стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Привіт з Попа Івана... ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Всім привіт. Нарешті "дорвався" до інтернету :). На вихідні ходили (3 чол.) на Піп Іван. Приїхали в п"ятницю ввечері (в 23:30 :) до Дзємброні. Вирішили одразу йти до колиби, що саме цікаво ніхто з нас до цього не ходив на Піп Іван і дороги відповідно не знав :), але маючи усні "пояснення" як туди йти ми дружно пішли стежкою... зі слів людей які туди ходили хв. через 40 повинна з"явитися колиба, ми йшли до неї 90 хв. (мабуть через те, що з нами йшла моя дружина яка в похід по горах з рюкзаком йшла вперше). В колибі як і було обіцяно були дрова, а поруч вода. Повечеряли і лягли спати. Зранку в 8:30 у мене "задзвонив будильник" і я вирішив, що пора вставати, решту народу пожалів і вони спали до 10:00, поснідали і в 11:30 вирушили далі. Вирішили йти легшим маршрутом (через водоспади), по дорозі робили багацько фотографій (якщо щось з того вийде то обіцяю вистати для огляду :), коли вийшли на відріг г.Смотрич то мені стало погано.... коли я побачив КУДИ ще потрібно топати моїй дружині, я їй пообіцяв, що ми будемо "дюююже" помалу йти щоб вона встигала за нами. Після кількагодинного переходу ми дішли до Попа... це було як в казці: йшли в тумані і тут раптово перед нами виростає обсерваторія... всі були вражені, не очікували таких великих розмірів обсерваторії. Після 30хв. оглядин/фотографувань вирішено було повертатися назад на перемичку і ночувати там, так як, погода почала псуватися і було вже доволі пізно (18:30). Назад летіли як на крилах, бо боялися, що до дощу не встигнемо на перемичку. Не встигли :), прийшлося ставити намет в сильний дощ, але нічого, минулося. На перемичці було вже 3 намети, наш став 4-м. Дівчина з найближчої до нас палатки запропонувала гарячого супчику, але поки ми поставили намет то нам нічого як закритися наглухо в наметі не залишалось, дощ лив і лив... повечеряли (газ форева :), лягли спати. Цілу ніч падав доволі сильний дощ з вітром, але на ранок перестав. Зранку традиційно поснідали і вперед.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Привіт з Попа Івана... ] додав(-ла) grey 09:13:49 13/10/2004
    • [ Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) grey 09:27:39 13/10/2004
      Поверталися через вершину г. Смотрич... добре, що ми спускалися нею, а не піднімалися... По дорозі знову ж таки фотографувалися і відповідно йшли помалу. Десь о 15:00 були вже біля колиби, пообідали і в 16:00 пішли далі до Дзємброні. через годину були біля машини, і дружина мені сказала, що більше ніколи на Піп Іван не піде.... хоча я думаю відпочине, набереться сил і піде кудись зі мною :). Погода по дорозі туди 9.10.04 була в першій половині дня чудова: світило сонечко і було весело :), а в другій половині дня сховалося сонечко і стало дуже холодно (сумно :), вночі як я вже писав падав дощ, на ранок 10.10.04 перестав, але з другої половини дня знову почав накрапати. Ось власне і все... Я не "писака" так, що вибачайте якщо не цікаво написав :). Па-Па...
      • [ Re: Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) Юрко 12:20:45 13/10/2004
        молодці, особливо дружина! А чьо там зі снігом! І хто по національності на перемичці в такий час тусується?
        • [ Re: Re: Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) grey 11:58:04 14/10/2004
          Сніг є плямками по чорногорі (деякі плямки глибиною до 1м. :)))). На перемичці було 5 чоловік з Осмолоди. По дорозі туди нас обганяла група школярів з Богородчан, а також бачили 3-х (2 чоловіка та 1-дівчина) поляків... йшли з примороженими носами :), без рюкзаків.
    • [ Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) DarkOne 12:11:04 13/10/2004
      А чё?! Маладца :) Спробуйте зимою, там як в казці...
      ПІЧ рульоз форева!
      • [ Re: Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) Tasic 18:39:31 13/10/2004
        Най жиє вітер!!! (пошепки: і мороз)
        :))
        • [ Holosno!!!! ] відповів(-ла) Veslo 20:47:21 13/10/2004
          I MOROZ!!!
      • [ Re: Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) lvp86 07:36:24 14/10/2004
        Зимою нге тільки ПІЧ класний а й вся Чорногора, та й всі Карпати. Зимою ходити просто супер, тільки вот ночувати...
      • [ Re: Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) grey 12:04:43 14/10/2004
        Зимою нема чого пробувати :), останній раз був в грудні 2003 на Говерлі, цього року знову збираюсь (але без дружини звичайно :).
    • [ Re: Привіт з Попа Івана... ] відповів(-ла) XLF 12:07:03 21/10/2004
      Дякую за гарний репортаж. цікаво, приємно читати, хоч ностальгію навіює