стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Ясиня-Петрос-Кваси ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: З Ясині йдете по колії 500 м до мостика під колією. Далі дорога повз загорожу веде вгору. Там на місці зорієнтуєтесь, як перелазити, щоб скоротити. Загалом вилізете повз старий бугель на плай, що веде на полонину Шеса. Там одразу буде різдоріжжя - тримайтесь повороту вліво. Далі просто по дорозі йдете повз пасовиська до першого лісу. Невеличкий підйом - кордон № 14 чи 15. Піньки. Привал. Ожина ))) Далі 25-30 хв через ліс по 4-5 паралельним дорогам по груню - вихід на хорошу полянку з місцем для стоянки (горбик справа).
Далі довгий тягун аж до полонини. На полонині треба вийти до верхніх колиб ЗЛІВА. Там є 2 потужних струмка. Дорога йде НАЛІВО стрімко вгору. Буде 2 підйому по каменистій дорозі - по 25- 20 хв. Далі шикарна траверса. Вода періодично буде. Набирайте на великій горизонтальній галявині з деревяним жолобом!!! Загалом вихід перепендикулярний до Петросула. Стежка вийде до межі КБЗ - тримайтесь лівіше (після мокрої галявини). Далі стежка забирає потрохи вгору, лівішою частиною хребтика. Початок зони ялівців. Йдете по стежці повж озерце до хреста, далі вправо вгору на торовану стежку влоб до горки перед Петросулом. Далі краще по хребту - там легше йти (траверсою горби та чорничники).
Петрос прямо вгору 30 хв підйому.
З Петроса спуск в Кваси довгий та приємний. Просто йдеш по дорозі. Коли вийдете до ЛАВОЧКИ тримайтесь Вправо, бо інакше будете обходити Шешул 2 години. Але є багато джерел ))) Вийдете до стаціонара ЛНУ Франка.
Можно йти по всякому - всі дороги ведуть до Квасів. Собак вже нема, а то всяке було.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Ясиня-Петрос-Кваси ]
    додав(-ла) SLV 11:51:08 23/09/2011
    Петрос прямо вгору 30 хв підйому.
    • [ Re: Re: Ясиня-Петрос-Кваси ] відповів(-ла) SLV 14:36:07 23/09/2011
      А взагалі це 1-денний маршрут. Навіть з нормальним рюкзаком в 14 будете на Петросі. Ну а за 6 годин спуститись до Квасів зовсім реально. Потяг Рахів-Львів десь в 1.25 їде. Тож можете ще на вокзалі поспати )))
      А якщо ночувати, то на траверсі біля струмка - супер місце. Біля озерця нормально. Дальше дерева нема. З Петроса можна до колиб скинути до Рогнески чи Головчеської полонин. Чи просто по дорозі зійти на якесь рівне місце.
      Перед Рогнеською можна біля водоспадика ночувати, що через дорогу тече.
    • [ Re: Re: Ясиня-Петрос-Кваси ] відповів(-ла) SLV 16:49:50 23/09/2011
      Забув. До Шеси вода буде на початку підйому в старому лісі - зправа від дороги з-під корча (ямка). Але то треба знати. Тож беріть трохи з собою.