стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА / МАРШРУТИ / Описи підходів / г. Яйко-Ілемське з Правича :::

Яйко Ілемське.

Підхід з Мислівки через Правицький Кордон.

Загальна схема руху: Мислівка - Правицький кордон - перешийок між Яйком-Ілемським і Ґорґаном-Ілемським - вершина Яйка-Ілемського.

Розклад руху автобусів зі Львова, які ідуть через Мислівку - дивіться цей лінк.

Виходити з-перед Мислівки, поворот по р.Свічі (на трасі стоїть вказівник на базу "Бескид").
Іти по дорозі приблизно 4-4.5 км, перший поворот наліво - на Правицький кордон (орієнтир - зразу за поворотом міст через Свічу). Від моста є розвилка - дороги прямо і направо - іти направо (біля повороту табличка - "Правицьке лісництво, обхід...., лісник......"). Далі по ходу ще одна розвилка - триматися правої сторони (йти вздовж потоку). Дорога лісовозна, місцями розбита, по ній течуть струмки. Подальші орієнтири - міст через потік у вигляді труби великого діаметру. Далі - велика галявина, на якій відбувалося (відбувається?) завантаження лісу.

Підйом дорогою пологий. Місцями з дороги проглядається вирубаний гребінь перемички. Ще далі потрібно повернути вліво (поворот з досить крутим підйомом - прогавити тяжко). Підйом середньої крутизни. Дорога виходить на вирубку, частково зарослу молодими насадженнями. Орієнтир - вирубаний гребінь перемички з невеликим острівцем дерев посередині. Дорога вище губиться, але можна йти навпростець. Гребенем перемички йде добре топтана стежка, якою можна йти як на Горган-Ілемський наліво, так і на Яйко-Ілемське направо.

Біля острівця дерев - ненайгірше місце для ночівлі - ми безпроблемно ставили три намети. З дровами також без проблем - вирубка:)). Вода - з другого боку гребеня - потік Мшана (вниз метрів 50-60 по вертикалі), є стежка до потоку.

З перемички йде добре топтана стежка. Спочатку вона йде рівно, через кілометр виходить на невеличку полонину, де також є місце для ночівлі (вода, за розповідями, - наліво). За полониною починається підйом середньої крутизни. Далі є розгалуження стежки - (орієнтир - дерев'яний хрест) наліво на траверс і прямо (рухатися прямо). Стежка виводить на безлісий гребінь між Яйком і Лисаком, звідки до вершини Яйка - приблизно 40 хв. ходу. Підйом пологий, стежка йде жерепом, проходимість нормальна, місцями стежка виходить на кам'яні розсипи, але загубити її тяжко:). Далі - вершина.

Матеріал підготував (написав): Назар Барабаш

Коментарі

Коментування доступне тільки зареєстрованим користувачам.

Якщо Ви зареєстровані на сайті - введіть свій логін і пароль у формі аутентифікації нагорі сторінки (якщо Ви логуєтеся з чужого комп"ютера - приберіть галочку "пам'ятати мене" і тоді, навіть якщо забудете прикінці роботи натиснути кнопку "Вийти", Ваша автентифікація на цьому комп'ютері знищиться як тільки Ви закриєте вікна броузера з відкритими сторінками karpaty.com.ua).

Якщо не зареєстровані - зареєструйтеся.
Коментарі до цієї статті
voleks87 повідомив(-ла) 18.06.2008 23:28
ми були на яйкові 16-17 червня перший раз, ми помилися маршрутом, маючи карту і польську книжку. помилка заклбчається в тому, що дойшовши дос слідуючого вагончика лісорубів, тобто слідуючий після старого саду, ми пішли на право вверх по дорозі трактора. ми піднялися вище зрубу, а там небуло стежки і ми пішли попрямій, кут ипідйому був такий сильний , що ми на хребет лізли 6 години, особливо було тяжког йти без стежки через альпійську сосну-150м--2год.Правда потім на хребті найшли стежку і пішли по хребті в ліво з верху гори було видно всі пологі та нормальнф стежки, одною з них ми спускались.
помилка в тому що ми перейшли через потік правич, а треба було іти вздовж нього!!
zenko повідомив(-ла) 08.01.2007 23:42
Sorry, dial-up заглючив і три рази брикнув ре-плей. соррі егеін!
zenko повідомив(-ла) 08.01.2007 23:40
Там, де "Ще далі потрібно повернути вліво (поворот з досить крутим підйомом - прогавити тяжко). Підйом середньої крутизни. ", зійти з дороги прямо, і відшукати ту ж стежку вздовж Свічі (справа 50-60м) йти прямо 1-1.2км, а потім різкий підйом на перемичку (" ПІДНІЖАН"), себто "виходить на невеличку полонину, де також є місце для ночівлі (вода, за розповідями, - наліво). " Вода дійсно є і добра. Там не ночуйте--підйом до Хреста, вліво траверсом 3-3.5 км і на стежці є ТУР ( або ше орієнтир ВЕЛИКИЙ стовбур бука, лежить перпендикулярно до траверсу стежки) по ньому вверх йде стежка і виводить на чудову лісову галявину, з хатиною, водою. Стежка йде під смугою жерепу на перемичку між Поганцем і ,власне, Яйком Ілемським. До вершини стежкою 15хв.
P.S. цей район, аж до Молоди для мене найпривабливіший. Можливо навіть перевищує Мармароси, та Додошанка- аж до Синяків, не рахую Близницю, Чорногору, і т.д. ну може Чорна Клива-до Легіонів
zenko повідомив(-ла) 08.01.2007 23:37
P.S. цей район, аж до Молоди для мене найпривабливіший. Можливо навіть перевищує Мармароси, та Додошанка- аж до Синяків, не рахую Близницю, Чорногору, і т.д. ну може ще від Чорна Клива-до Легіонів

