стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Вдався тільки Шешул:) ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Спершу збиралися на Піп-Іван і далі по хребту куди дійдемо. Але нам сказали, що там випало багато снігу, хтось пропав, що рятувальники шукають і нікого не пускають. Тому щоб не напоротись на те, що нас часом повернуть ми вирішили поїхати в Кваси, а звідти на Петрос і можливо Говерлу (де по кількості снігу нас нічого кращого не чекало).В Кваси приїхали 8.03 о 14:25 дизелем,та почали підійматись до біостаціонару. Снігу було багато, в серезньому як йшли він втрамбовувся мені по коліна(я до 2м зросту), це якщо не провалюватись. Протоптаної стежки не було, тому просувались повільно. На першій полонині, там де стежка завертає вправо ми не помітили вказівника і пішли прямо, там під лісом і заночували. Так що 9.03 зранку почали дертися прямо на г.Квасов-Менчул(великої трагедії в тому, що ми пішли не по стежці не було, тому що сніг топтати всюди було однаково, надіюсь тільки, що по наших слідах ніхто не пішов), зате на самій горі, ми напоролися на диких кабанів. Дивимось від ялинки до ялинки проходить добре втоптана стежка, та не можем збагнути, чому відразу пропадає, як тут, метрах в 2-3 від нас з однієї сторони ялини вибігає 2 кабана, а з іншої ще один, ми так і не зрозуміли, хто кого більше налькався, ми їх, чи вони нас:). Дійшли до стаціонару, там нікого не було, вирішили залишитись, відкрили передню кімнату, що на 2 поверсі, там і облаштувались, почистили від снігу димар, розтопили пічку. Цих 2 дні погода була просто чудова, сонце, відмінна видимість. А 10.03 зранку йшов сніг, мело, майже нічого не видно. Як почали підійматись на Шешул, то видимість була до 10м, мело,але морозу не було, тому вирішили, що на Петрос не варто по такій погоді йти (можливо й дарма), спустились знову в стаціонар. 11.03 як вийшли з стаціонару, десь біля 12год побачили ,як розвиднілось на хвильку, за фермами групу зо 5 чоловік,вони нас не почули(дякуємо їм за протоптану стежку). Спустильсь в Кваси.
Ходили: я, morik i patriot.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Вдався тільки Шешул:) ] додав(-ла) High Floyd 10:02:00 13/03/2006
    Ходили: я, morik i patriot.
    • [ Re: Вдався тільки Шешул:) ] відповів(-ла) daisywheel 13:08:10 13/03/2006
      Історія схожа. В планах ПІЧ і вся Чорногора із святкуванням ДН на Говерлі.
      В реалі все склалося наступним чином.
      За тиждень до виїзду починаються снігопади. Снігу навалює більше ніж за всю зиму. За пару днів до виїзду на ПІЧ зникає група туристів на пошуки якої виходять 25 чоловік і піднімають вертоліт(для Карпат це вже щось значить) http://www.korrespondent.net/m ain/147260 . Дзвоню Василю Кобилюку(певно був саме на спасах). На питання про наявність снігу й можливість сходження :"П’ять метрів! Досить?! Забудь про Попа на два тиждні!!!"
      Отак загнусвя чудовий план:)

6.03. Вечері дзвоню в прокат снігоступів http://www.pik.kiev.ua/ щоб отримати шанс хоч якось пересуватися по снігу. Кажуть, що Ілля(завідує тими справами) повернеться лище наступного ранку. Щож будемо чекати. В ніч зборів довго вагаюся що брати із спорядження.
      - Шнурок. На двох? 50 м. статики? Відпадає.
      - Кішки, льдоруб. ммм. Беру лише кішки.
      На роботу крім рюкзака беру чохол із двома парами лиж. На випадок якщо нікуди не підемо, то хоч покатаємось.

7.03. Зранку домовляюся що снігоступи піднесуть нам до поїзда. За годину до виїзда натрапляю в форумах на месагу IhorOs’a < http://www.karpaty.com.ua/?cha pter=forum&forum=4&fra nge=0&msg=33395> . Кидаю в приват пропозицію об’єднатися і залишаю номер телефону. Їдемо.В поїзді отримую дзвінок від IhorOs’a і вирішуємо затриматися на день, щоб разом вирушати 9-го з Квасів.

8.03. Франківськ. Беремо квитки квитки до Яблуниці на автобус Франківськ-Мукачево. На вокзалі зустрічаємо трьох чоловік, які збираються на Петрос. Секунди вагання... Вирішуємо все таки зачекати день. Селимся в Яблониці і півдня катаємося. День видався просто чудовий. Видно було і Свидовець, і Горгани, і Говерлу з Петросом!
      • [ Re: Re: Вдався тільки Шешул:) ] відповів(-ла) daisywheel 13:08:44 13/03/2006
        9.03. Досить напряжно, але добираємось до Квасів. Наздоганяємо IhorOs’a&Cо. Коли закінчується протоптана стежка, перевзуваємося в снігоступи. Після перших пару сотень метрів пересування по снігу стає відчутною перевага снігоступів над лижами. Ще за півгодини лижі чіпляються до рюкзаків. В цей день вдалося пройти небагато.

