стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Воловець-Вовчий ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Йдете колією від станції в сторону Мукачева до моста. Там повертаєте наліво, йдете вулицею вздовж струмка. Йти треба до тих пір, поки вулиця не заходить вліво від струмка(з правого боку на хребтику в цей час має закінчуватися ліс). Там переходите через кладку і яром піднімаєтеся вгору на той хребтик. Підніматися можна поступово, траверсом в сторону хреста. На самому хребтику дорога, вона веде в вирубки(перед самою вирубкою окремо стоїть група сосен). Посеред вирубки роздоріжжя, там повертаєте вліво вгору(східний напрям, здається). Потім метрів через 100-150(вже в лісі) знову роздоріжжя, цього разу повертаєте вправо. Дорога заводитьвас в крутий камянистий яр. ПІднімаєтесь по стежці тим яром на гребінь. ПІдйом крутий, але не тривалий(перепад висоти - 240 метрів). ПІднімаєтесь на галявину. На галявині добре місце для відпочинку. З протилежної від підйому сторони біля поваленого дерева стежка вниз - метрів через 20 джерело. А до хреста - повертаєте направо і по хребту вгору.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Воловець-Вовчий ]
    додав(-ла) Qbl 15:16:42 22/04/2011
    • [ Re: Re: Воловець-Вовчий ] відповів(-ла) Igor Melika 18:39:54 22/04/2011
      Можна ще й так: одразу із з\д переходите навпростець колії і потрапляєте на сільську вуличку, яка візуально веде до г. Православний Хрест. Через метрів 300 повертаєте на вуличкку направо (можна запитати: як на "цицьку" вийти?) і в кінці цієї вулички (через метрів 100) дорога піднімається уверх до підніжжя Хреста. Далі буде вирубка лісу, спустошене довкілля, і серед цього всього потрібно знайти непомітну стежку, яка різко піднімається вгору і виводить прямо до вершини 1215 м над р.м.
      Є пару фоток: http://igormelika.com.ua/shhod ennik-mandrivnika/proshhannya- z-zimoyu-29-03-08