Bode36 повідомив(-ла) 15.10.2006 09:33
Хто скаже як добратися краще до Сивулі?
romualdo повідомив(-ла) 29.08.2006 16:02
Давненько ніхто не писав сюди.
Біля повороту за мостом замість таблички "Правицьке лісництво, обхід...., лісник......" є дві таблички: "Бєлиє камні" і "Чьорниє камні" (гумористи, блін). Іти на "Чьорниє камні".
Наліво від поляни з бурянами вода є. Досить потужний струмок. І напитись, і помитись можна.
Місце для ночівлі - ця ж поляна. Місце - супер, тільки трохи сирувате.
ostapkr повідомив(-ла) 07.12.2003 18:37
а ще наголосіть, що для того, щоб піднятися на правий горб (Яйко), треба піднятися на ПРОТИЛЕЖНИЙ від Яйка схил (Горган Ілемський). То той унікальний позалогічний випадок, коли, якщо хочеш нормально вилізти на гору, то треба йти в протилежну сторону:) - бо всі же ж думають, що на правий схил треба йти, і дооообряче блудять.
ssalone повідомив(-ла) 07.10.2003 17:32
Stosovno dobre toptahoji stezhky z peremychky na Gorgan Ilemskyj. Jak na mene ta stezhka dosyt zrazu zakinchujetsa i pochynajetsa chort zna shcho po starij vyrubci. ;-) Tomu na stezhku(do Gorganu) ne slid duizhe rozrahovuvaty. A pro Jajko nache normalno napysano;-)
jarko повідомив(-ла) 02.07.2003 12:30
Можна вліво на вирубку і не повертати, завжди ходили прямо вздовж потоку стежкою, що закінчується серпантином до перемички.
ostapkr повідомив(-ла) 01.07.2003 16:58
а ше треба зазначити для тих, хтот перший раз в тих краях, що деколи не варто боятися йти на протилежну гору (до перемички підйом йде, фактично, по схилу Горгана Ілемського). Подібна штукенція, між іншим. і при підйомі на Хом"як з-поза Татарова по райштоці.
vasyl [guest] повідомив(-ла) 08.09.2002 17:18
ст.Бескид ото воно і є. А Перебитий, взагалі-то, хребет, який дійсно відходить від Яйка-Ілемського до Миндунка(ст.Бескид)
Юрко повідомив(-ла) 06.09.2002 08:46
Перебитий я вже знайшов. Він вказаний на радянській військовій кілометрівці. Вказаний як "Перебыте". Впадає в Свічу коло ст. Бескид. А де Миндунок?
vasyl повідомив(-ла) 05.09.2002 19:40
1.Юрко - назви взяті з народу (так говорять місцеві), а також вони є на польских кілометрівках. 500м по Горганах район Молодої, Мислівки та Вишкова не зачіпатиме, але чому - це знову не до мене, ми лишень допомагали наносити маршрути.
Юрко повідомив(-ла) 28.08.2002 16:54
2 Ярко: та ну ту хату, шо за прикол в горах по хатах ночувати?
2 Сван: кажуть бувальці, що води наліво від полянки з бур'янами, що подорозі на Яйко, немає... На жаль, ми не перевіряли.
2 всіх: Не проґавте поворот на дерев'яний міст через Свічу (Правицький кордон), влітку густа рослинність - можна проскочити.
На самій перемичці (полонина Мшана) зразу з-під ялинок по діагоналі падає стежка на витік однойменної річки, звідки воду брати. Я її троха прочистив, навпростець на йдіть - круто- і буйноростуча малина-ожина-ялина.
2 Василь або ху ноуз: звідки такі назви Миндунок і Перебитий, бо на жодній карті їх не знайшов? Якщо то щось неписане, хотілося би ті назви бачити на 500 метрівці Ґорґан.
jarko повідомив(-ла) 28.08.2002 15:15
на хаті під Яйком не ночували?
Webmaster: ні, там ж написано - ми ночували на вирубаному гребені перемички в наметах.