FAQ

 

Реєстрація та приватна інформація

Cпілкування

Реклама

 



Приватна інформація

Приватна інформація

Ніколи не повідомляйте ваші логін и пароль незнайомим вам співрозмовникам. І ніколи не вимагайте від своїх нових знайомих детальної інформації. Ми всі друзі і довіряємо один одному. Але є приватна інформація, яка не підлягає розголошенню при будь-яких обставинах.
Наверх сторінки


Cпілкування


Що це таке - мережевий етикет?

Це нескладні правила, придумані людьми, які багато спілкуються через інтернет. Мережевий етикет потрібний для того, щоб всім - і досвідченим користувачам, і новачкам було однаково комфортно спілкуватися один з одним. Ці правила доброго тону - всього лиш побажання. Ніхто не збирається вчити вас жити і обмежувати вашу свободу. Але, оскільки ми всі - велике товариство, то дотримуючись цих правил, ви піднімете свій авторитет і звернете увагу на себе як на приємного і цікавого співрозмовника.
Наверх сторінки

Як дотримуватися мережевого етикету?

Насправді тут немає нічого складного. Мережевий етикет такий самий як звичайний. Більшість конфліктів в мережі стається через невміння чи небажання слухати один одного. Перш за все - керуйтеся здоровий ґлуздом. Не робіть вчинків, які не заохочуються в цивілізованому суспільстві - лайка, образи, дискримінація за національною чи релігійною приналежністю і т.п. Поважайте ваших співрозмовників, і тоді ваше життя в нашому товаристві стане легким і приємним.
Наверх сторінки

Хто такий модератор і засоби модерування.

В будь-якому віртуальному товаристві (комюніті), де присутнє динамічне наповнення контенту (форум, чат, будь-які засоби коментування) є модератор (або кілька). Це, як правило, засновник (адміністратор, управляючий) даного комюніті, або людина, якій надані відповідні права вищезгаданими особами. Головна задача модератора - підтримання порядку в товаристві, створення комфортної атмосфери для присутніх, недопущення образ, лайки, переходу на особистості, та відслідковування інших зловживань.

Власне модератор вирішує, кого допустити до дискусій, і кого - ні, яку тему підтримати, а яку - прикрити, які повідомлення залишити, а які витерти чи відредагувати.
Модератор - не наглядач і не кат для вільнодумців, а людина, яка підтримує порядок і комфорт.
В процесі своєї роботи модератор використовує багато технічних засобів (редагування/витирання/блокування/перенос повідомлень, блокування користувачів), але основним засобом роботи у нього є спілкування з порушниками - відкрите (напр. у тому ж форумі) чи закрите (ел.поштою чи іншими засобами).

Робота модератора непроста, тому поважайте його працю. Публічне обговорення дій модераторів категорично заборонено, оскільки воно виливається в нескінченну суперечку модераторів і користувачів. Вирішуйте спірні питання з модераторами в особистій переписці - йому вирішувати - пояснювати свої дії, чи ні.
Сваритися з модератором - не тільки безнадійно, а ще й небезпечно - адміністрація сайту може застосувати проти вас будь-які доступні засоби втихомирення - навіть виключення з даного товариства. Якщо вам не подобається модератор, чи вами були помічені зловживання владою з його боку - винесіть це у приватне листування з адміністрацією сайту. Якщо цей вихід не для вас, або ваші зауваження були визнані несуттєвими, і ви образилися - знайдіть собі інше місце, або створіть власне комюніті, де всі будуть жити за вашими правилами.
Наверх сторінки

Що таке офтопік?

Є форуми (як і власне наш), присвячені обговоренню якоїсь цілком визначеної теми. Головною темою є власне тематика сайту, а більш детальну розбивку за підтемами - читай назву і опис форуму. Не треба кидатися в невідповідні місця з пропозицями продажу косметики чи виготовлення гранітних надгробних плит...
В тематичних форумах тематика і модерування жорсткіше. Винятком є форум(и) типу "приват" (це повинно бути наголошено в описі) - тут лімітуючими факторами є тільки тематика сайту і життя його комюніті.
Зовсім поганою ідеєю є "дискусія про дискусію" - обговорення того, підходить дана тема цьому форуму, чи ні.
Наверх сторінки

Що таке флейм?

Флейм - це «суперечка заради суперечки». Коли всі забувають, з чого почалася розмова і починають просто сперечатися чи сваритися між собою - ось тоді і починається флейм. Ми говоримо про людину, що він починає флейм, якщо він:
a. Переходить по ходу розмови на особистості
b. Допускає образи особистого, національного, релігійного, статевого чи професійного характеру
c. Веде дискусію неврівноважено
d. Провокує скандал
Є просте правило - николи не варто підтримувати флейм. Залиште особисті «наїзди» без відповіді. Ігноруйте скандалістів і «флеймерів» - і тоді вас, однозначно, почнуть поважати всі решта.
Наверх сторінки

Що таке флуд?

