стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Похід: Кваси - Шибене. ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Найкоротший шлях - через Веснарку - такий: від ЗС Кваси –колією
назад, на північ-залізничний міст. Відразу за мостом стежечка направо на пд схід через сінокоси, мимо ретлянслятора. Вона зрізає закрути дороги на Веснарку. Чітка стежка закінчується на верхньомиуи закруті. Дальше – дорогою направо. Через ~ 3 км – водопої, чиста вода. Чз ~ 4 км – г і пл Веснарка. Ще чз ~ 1 км – пл Кути. Наліво – стаціонар і копанка пн схилом на перевал під Шешулом. Направот копанкою – дорога туди ж пд схилом. А дальше – як у Романа
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Похід: Кваси - Шибене. ]
    додав(-ла) sobashko@gmail. com 12:05:47 26/05/2016
    Найкоротший шлях - через Веснарку - такий: від ЗС Кваси –колією
    • [ Re: Re: Re: Похід: Кваси - Шибене. ] відповів(-ла) valyn 12:51:24 29/05/2016
      Доброго дня! А наскільки можливий блуд по цьому маршруту? Стежка маркована?
      • [ Re: Re: Re: Re: Похід: Кваси - Шибене. ] відповів(-ла) sobashko@gmail. com 13:16:53 29/05/2016
        Переходите залізничний міст і через 20 м - стежечка направо наверх через сінокоси.Ретлянслятор від стежки має бути зліва метрів 50 Біля стежки - хати.Люди підкажуть. Воду внизу не набирайте. При дорозі (широкій) наверху перед виходом на полонину є джерела і водопої.
      • [ Re: Re: Re: Re: Похід: Кваси - Шибене. ] відповів(-ла) Roman 23:54:15 29/05/2016
        Нема там дуже де блудити. Дорога петляє правим схилом хребта, практично завжди по ліву руку ліс чи рідколісся, справа - хати і луки. Далі дорога виходить на хребет, через невелику полонину, пірнає у густий ліс і вже в лісі виводь майже до вершини Веснарки і далі вже на полонини під Шешулом. Дорога дуууже плавна, а отже - серпантини дуууже довгі, тому як сказав п.Володимир, треба зрізати стежкою два перші із них. Напрямок спочатку південний схід, далі просто на схід.

Гляньте на супутникову мапу - дорогу там видно, вона починається у долині того ж потоку Красиленка, роблячи добрячий гак.

Тільки треба не звернути на котресь із відгалужень від дороги вправо.