Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин - старе повідомлення.
[ поставио крапку по легкому спорядженню ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: zanuda: "Якщо опустити питання води і наявності фотоапарату, то вся різниця у наших викладках практично зводиться до приведених вище 3,4 кг.
І про це так довго сперечаємось??! :о)"
Нагадаю що спочатку все ж була мова про рюкзаки 11 і 20 кг (різниця 9 кг), і я нізащо не думав що ви у необхідний для комфорту список включите фотоапарат саме 2,3 кг.
Я сподіваюсь, що ми взагалі-то не рюкзаками мірялися ;) , а сперечалися чи можливо мати комфорт і безпеку з легким (11 кг на 8 днів літо + 2 кг весна-осінь) рюкзаком. Я все ще думаю що можливо, а ви як думаєте? Все спілкування на дану тему
[ поставио крапку по легкому спорядженню ]додав(-ла)baboshyn11:19:55 18/09/2007 zanuda: "Якщо опустити питання води і наявності фотоапарату, то вся різниця у наших викладках практично зводиться до приведених вище 3,4 кг.
І про це так довго сперечаємось??! :о)"
Нагадаю що спочатку все ж була мова про рюкзаки 11 і 20 кг (різниця 9 кг), і я нізащо не думав що ви у необхідний для комфорту список включите фотоапарат саме 2,3 кг.
Я сподіваюсь, що ми взагалі-то не рюкзаками мірялися ;) , а сперечалися чи можливо мати комфорт і безпеку з легким (11 кг на 8 днів літо + 2 кг весна-осінь) рюкзаком. Я все ще думаю що можливо, а ви як думаєте?
[ конструкція рюкзаків ]відповів(-ла)baboshyn11:33:39 18/09/2007 По конструкції рюкзаків - це окрема суперечка. До 0,9 кг Каррімора ходив з 2,6 кг Капрікорном. "Одягаєш і не відчувається" - є такий ефект, але ж то призначено для великої ваги, для експедицій по 2 тижні і більше. Це дає зайві кілограми і зайву ціну рюкзака. А ще такі рюкзаки провокують: вміти укладати не треба - тут хтось пару днів тому писав що можна накидати все як завгодно, а тоді вже в поїзді перепаковуватись. Я підозрюю що багато хто і не перепаковується - підвіска дозволяє, значить накидаємо барахла по максимуму і якого завгодно. Це може хибно сприйматись як надійність підвіски і комфорт.
0,9 кг Каррімор на мені нормально сидить. Це досягається: а) правильною укладкою, про яку багато хто вже забув з появою каркасних рюкзаків; б) тим що загальна вага невелика.
Щодо того дереться він у жерепі чи ні - поки що Бог милував, надія на нього і на фірму Каррімор :)
[ Re: поставио крапку по легкому спорядженню ]відповів(-ла)IhorOs11:55:07 18/09/2007 хм, а навіщо плодити гілки і дублювати пости?
пс. а ви часом х полотняную торбою ходити не пробували? важить 300 грам, і теж можна раціонально вкласти...
пс.. ходив і з "колобком", навряд чи більше грам за 400, зі старим добрим станковим "Єрмаком", зара переважувати влом - бовго з кладовки діставати - але навряд чи більше чим грам 800, ходжу зараз зі командорівським шерпом, трохи важкуватий, зараза, напевно десь 2.1, алеот, парадокс, чомусь віддаю перевагу останьому.
[ Re: Re: поставио крапку по легкому спорядженню ]відповів(-ла)baboshyn14:40:01 25/09/2007 Треба пояснити один момент, бо можуть подумати що я закликаю економити суто на вазі самої торби рюкзака. Але легка торба доречна тільки коли все інше спорядження легке.
Так, при стартовій загрузці 17-18 кг і вище я б теж взяв рюкзак навороченіший (грубо кажучи, важчий). Але, якщо ви читали уважно, я писав про вагу 11-12 кг, її комфортно нести і в простенькому рюкзаку. Тут все взаємопов"язане - легке спорядження дозволяє мати легший рюкзак.
Комфорт - справа індивідуальна. Якщо під ним розуміти сушку одягу на собі -- вперед.
Небезпеки в Карпатах здебільшого це -- не попасти до п‘яних мсіцевих, не потрапити під прямий удар блискавки, не потрапити під лавину, не замерзнути і простудитись. При облегшеному рюкзаку останні дві небезпеки посилюються. Знову ж таки, якщо ви морж, йдете в соло й ні за кого не відповідаєте -- вперед.
Отримуєте значну перевагу у швидкості руху від легкого рюкзака? Якщо коротко то -- неправда.
