Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: вело ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: наша бригада щойно ороверилася і горить бажанням:). вибратися в Карпати на колесах найраніше зможемо влітку. зараз куралесимо по околицях Тернополя з наміром набути базову підготовку
цікавить будь-яка інформація, як наприклад описи попередніх мандрівок; списки спорядження, яке берете; що включаєте в ремнабір; типові поломки і т.д.
щось таке є - просимо лінк чи лист на hirnyak@tpp.te.ua
якщо володієте відповідною інфою, то запитання: який відсоток дистанції можна провести на колесах, якщо планувати проїхати Боржаву або
Свидовець (Драгобрат - траверс Близниці -г.Терентик і вниз до Рахова)?
якщо не маєте матеріалів в ел.вигляді то вишліть будь ласка номер телефону для довідки:)) Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: вело ]додав(-ла)yhirnyak10:44:15 22/03/2004 наша бригада щойно ороверилася і горить бажанням:). вибратися в Карпати на колесах найраніше зможемо влітку. зараз куралесимо по околицях Тернополя з наміром набути базову підготовку
цікавить будь-яка інформація, як наприклад описи попередніх мандрівок; списки спорядження, яке берете; що включаєте в ремнабір; типові поломки і т.д.
щось таке є - просимо лінк чи лист на hirnyak@tpp.te.ua
якщо володієте відповідною інфою, то запитання: який відсоток дистанції можна провести на колесах, якщо планувати проїхати Боржаву або
Свидовець (Драгобрат - траверс Близниці -г.Терентик і вниз до Рахова)?
якщо не маєте матеріалів в ел.вигляді то вишліть будь ласка номер телефону для довідки:))
[ Re: Re: вело ]відповів(-ла)vassia12:49:53 23/03/2004 продублюйте плс мені на мило
[ Re: Re: вело ]відповів(-ла)Юрко09:14:36 24/03/2004 Я собі думаю з Близниці до Рахова - жорстокий вверх-вниз. Особливо не поганяєш в стилі Міжгір’я - Синєвир.
[ Re: Re: Re: вело ]відповів(-ла)yhirnyak09:33:30 24/03/2004 сам там не був, але були друзі.
під саму Близницю з Рахова підхдить дорога, прохідна напр. для УАЗа. йде з Рахова, траверсуючи вершини.
Міжгір"я-Синевір і т.і. - мало задоволення їхати дорогою, зліва стіна лісу і справа стіна лісу. хочеться щось бачити, тому спробуємо осідлати хребти.
[ :)) ]відповів(-ла)yhirnyak09:47:27 25/03/2004 Юра, ти збираєшся на УАЗі їздити, чи може якось все-таки для початку краще велосипедом?:)
[ Re: :)) ]відповів(-ла)vassia12:49:33 25/03/2004 ......Варіанти.......просто в раховозі з роверами ....те-є ...незручно, на 9-ку більш ніж два ровери не поставиш, ...з Тернополя ровером також, (хоча хто його зна),....мінуси - що машина перетворює маршрут в кільцевий (принаймі для одного ) + при 5-6 учасниках - здешевлює дорогу Львів-Рахів-Львів +/- 300 грн
[ Re: Re: :)) ]відповів(-ла)yhirnyak13:30:02 25/03/2004 з доїздом на місце висадки дійсно питання.. все ж потягом можливо. місцеві там регулярно ровери возять.
в тернопільських нових дизелях в першому вагоні взагалі спеціальна "вішалка" під велосипеди передбачена. зручно.
кільцевий маршрут з машиною - не завжди проблема. Наприклад можна доїхати в Ясиня/Кваси, залишити там машину. Ровер їде на тобі на Свидовець, на хребті міняємося місцями і скочуємося в Рахів (є й цікавігі варіанти, подяка Мирось-ю за лист). В Рахові сідаєш на дизель і їдеш до авто, або на велосипеді по шосе /от цього б не хотілося, враховуючи стан доріг і шоферів/
ок. продовжимо флейм в ел.пошті, бо зараз Норма розбудимо:))
[ Re: Re: Re: Re: вело ]відповів(-ла)Мирось00:25:04 26/03/2004 Славку,стіною лісу ти мене дістав.А ти краєвиди з тогож таки Синевірського пер. бачив? А сірководневу водичку в Майдані, кисленьку в Квасах і Буркуті пив?А оглядав Невицький, Ужгородський і замок Паланок за один день?(про автотуризм не говорим).Аможеш уявити відчуття , коли з повним турбагажем на ровері робиш 220 км з 3-ма перевалами (Яблуницький ,Кривопільський і Буковецький ) за один день? В такі моменти хочеться стати , зняти шляпу і сказати щось урочисте.А ти кажеш- мало задоволення, стіна лісу.
[ Поки сплять майстри ы модератори ]відповів(-ла)vassia01:27:30 26/03/2004 "Невицький, Ужгородський і замок Паланок за один день"- оглядав (говоримо про автотуризм)- там на кожен можна по дню витратити
220 км з 3-ма перевалами (Яблуницький ,Кривопільський і Буковецький ) за один день?- прикольно, але може краще на змаганнях..................... ...... - в гори йдеш (їдеш), щоб дивитися, слухати, відчувати......
