стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Полєнський-Пікун ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Західний траверс (Бистрицький бік) є хороший. З Березовачки спускаєтесь на сідло (Березовацькі кливки). З сідла далі стежкою вгору , стежка плавно піднімається вгору справа по траверсу (спершу жереп, потім ліс), виходимо цим траверсом на сідло між Полєнським (зліва) та Скалками (справа). На цьому сідлі зразу перехросток стежок: 1)наліво вгору - на хребет Полєнського, 2)направо хребтом - Скалки (Парок), 3) прямо - траверс всього хребта Полєнського з західного боку аж до сідла (називається - Штиришора)за самим Полєнським (про яке пише вище german). 3)Траверс до того сідла - близько 3 годин, через 2 км від початку - гарна полонина з місцями для ночівок. Ближче до Штиришори стежка гіршає, але прохідна. На Штиришорі - гарне місце для ночівки і далі вправо знов траверс (в хорошому стані)аж на сідло за Ведмежиком, з нього - можна на Ведмежик та Довбушанку. Якщо взяти варіант 1) (хребтом Полєнського), то спершу стежка хороша, але метрів за 500 до вершини Полєнського жереп таки здолав її, то ж на саму вершину тре буде 500 м в жерепі пробиратись. Далі так, як пише german, спуститись цекотами вниз на траверсуючу Полєнський зліва стежку (що йде від Садок) та вийти нею на ту ж саму Штиришору (сідло за Полєнським). але вже зліва.
Все спілкування на дану тему