стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Боржавські Полонини 15-16 ] повідовив(-ла) ---
Текст повідомлення: Здійснив давню мрію. Пробіжав Боржавою від Міжгірря до Воловця. Ось маршрут із часовими позначками для тих, хто хоче приблизно орієнтуватись. Йшов досить повільно, робив 3 привали по півгодини і один раз заблукав в Перелучанський ліс. Отже пройти маршрут можна легко і непримушено, що наводить на думку, що в принципі реально за день Пробігти з Міжгірря до Воловця. Отже:
Київ - Міжгірря 16.20-07.50, 84 грн. Не рекомендую цей бус. Їхав ІК-250, виспатись нереально та ще й ламається по дорозі.
1 день:
вдсп. Шипіт 6:30
Траса Воловець-Міжгірря - 07:15
з/д Вокзал Воловця 09:35
Все спілкування на дану тему
  1. [ Боржавські Полонини 15-16 ] додав(-ла) eraservsv 09:55:53 17/07/2006
    Траса Воловець-Міжгірря - 07:15
    з/д Вокзал Воловця 09:35
    • [ Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 10:11:25 17/07/2006
      Із орієнтуванням від г. Прислоп до верху г. Ополонок наявні проблеми. А також неясно де є стежка на Менчул з Міжгірря. Добре було б ці участки промаркірувати.
      Стежки здається і є але вони позаростали, в тому числі і молодими зарослями буку. Тож я в поході певно 1,5-2 години задарма втратив із-за неясностей із дорогами. Від г. Ополонок йде "Боржавська магістраль" - збитися з дороги важко.
      На перевалі Прислоп якийсь добрий дядько випасає овець, з ним 2 собаки - поменше і побільше. Так от оті собаки заодно охороняють і сам перевал - ледве втік.
    • [ Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 10:31:19 17/07/2006
      Я тут підрахував, що відстань Міжгірря - Менчул - Прислоп - Магура-Жиде - вдсп Шипіт це приблизно 35-37 км із врахуванням коефіціенту 1,3. Може хтось знає точно цю відстань і мене поправить?
      Шипіт - Подобовеь - Гукливе - з/д Воловеь = ~17 км
    • [ Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 13:13:18 17/07/2006
      прикинь, я за тобою йшов:)
      але стартував я з Міжгір"я десь близько 10 і під від веришни Гимбою ставив намет десь по 20-й.
      на маршруті лише місцеві і пара поляків під г.Магура-Жиде, які щось казали про одного туриста, але не дуже ясне.

З якого боку від Гимби ти стояв?

Історія з погодою на другим день, як не дивно, та сама. До години сьомої чекав погоди, але зрозумів, що нічо не буде й пора самому скидатися, бо ще чого доброго вітер допоможе:)
      І спускався я через Шипіт десь о 10-й. І на трасі був в 11.50 - чотко попав на бус Міжгір"я-Ужгород.

Багато спільного чи не так?:)
      Може й на наступні вихідні мою "мрію" вгадаєш?
      • [ Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 13:18:42 17/07/2006
        я ще по дорозі фотки робив, може сьогодні викладу.

а ти веселку бачив?
        • [ Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 13:51:14 17/07/2006
          Прикольно :-)
          Я весь час оглядався назад чи не здоганяє мене хто... Відчуття було таке сильнедуже, що хтось по моїм слідам йде. От і кажіть потім що нема 6-го чуття.
          Веселку не бачив, бо мене трохи не здуло з Гимби, то тікав так швидко, що певно вклався в норматив 3км з перешкодами.
          Тих поляків бачив саме на спуску з Магури майже на її вершині: я вверх, вони вниз.
          Я так і не поняв поляки вони чи чехи. Спробував англійською їм пояснити де джерело але в мене не вийшло :-)
          Я на 5:30 ранку ставив будильник і як виявилось дуже правильно, бо десь в 5:50 зробилась маленька перерва в дощі і я зміг нормально скластись і спуститись. Десь в 6:20 почався дощ знову і вже не переставав аж до 15:02 - я поїхав до Києва Братіславським №8.
          Я спустився до початку(кінця) підйомника, звернув наліво і по стежці впав до потічка (він по мапі найсхідніший з тих, що впадають в Площанку) і на досить великій галявині на рівнесенькому місці поставив намет. Одразу біля намета стирчало з землі 4 палки (чи 5). Хтось їх до мене вбив туди.
          http://www.liveinternet.ru/use rs/eraservsv/
          • [ Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 14:16:20 17/07/2006
            Я поляків(схоже, що саме поляків) зустрів на траверсі під Магура-Жиде. На англійську не реагували:)

