стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Микуличин-Рокита-Микуличин за 1 день ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Перехід від залізничної станції „короткою дорогою (КД), „воєнною дорогою” (ВД), через Заглибоку і Русанівку. Переїзд „Рутою”: 09.15 з Івано-Франківська;18.07 із Микуличина (або пижиками).
00 км. ЗС Микуличин (570). Iти до асфальтованої дороги Яремче - Яблуниця. На дорозi - наліво.
1,5 км. Мiст через Прутець Чимигівський. Перед мостом направо.
3 км. Розвилка перед лісництвом. Іти наліво.
Кладка. Іти через Прут. На другому березі піднятись до поперечної „воєнної дороги” (ВД). На ВД – направо. Через ~ 500 м розвилка; іти наліво наверх по ВД.
~4 км.Урочище Берег. Наліво – ВД, прямо – потоком; правіше - КД. Іти через потік і по КД уздовж лівого берега.
~6 км.ВД. На ВД направо. Через~ 500 м – грибок і дорога направо назад на Ґорґан (~ 500 м). Іти лівіше по ВД. Урочище Заглибока (сінокоси) справа, г. Буковина зліва.
7 км. Заглушена свердловина і ур. Русанівка (сінокоси) справа. Верхні хати під Рокитою.
8 км. Сідло на хребті. Перелісок. Розвилка доріг на Рокиту: правіше – похила довша ВД; прямо – крута і коротша дорога; прямо.
~ 10 км. Гора Рокита Велика (1111).
Час підйому до Рокити ~ 2 год 45 хв. Час спуску від Рокити ~ 2 год 15 хв. Витрати на привал ~ 30 хв. Загальні витрати часу ~ 5 год 30 хв. Є запас між поїздами ~ 15 хв. Менше напружений варіант – їхати із Франківська „Рутою” в 05.50 через Коломию. Виграш в часі – 2 год. Додатково -вирізка карти або фото орієнтирів – на побажанням ентузіастів.
Все спілкування на дану тему
  1. [ Микуличин-Рокита-Микуличин за 1 день ] додав(-ла) vsobasko@rambler.ru 22:36:19 20/05/2007
    1,5 км. Мiст через Прутець Чимигівський. Перед мостом направо.
    3 км. Розвилка перед лісництвом. Іти наліво.
    ~ 10 км. Гора Рокита Велика (1111).