Як казав тут один колега на форумі -- йому що 10 кг, що 40 -- ВСЕ ОДНО. Автобус буде їхати з однаковою швидкістю по дорозі якщо в ньому 10 пасажирів або 60, якщо тільки не засталяти його їхати на МЕЖІ своїх можливостей.
Бажаєте гнати в похожі на межі своїх фізичних можливостей -- вперед.
[ Re: Re: поставио крапку по легкому спорядженню ]відповів(-ла)baboshyn15:34:46 18/09/2007 Ви знаєте, я б давно припинив сперечатися з вами (мене цікавить діалог, а не суперечки) якби ви не перекручували мої слова. "Сушка одягу на собі" має стосунок до легкого спорядження таке ж саме як до важкого.
Тему створено для тих хто цікавиться легким спорядженням. grena, Роман про це писали - я давав інформацію для них.
Не цікавитесь, не користуєтесь - не перекручуйте навмисне те що я написав, якщо ви не в контексті і хочете бачити в ідеї одні негативи.
Ну і нехай буде ваше зверху - якщо додати пару кіло то так, безпека на якийсь відсоток зростає. Більше не хочу про це сперечатись - на 1% чи на 10%.
Буду радий прочитати тут думки людей яких справді цікавить легке спрядження. Критикувати прошу тільки те що тут справді писалося, а не якісь вигадані фантоми про мокрий одяг і мерзнення в літньому спальнику.
От IhorOs вище чесно написав - надаю перевагу "чомусь". Не тому що людина вмре чи замерзне в жерепі без важкого рюкзака, а тому що їй просто подобається нести важче, але щоб усе було. А є люди яким подобається нести безпечний мінімум. Про смаки не сперечаються. Вся різниця в "подобається-неподобається", і не треба доводити "логічними" аргументами про "безпеку", що всім має подобатись тільки те що подобається вам. Кому подобається легке спорядження - прошу, пишіть сюди. Кого нудить - то, як казали в анекдоті, "тільки не на моїй дільниці".
[ цікавий ви чоловік... ]відповів(-ла)IhorOs15:55:24 18/09/2007 спочатку маєте претензії до пана Зануди, що він перекоучує ваші слова, а вже через секунду приписуєте мені те, чого я не говорив. Прохання, покажіть де я казав, що мені подобається "просто нести важче"?
пс. для особливо дружніх з логікою та спостережливих, підказка - якщо надається перевага більш важкому наплічнику, то не виключено, не тому, що він більш важкий. А може тому, що він має ряд фіч, які відсутні в більш легких моделях.
[ Re: цікавий ви чоловік... ]відповів(-ла)baboshyn16:31:56 18/09/2007 Значить я неправильно вас зрозумів. Перепрошую.
[ Re: цікавий ви чоловік... ]відповів(-ла)baboshyn16:35:12 18/09/2007 Хоча мені здається що по суті я правильно написав - "щоб більше всього було". Тобто "фіч" теж більше. Це ж стосувалося саме додаткового комфорту, а не безпеки і здоров"я, так? Адже ніхто не буде казати що "Єрмак" небезпечніший за сучасні "сосиски"?
> Адже ніхто не буде казати що "Єрмак" небезпечніший за сучасні "сосиски"?
не знаю, менш зручний - факт. Та й би не хотілося б при якомусь вигадливому падінні на трубу в торець присісти, тощо..
пс. З Єрмаком ходив до 2005.
[ Re: Re: Re: цікавий ви чоловік... ]відповів(-ла)Bulba12:35:33 19/09/2007 цікаво, чи траплялись з кимось такі випадки? :)
"при якомусь вигадливому падінні на трубу в торець присісти".. зголосіться, ситуацію мо і не описувати.. :-)
[ Re: Re: Re: Re: цікавий ви чоловік... ]відповів(-ла)IhorOs14:04:03 19/09/2007 торець, не торець, але ніби перекладиною по шиї народ діставав, і не раз. чув розповіді. хоча свідком не був.
[ Re: поставио крапку по легкому спорядженню ]відповів(-ла)yhirnyak16:35:32 18/09/2007 купіть собі повітряні кульки за 1 грн/шт. кожна підніме 100г.
30 кульок можна легко розмістити на 75-л рюкзаку
це буде не лише естетично, але й функціонально
[ Re: Re: Re: поставио крапку по легкому спорядженню ]відповів(-ла)Sunrise16:04:09 19/09/2007 Їхали двоє.. Мій напарних зважив перед відїздом - 43 кг... В мене був трохи легший на відчуття. Потім в потязі трохи зрівняли вагу рюкзаків. Зїли півбуханки хліба та одну тушонку. Але ще й набрали по 5-6 літрів води кожен. Тобто виходе що й більше 40-ка кг. Це було в перший день походу. Набір висоти під 2000 м.
Це було щось. Тотальне змучення увечері.