стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Лазєщина-Шешори. Епізод 2 ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Спустилися до Заросляка стежкою повз біостаціонар, якою раніше теж принципово не ходили, типу попса, матраци тощо :). Класна стежка, красива.

Гори все ж таки симпатизували нам – перший дощ почався тільки тоді, коли ми кинули рюкзаки на бетон мосту через Прут біля бази. І тут приїздить бобик, який висаджує якогось сивобородого професора ботаніки з “Єрмаком”. Він тулить на стаціонар, а ми напихаємося в бобик і за 20 гривень зі швидкістю 60-80 км/ч їдемо до траси Ворохта-Верховина, де нас з полудня чекає шостий равлик. Хоч і не Андрій, Який Не Зміг Піти У Гори.

Перечекали дощ, пройшли пару каме в сторону Ворохти, повернули праворуч, перетнули лісовозним мостом Прут і стали на прибережній галявинці. Там була тонна суниць – єдині ягоди, які ми бачили за той час. :(

Цілу ніч ішов дощ, але зранку була ідеальна для походу погода – хмари й подекуди сонечко. Ми пролізли крізь 5 км селю лізовозної дороги і знайшли-таки початок старого шляху з Ворохти в Космач – лісом, вимощений камінням і цеглою, навіть з водовідводами. І так не поспішаючи, ми йшли грибними місцями, повз капличку з Божим Оком на полонині біля Хорде Доброкиївської, біля якої ми були у 2001-ому. З того часу дорогу, до речі, позначили синім маркером.

Наступного дня злізли повз Лисину до Космача, викупалися в Пістинці, сфоткалися біля каменя на місці, де “трагічно загинув ватажок народних месників”, випили пива, з’їли морозива і о шостій вечора повз Прокураву (як я хотів вийти, і як я боявся це зробити, бо зустрів би знайомих і прощавай кілька днів! :)) ) поїхали на Шешори.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Лазєщина-Шешори. Епізод 2 ]
    додав(-ла) lysyj 21:17:13 19/07/2004

• [ Лазєщина-Шешори. Епізод останній ] відповів(-ла) lysyj 21:19:42 19/07/2004
      Коли водій висадив нас, я висадився – з дороги весь цей стадіон унизу, сцена з колод, як на весіллі, музичка “Очеретяного Кота” нагадувало Вудсток. Якісь нєфєри яскраві, растамани, місцеві пацани на моциках, мужики з роверами, бабульки святково вбрані з онуками, мєнти пузаті в синіх сорочках, пиво, план... Потім я зустрів Назара і більш-менш оговтався. :)

Далі все пішло по звичайній програмі. Вкотре сподобалася “Перкалаба”.

Вопщєм, після цього свята грибів і форелі ми впхалися в ЛАЗ, дісталися Коломиї, я в кафе забув свою улюблену кепочку, квитків нікуди не було, довелося їхати до Франєка, там я узєв спальний вагон до Києва, бо вранці в суботу мав стати хрещеним батьком – і став! – дехто поїхав автобусом, а дехто вписався і ще день висів у Франківську, але зрештою всі дісталися столиці і вчора вилізли з вином на Лису гору, дивилися фотки і хвалилися, шо ми – равлики, а не слимаки, і я згадав, що треба б якийсь звіт про виконану працю й відпочинок написати.

На цьому закінчується сага про Андрія, Який Не Зміг Піти В Гори.