10.03. Прокинулися пізно. Туман. Сніжить. Видимість 50 м. Троха прогулявшись і поснідавши вирішили таки спробувати піднятися до біостаціонара вдвох. Недалеко від місця ночівлі в лісі знайшли продовження слідів на які натрапили вчора. По них вирішили й рухатися. Довго дивувалися як люди пробивалися через сніг в місцях де ми на снігоступах провалювалися чи не по пояс. У Марини ламається снігоступ - летить заклепка на стяжці, яка тримає ногу. Ремонтуємо замінюючи заклепку шнурком. Та сама поломка трапляється у мене. По четветій дійшли до біостаціонара. Ночівля в хаті нас мало цікави та й часу було мало, вирішили підніматися на хребет. Починали підніматис по пробитих слідах з надією що люди бачили куди йшли і вибирали оптимальний маршрут. На фірні сліди губилися і лише зрідка зустрічалися якісь сліди, але явно сліди неорганізованого спуску. На Шешул ми явно не встигали піднятися, тому потроху забираємо на схід, щоб вийти якомога ближче до хребта. По шостій видимість впала до 15-20 метрів, почало смеркати. Знайшли найбільшу яму біля чергової заметеної сосни, підкопали півметра, поставили стінки, встановили намет, закріпили на лижні палки. Ніч видалася досить спокійною.
        • [ Re: Re: Re: aka Happy BD 2 me:) ] відповів(-ла) daisywheel 13:09:36 13/03/2006
          11.03. Палатку не завалило, лише засипало снігом. Прокинувшись зрозуміли, що вверх підніматися нема змісту. Видимість 5-10 метрів, сніг, помірний вітер. Спускалися по компасу. Враховуючи, що ми лише приблизно знали де знаходимся пробували повторити пройдений шлях у зворотньому напрямку. Нам це не вдалося. Забрали занадто на захід. Траветсували схил з невітряного боку(багато пухкого снігу). Дійшли до надуву. Провалююся по пояс.
          - Марина, тут дуже обережно.
          Ще крок. Сніг обалюється і я їду кілька метрів в ньому. Затримався завдяки важкому рюкзаву, який спрацював як якір і досить глибокому снігу на схилі. Цього нам було досить щоб терміново почати спуск.
          Дійшовши до зони лісу, розуміємо що на біостаціонар ми вже не виходимо. Залишається спускатися по долині. Досить довго йдемо на південь. З-під снігу зявляється річка, перескакування потоків води покритих метровим снігом чимось нагадує проходження тріщин. Провалююся на вніжному місточку. Вилажу. Йдемо дость довго, але якось незвично оцінювати пройдену відстань пересуваючись на снігоступах. Нарешті доходимо до прокопаної траншеї! З гори злачить якась жіноска й каже, що це вони для худоби копають вже два дні. “Дома сіно закінчилося, а на верху ще є запас, то воно дешевше оплатит сімох чоловік які копатимуть три дні ніж купувати сіно.”
          До траси залишалося 8 км. Вийшли ми в село Видричка, а спускалися весь цей час по річці Павлік:). Попутка в Рахів. Вечеря. Облом з автобусом. Таксі. “Скільки їжжу, а такої дороги не пам’ятаю” каже водій.

12.03. Цю добу ми зустріли в таксі десь в районі Яблуницького перевалу. З таксі вийшли в 0.12. Символічно:) З ДН мене.
          Спали десь до десятої і потроху вибралися до Франківська на київський поїзд.

П.С. Дорога додому із двома парами лиж і снігоступів то окрема історія.
          П.П.С. Сьогодні піду віддавати снігоступи. Побачимо чи вийде з того історія чи ні:)
        • [ Re: Re: Re: Вдався тільки Шешул:) ] відповів(-ла) High Floyd 15:27:19 13/03/2006
          Тепер все прояснюється. То значить IhorOs’a ми зустріли внизу з лижами, а він шукав вас,-Сергія з Мариною. А ти в нас у Франківську взяв телефон? І йшли ви по наших слідах,(ви там на кабанів не нарвались).Шкода що ви не зайшли в стаціонар, ми якраз на той час вже спустились з Шешула.
          Залишається тільки загадкою група туристів, яку ми бачили 11.03 коло 12 години. вони відразу попрямували на Шешул, ми ії бачили тільки зо 30 секунд, крикнули їм, та поки піднялись до їх слідів, вони вже безповоротно зникли.
          • [ Re: Re: Re: Re: Вдався тільки Шешул:) ] відповів(-ла) IhorOs 15:59:50 13/03/2006
            Ага, так і було.. Я трохи почав хвилюватися, коли ви сказали, що дві ночі ночували на стаціонарі і Романа з Мариною не бачили, хоча не дуже сильно, так як вони були добре споряджені, і я по їх слідах проходився без рюкзака більшу половину шляху до стаціонара - і було ясно, що вони йдуть до стаціонару по ваших слідах, хоча й не планував йти до кінця - так як мої супутники лишилися матрасничати на полонині і я обіцяв їм повернутися не пізніше п’ятої.. Припускав, що Роман з Мариною відносно рано дійшли до стаціонару та рішили піднятися вище - по всіх ознаках вони не дуже прихильники ночувати в колибах - власне так і сталося. Хоча вони може й не дуже праві - тоді коли я трохи плентався по їх слідах до стаціонару, то мої супутники спустилися до колиби, натаскали дров - не знаю як то їм вдалося за такого снігу і на вечерю ми мали розкішну кашу з безподобним жареним салом з цибулею і вельми жаркою ватрою....
            ps. Сергій теж умудрився відкопати круг з моєї лижньої палки, правда вирив яму майже на півтора метра..
          • [ Re: Re: Re: Re: Вдався тільки Шешул:) ] відповів(-ла) daisywheel 10:40:37 14/03/2006
            1. Я Рома aka DaisyWheel
            2. Телефон справді взяв, але він згубився, коли замінив картку в телефоні, шкода.
            3. За сліди рішпект. Кабанів не зустріли, але дивний фінт із сходом з хребта помітили:)
            4. На стаціонар не зайшли, бо рвалися в Гори і розуміли, що як зайдемо, то навряд чи вийдемо хоч на хребет.
            5. Ми почали підйом від стаціонара десь о 16.30 11.03. Згадану групу не бачили.