Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Я з велосипедами трохи стикався - тому і мої п"ять:
Хороший б/у велосипед (я наголошую хороший!) вартує від 150у.е. Думка що 200 у.е за велосипед забагато - то помилка!
На що слід звертати увагу: В першу чергу на раму:
алюміній легкий але рама виходить жорстка, особливо АL6000. Трубки бажано щоб були профільовані а не "водопровідні",
пайка акуратною і ні в якому разі не ремонтована. В другу чергу навіска: шимано - шиману рознь! Пристойна навіска шимано починається з ряду "Акера", "Альтус",
найкращий варіант звичайно "Діор" але то вартує грошей.
Про "Sis" та інше г..но мова не йде.
Важливі також такі "дрібниці" як ланцюг - на мій погляд найкраші це "срам". Витянутий ланцюг дуже швидко "вб"є" все інше.
Диски на гірський треба подвійні - непогані диски "Zac"
Амортизатори то тема окремаі і довга, скажу лиш, що передній корисна річ, особливо дійсно хороший амортизатор - задній то на мій смак думку лишній.
Б.у. амортизаційні вилки треба перевіряти - затиснути передній тормоз і порухати велосипедом вперед-назад, якщо вилка "вбита" - то відчутний люфт.
Я спочатку мав гірський велосипед - але так як люблю швидкість то взяв згодом шосейник:
http://www.bergamont.de/2003/b ike/cross/fluxus.html
і дуже задоволений ним. Для гір він некомфотний але по трасі перевага 28" коліс велика!:-)) Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ]додав(-ла)Chinger14:46:39 27/06/2003 Я з велосипедами трохи стикався - тому і мої п"ять:
Хороший б/у велосипед (я наголошую хороший!) вартує від 150у.е. Думка що 200 у.е за велосипед забагато - то помилка!
На що слід звертати увагу: В першу чергу на раму:
алюміній легкий але рама виходить жорстка, особливо АL6000. Трубки бажано щоб були профільовані а не "водопровідні",
пайка акуратною і ні в якому разі не ремонтована. В другу чергу навіска: шимано - шиману рознь! Пристойна навіска шимано починається з ряду "Акера", "Альтус",
найкращий варіант звичайно "Діор" але то вартує грошей.
Про "Sis" та інше г..но мова не йде.
Важливі також такі "дрібниці" як ланцюг - на мій погляд найкраші це "срам". Витянутий ланцюг дуже швидко "вб"є" все інше.
Диски на гірський треба подвійні - непогані диски "Zac"
Амортизатори то тема окремаі і довга, скажу лиш, що передній корисна річ, особливо дійсно хороший амортизатор - задній то на мій смак думку лишній.
Б.у. амортизаційні вилки треба перевіряти - затиснути передній тормоз і порухати велосипедом вперед-назад, якщо вилка "вбита" - то відчутний люфт.
Я спочатку мав гірський велосипед - але так як люблю швидкість то взяв згодом шосейник:
http://www.bergamont.de/2003/b ike/cross/fluxus.html
і дуже задоволений ним. Для гір він некомфотний але по трасі перевага 28" коліс велика!:-))