під Круглою до асфальту на Вишків, такі масштаби за Союзу дозволяли собі хіба-що вояки.
Може хто чув, що це за "фонд"?
[ Re: Re: Секретний фарватер ]відповів(-ла)tomnatyk19:57:34 14/09/2007 А чи відомо, як промаркували - вздовж русла Свічі, чи
може вріжуться по схилах трохи вище? Вузькоколійка
ж в тій долині не працює вже кілька років, чи не так? А
вона наносила б значно меншу шкоду для екології
цього району.
Бо якщо прокладуть асфальт, то хоч можливо спочатку він і матиме статус скромної "лісової" дороги, зрозуміло, що з часом цей відтинок (Мислівка-Слобода) стане повноправною ділянкою шосе Долина-Драгове-Хуст,-Тячів. Цей шлях стане значно зручнішим, ніж існуючий зараз через Вишк.-Торунський перевал і Міжгір’я. Начебто добре для покращення комунікації, розвитку прилеглих сіл і т.ін., але... Ясно, що флорі, фауні і екології взагалі у верхів’ях Свічі, Тереблі і, в майбутньому напевно, Молодої буде нанесено незворотну шкоду. Неважко уявити, що буде, наприклад, збудовано на прекрасній тихій поляні Гича (вона поряд з перевалом Кругла) з її чудовими краєвидами замість існуючої (не знаю, чи ще є - не був там кілька років) хатки. Або комплекс приватних котеджів, або якась тур- чи спортбаза типу Тисовця чи Заросляка. Гича теж на подібному вододілі. Відповідно буде виглядати і навколишня "природа" - так, як виглядає зараз поблизу інших автоперевалів. Не знаю, чи залишиться тоді цей район привабливим для людей з наплечниками, як є тепер.
Звичайно, всезагальному "поступу цивілізації" (тут екскаваторів) обговорення на форумах не дуже може завадити та все ж... Чи хтось має якісь офіційні дані по цій темі? Чи є вже якийсь план "у верхах" по розбудові доріг в К-х? Чи були якісь громадські обговорення і т.д.? Може фундація "КАРПАТСЬКІ СТЕЖКИ" в курсі? Що спільнота могла би зробити?
Хто за стежки і притулки у високогір’ї, хто проти наступу "асфальту" - не будьмо байдужі, екскаватори вже прокладають нам нові маршр-р-р-рути...