стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Зробили ] повідовив(-ла) Fiachna
Текст повідомлення: Від Сивулі до Легіонова (та й за ним, зрештою - ажно до Братківської) заблукати важко: там по вододілу йде старий польсько-чехословацький кордон. Уздовж його і йде стежина - тільки слупєки миготять :)
Від Братківської ми валилися праворуч вниз - до чималої полонинки на схилі, яку повз стару закинуту кошару страверсували вліво до ложа потічка, котрим і звалилися до старої ж таки вирубки.
Вирубкою вліво йде занедбана дорога, в коліях якої починається добряче витоптана стежина; остання крізь малинники траверсує на сідельце, з якого починається пряма стежка на Татаруку. Єдине, що на цій стежці тре’ запам’ятати - то за півгодини ходи після будинку, що вказаний на карті поруч із позначкою "пер.", на роздоріжжі не звернути наліво (то дорога до кошари, -400 м вертикалі під Татарукою), а йти прямо.
Далі вже шлях стелеться один - на Свидовець та Свидівцем. А взагалі якщо ти у Києві - можемо пересіктися, я тобі на мапов покажу :)
Все спілкування на дану тему