[ Re: Поки сплять майстри ы модератори ]відповів(-ла)Мирось21:02:09 27/03/2004 Будь ласка, дивись на це питання ширше:люди стрибають вниз головою з мосту Кам’янці-Под.,йдуть пішки навколо світу, пірнають з аквалангом на сотні метрів глибини. Згадай Кусто і Хейєрдала.Роблять це вони не заради змагань.Це може подобатись чи ні, але це не підлягає коментарям.Це-філософія життя.Пригадую слова одного альпініста,підкорювача Евересту.Коли його спитали:"Чого ти йдеш на Еверест",він відповів:"Тому, що він є".Але вернемся до наших Карпат, що гріють серце і душу, і милують око.В кожного своя філософія карпатського туризму.моя-виражена словами:
-Спочинь після довгої стежки гірської,
-Щоб сили набратись, послухати гори,
-Щоб трошки звільнитись від думки людської,
-І в лісу навчитись чудної розмови.
[ Re: Re: Re: Re: Re: вело ]відповів(-ла)yhirnyak10:52:18 26/03/2004 так люди ж різні, різне подобається
в мене серед пріоритетів безлюдність/закинутість місць, природа, погана погода:))
дякую за лист, чекаємо обіцяної інформації
[ Re: Re: Re: Re: Re: Re: вело ]відповів(-ла)Мирось21:20:02 27/03/2004 Деякі рекомендації по велотуризму з власного досвіду і зі "Спутник туриста"К.И.Вахлис, Киев,"Здоров’я", 1983р.Дома-повна зборка і розборка всіх вузлів, що обертаються і переключаються(поможе потім).Сідло по висоті-якщо на нього сісти, п’ятка впирається в педаль внизу, руль-попередньо по висоті сідла, а потім критерій-зручність і нагрузка на руки.Фляга обов’язково.Груз ні в якому разі на плечах.На передній багажник 20% заг. маси(заг.маса 20-25 кг)-щосьобємне, неважке(палатка або котелки або відео і фото зі спальником і т. п.).Центр ваги грузу макс.близько до рульової труби.Задній багажник-груз добре розміщати в звич.рюкзаку без каркаса-в важких умовах рюкзак берем на плечі, велосипед в руки(від ст.Турбат до устя Гладина ми "їхали" 4 км, 6 год.-вода місцями по пояс,по всьому руслу рейки зі шпалами після повені 98р.,до повені там ще ходили поїзди.Спорядження мало чим відрізняється від класичного.Взуття легке з жорсткою підошвою, бажано пластикові шлеми, але ми не маємо.Плівка, щоб накрити велосипеди вночі.Техніка:якихось типових поломок не існує.В мене колись зламався руль, ланцюг не розірвався ні разу. Обовязково:запас спиць і камер, велоаптечка, інструменти, тросики.Все інше бажано але все не візьмеш.За домовленістю з колегами щось ти, щось вони.Оптим. Чисельність групи-4-6.В першу половину дня бажано проходити 2\3 від денного запланованого.Літом в сонячний день в полудень бажано тормознутись десь в затінку на 2-3 год.Відповідно, треба раніше виїжджати(хоча б до 8 год.).Під час руху ми берем щось жувати(сухофрукти, дюшес,печиво і т.п.)Вода в флязі завжди.Все решта туристська класика.Це все,що написано дуже відносне.
[ Re: вело ]відповів(-ла)Юрко08:25:21 29/03/2004 В плані "тормознути в обід на 2-3 год"... То кримська практика? Невже в Карпатах в літі теж антифриз википає?
[ Re: Re: вело ]відповів(-ла)rstm13:14:56 29/03/2004 Не тільки антифриз, а деколи і будьонівку тре вдягати, коли: "кипит наш разум возмущонний". В Карпатах літом, та яким літом, навіть в травні сонце так кочегарить, що варто годинку другу перечекати, або перекусити.
[ Re: Re: вело ]відповів(-ла)Юрко17:26:33 30/03/2004 ...є в нас такий дядько. Гетьман називається. Так от він в б/я спеку камуфляж не знімає, і ходить в берцах в двох вовняних в’язаних шкарпетках... Звик, каже, за 18 років походів...
*****
Не знаю, в Карпатах на висоті завжди вітерець і низька вологість, тому спека переноситься завше добре. І настільки то має бути зле, щоб аж залягати на 2-3 години??? Навіть на Мармароші два роки тому на висоті 1500 м. при температурі 30 град. особливо жарко не було. Більше переживали аби не згоріти - шорти дуже ненадовго рятували.
[ Re: Re: Re: вело ]відповів(-ла)rstm19:35:21 30/03/2004 Я і сам колись відходив в омонівських чоботах в двох парах шкарпеток, одні були шерстяні в’язані.
****
Відносно звик: коли одну жабу кинутим в гарячу воду, вона потарається вистрибнути, а інша яку будуть повільно підігрівати в воді, будее "думати", що витримає і ...
[ Re: Re: Re: вело ]відповів(-ла)yhirnyak12:33:25 31/03/2004 при русі на велосипеді в жарку погоду "перегріваєшся" сильніше, ніж при піших переходах. цим зумовлена необхідність 2-3год перерви