стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Походи"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: MTB Карпатами ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: не знаю про які космічні технології ви мрієте, але як на мене то 200дол це вже задорого як для велосипеда, якщо ти цим професійно не займаєшся. велосипед має бути функціональний і надійний. таке можна дешевше 100 знайти якщо не новий.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: MTB Карпатами ]
    додав(-ла) yhirnyak 13:21:40 26/06/2003
    не знаю про які космічні технології ви мрієте, але як на мене то 200дол це вже задорого як для велосипеда, якщо ти цим професійно не займаєшся. велосипед має бути функціональний і надійний. таке можна дешевше 100 знайти якщо не новий.
    • [ Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Karl [guest] 14:06:26 26/06/2003
      Ярослав!
      Я не знаю чи ти їздив багато по ямах? Я - не багато.
      По ямах - ровер зношується швиденько - аби доїхати до фінішу. Я хочу такий ровер, щоб при ІНТЕНСИВНІЙ експлуатації прослужив без ремонту мінімум рік.
      Хто в цьому розуміється краще - підключайтеся!!!
      Питання - чи можна за 100 дол купити ровер, яким можна без ремонту проїхати 1000 км по горах з умовою що ним їздить не чайник ?????????????????????????????? ??????????????????
      • [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Roman 23:34:09 26/06/2003
        Думаю що можна, але на секонді...
      • [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) yhirnyak 10:38:16 27/06/2003
        я не настільки розуміюся тут, щоб давати поради. можу лише висловлювати точку зору:))
        недавно бачив на базарі запчастин гірський Patriot з "фурнітурою" Shimano в хорошому стані /на вигляд і запевнення продавця/ за 260грн. виробництво європейське. можна було торгуватися.
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) vassia 12:11:42 27/06/2003
          Взагалі то - пахне флеймом....

          Спєци вважають, що для ровера важливо
          1. Рама - залізо, краще хроммолібден, краще алюміній, краще титан (дорого)
          2. Обода коліс- для гірського підсилені обовязково
          3. Перекиди- Шимано, краще Альтус, краще ХТ,...вдосконаленню немає меж...
          4. Передній амортизатор, бажано, (якщо не хочеш накачати біцуху 90 за пару днів)
          5. Хороша раматиа гума
          6. прибамбаси по вдохновінню
          Це все в межах 70-100 амер. гривеь в залежності від стану,...+10=50 % накидки за бренд
          В мне десь таке і є, правда назва жидівська "Равін", але це ніби дочірній бренд Конан-Дойля, віддав за ньго 3 роки тому 130 у.о., в принципі задоволентй...
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Karl [guest] 16:23:43 27/06/2003
          видиш, що бувалі кажуть - ровери як і люди бувають різні, а деякі - ще гірші ніж ті різні...
          якщо ти свій купив дешевше ніж за 150 дол - подумай, чи не знищиш ти його за 1-н велопоход горами. ті хто велами по горам - мають круту техніку...
          але все рівно ідея класна....
          ТРЕБА ЗБИРАТИ КОМПАНІЮ БАЙКЕРІВ І ЇЗДИТИ ПО РІВНИНАМ (В ЦІКАВІ МІСЦЯ) ТА ПО ГОРАХ...
          ХТО ЗА ??????????????????????????
      • [ Re: Re: Re: Re: MTB Карпатами ] відповів(-ла) Chinger 14:46:39 27/06/2003
        Я з велосипедами трохи стикався - тому і мої п"ять:
        Хороший б/у велосипед (я наголошую хороший!) вартує від 150у.е. Думка що 200 у.е за велосипед забагато - то помилка!
        На що слід звертати увагу: В першу чергу на раму:
        алюміній легкий але рама виходить жорстка, особливо АL6000. Трубки бажано щоб були профільовані а не "водопровідні",
        пайка акуратною і ні в якому разі не ремонтована. В другу чергу навіска: шимано - шиману рознь! Пристойна навіска шимано починається з ряду "Акера", "Альтус",
        найкращий варіант звичайно "Діор" але то вартує грошей.
        Про "Sis" та інше г..но мова не йде.
        Важливі також такі "дрібниці" як ланцюг - на мій погляд найкраші це "срам". Витянутий ланцюг дуже швидко "вб"є" все інше.
        Диски на гірський треба подвійні - непогані диски "Zac"
        Амортизатори то тема окремаі і довга, скажу лиш, що передній корисна річ, особливо дійсно хороший амортизатор - задній то на мій смак думку лишній.
        Б.у. амортизаційні вилки треба перевіряти - затиснути передній тормоз і порухати велосипедом вперед-назад, якщо вилка "вбита" - то відчутний люфт.
        Я спочатку мав гірський велосипед - але так як люблю швидкість то взяв згодом шосейник:
        http://www.bergamont.de/2003/b ike/cross/fluxus.html
        і дуже задоволений ним. Для гір він некомфотний але по трасі перевага 28" коліс велика!:-))


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::