Теж будильник стояв на 5.30-40-50, але весь час стукав дощ і не хотілося вилазити.
            Намер мій стояв під самою вершиною, з південного-сходу - щоб схід сонця подивитися-пофоткати:)
            Дуло файно, але терпимо. Важко зранку було переходити через саму вершину, дихалку забивало.
            Через кінець нового(2003 написано) підйомника я теж спускався, але не певний, що натрапив на ту галявину, де ти ночував. Я, взагалі-то, хотів до Волівця прогулятися пішки, але явно не втрапив в потрібну стежку, тож довелося спускатися ще більше і йти через шипіт.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 14:46:07 17/07/2006
              Мда. Схід сонця доведеться фоткати якось іншим разом. От і відповідь на обидва пости, що вище. В суботу така супер-погода, а в неділю супер-паршива...
              Виклади фотки. Хоч подивлюсь - згадаю, можливо й собі збережу десь, бо як-ніяк маршрути у нас були дійсно дуже ідентичні.
              Я йшов без фотіка. Я взагалі екстремально хожу. Кросовки на ногах за 55 грн. На зміну сандалії за 17 грн. В спортивному костюмі за 65 грн і ніякої одежі на зміну. Просто хотів мінімальну вагу на собі тягти, щоб швидше пробіжати. Я ж уперше йду цим маршрутом, то й думав собі, що буду блукати.
              • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 15:35:11 17/07/2006
                в мене теж був мінімум спорядження. в перший день взагалі йшов у сандалях, "жалів", що взяв трекінгові черевики, але наступного дня без них певно хамахався б.

фотки виклав, див. нижче.
                • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 16:44:55 17/07/2006
                  Дякую. Фотки подивився. Ех - не побачив веселку а так близько був :-(. Мені здається на той час я вже займався наметом або навіт вже в ньому сидів. Ностальгія! Точно по моїх слідах (ще гарячих йшов). Дійсно між Полониною Кук і горою Камяною купа гарних і дозрілих і крупних суниць, а також яфин. Я там десь на 45 хвилин затримався або насолодитись смаком справжніх екологічно чистих, відмінної якості ягід.
        • [ Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 13:55:49 17/07/2006
          Отам в мому щоденнику є кілька моїх мрій.
          То може твоя мрія Міжгірря - Камянка - оз. Синевир - Міжгірря чи шось таке?
          А собаки на Прислопі за тобою не гнались. Вона поки одна то просто гавкає, а коли вилазить друга, то починають вже нападати.
          Яким макаром ти виліз на Ополонок? Я майже в лоб ліз. Там є стежка, лиш дуже вже заросла.
          • [ Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 14:21:26 17/07/2006
            З мріями ще подумай. Щось маштабніше і східніше.

З собаками були проблеми лише під г.Полоника Кук, де остання вода перед хребтом, там козо-дої стоять. На прислопі нічо такого не було, лише дідок так і не зміг пояснити чого хрест стоїть.
            На г.Ополонок спочатку йщов по дорозі в лоб, але потім вона забрала на південь і почала скидати висоту, тож вирішив ломитися по відрогу, там ще хось стежку прорубав і видно маркування якесь.
            • [ Re: Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) вол 09:37:12 28/07/2006
              Біля Ополонку стежки нема тільки від пер. Прислоп. Не доходячи з перевалу до лісу треба траверсувати праворуч схилом. Пройдете рідколісся з поворотом ліворуч, вийдете на добру стежку та ще й файне джерело.На перевалі вода метрів 100 праворуч при дорозі навпроти кошари.
    • [ Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 14:39:16 17/07/2006
      фотки тут
      http://www.daisywheel.kiev.ua/ gallery/thumbnails.php?album=1 8
      • [ Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) Veslo 15:00:26 18/07/2006
        http://quota.livejournal.com/2 1383.html
        Там трішки про ту ж Боржаву сказано, тільки з іншого боку, і з фотками.
        Виходить, що багацько наріду там по обидва боки лазило :)
        • [ Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 11:19:41 20/07/2006
          Не бачив скільки народу лазило від Темнатика до ВВ і між ВВ та г.Стій.
          Але від пер. Прислоп і до Гимби я зустрів лише 2-х поляків!!! І як виявилось згодом по пятам за мною йшов daysiwheel.
          Так що багацько народу було лише із західної сторони ВВ і біля Шипоту
    • [ Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) avatorl 16:29:17 17/07/2006
      Я ж казав (http://avatorl.livejournal.co m/968.html), що той Перелучанський ліс зачарований... так і затягує...
      • [ Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 16:39:07 17/07/2006
        Це був сплошний прикол. Ще перед маршрутом я уважно прочитав твій репорт. При підході до г. Прислоп я собі повторював "не заблукати в Перелучанський Ліс! Бути уважним". І таки заблукав!!!! Ото я був вражений. Дійсно ліс зачарований. Отам я і втратив 30-40 хвилин на вибирання звідти на перевал Прислоп.
        • [ Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) daisywheel 19:12:36 17/07/2006
          а я не пішов на Прислоп, з півночі там чудовий траверс, який виводить прямо на перевал, без зайвих наборів висоти. І вершина здається залісена, хоча це на любителя.
          • [ Re: Re: Re: Re: Боржавські Полонини 15-16 ] відповів(-ла) eraservsv 10:13:08 18/07/2006
            Для мене важливо було не пропустити жодної вершини, тому я пішов на вершину. Дорогу (майже трасу) до перевалу траверсом я бачив. Ще зустрів там двох жінок місцевих - вони саме звідти йшли.
            На вершині гори Прислоп - зарості чорниці. Ліс - на північному схилі і спускається аж 3!!! відроги. Тому й легко заблукати