Флуд - це потік повідомлень, які не несуть майже ніякого смислового навантаження. Це такі повідомлення, які можна би було без наслідків і шкоди для суспільства витерти (а точніше - не писати). Як правило, флудять люди, яким нічого сказати, але вони хочуть привернути до себе увагу. Як правило це однорядкові відповіді типу "точно!", "згідний!", "підпишусь під кожним словом!", "я теж так думаю!", "ух ти!", "ого!" і тому подібні. Флуду слід уникати. Він сповільнює завантаження сторінок, збільшує кількість непротрібної інформації та засмічує корисну, дратує інших користувачів, створює непотрібний трафік і збільшує витрати.
Наверх сторінки

Смайлики.

Обмінюючись текстовими повідомленнями, ми не чуємо живих інтонацій нашого співрозмовника. Тому користувачі Мережі навчилися використовувати для позначення своїх емоцій прості "картинки", скралені з кількох знаків пунктуації, які називають "смайликоми"(smiles). Найпоширеніші смайлики:
   :-) - усмішка, радість
   :-( - сум
   :-о - здивування
   ;-) - подморгування
Смайлики - улюблений засіб виражати всої емоції в електронному спілкуванні. Але слід пам'ятати, що зайва кількість смайликів тільки утруднює читання тексту. Для позначення своїх емоцій достатньо одного, ну двох, але не десяти-двадцяти смайликів.
Наверх сторінки

Емоції

Не варто писати слова ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ - це сприймається як грубий крик. Якщо ви хочете підсилити емоційність своїх слів, обрамте слова зірочками чи знаками підкреслення, наприклад: "Я просто _впевнений_ в цьому".
Наверх сторінки

Хочете вилаятися?

Не варто :-). В інтернеті є просте правило: николи не пишіть іншій людині того, чого ви не зможете сказати йому особисто. Ви ж не лаєтеся привселюдно? До того ж за образу вас може покарати модератор, та й і в очах інших учасників ви будете виглядати негарно. Якщо ж емоції вас переповнюють і треба дати їм вихід - зробіть приблизно так: !! #$#%#$%!! - виглядає достатньо емоційно, чи не так ? :-)
Наверх сторінки

Старайтеся не робити граматичних помилок.

Письмова грамотність - те ж саме, що і усна ввічливість. Зробіть хвилинну паузу, перечитайте своє повідомлення, перж ніж посилати, виправте випадкові помилки - це буде ваш вияв поваги до співрозмовників. Майте на увазі, що в чатах и форумах є своя власна «грамотність», яка часом не співпадає з грамотністю загальноприйнятою. Тут пишуть деякі слова скорочено з пропусками і замінами літер і т.д. Так коротше чи зручніше, і, справді, в цьому великої біди нема. Але все одно - вичитуйте свої повідомлення, перш ніж відправляти, а раптом там будуть досадні помилки, які ви зовсім не збиралися робити.
Наверх сторінки

Скорочення

Багато хто з давніх користувачів інтернету активно використовують дивними буквосполученнями типу "імхо", "ака" і т.п.. Це стійкі скорочення, які прийшли до нас з англомовної частини інтернету. Перелік найбільш вживаних скорочень:

  • IMHO, имхо - "In My Humble Opinion" - «на мою скромну думку»
  • LOL - "Laugh Out Loud" - «я голосно сміюся», «купа сміху»
  • BTW - "By The Way" - «до речі»
  • AFAIK - "As Far As I Know" - «Наскільки мені відомо»
  • NFC - "No Further Comments" - «Я все сказав»,
  • WBR - "With Best Regards" - «З найкращими побажаннями»
  • ASAP - "As Soon As Possible" - «Якомога швидше»
  • AKA - "Also Known As" - «Відомий також як:»
Якщо ви знавець подібних фраз - не спішіть їх використовувати. Вас можуть просто не зрозуміти, спробуйте знайти відповідні слова українською, благо, українська мова достатньо багата.
Наверх сторінки

Реклама


Чи можна використовувати цей сайт для реклами?

Будь-де - не треба. Для реклами ваших бізнес-інтересів на сайті є спеціальні місця. Зв'яжіться з адміністрацією сайту |reklama@karpaty.com.ua| і та вирішіть рекламні питання з нею. І, будь-ласка, не варто писати свої рекламні повідомленні в місцях, для цього, не призначених - вас, швидше всього, не зрозуміють.
Наверх сторінки