стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Мармароси 1-3 липня ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Поїхав я з компанією до румунської границі на мармароси. 1 липня були вже в Діловому дозвіл від прикордонників отримували 2 години:) Хоча заздалегіть вислали факсом свої паспортні дані! Підйом в на полонину Лисячу зайняв шість з половиною годин. На полонині розбили палатки і сходили до гуцулів за молоком вони мене лякали ведмедями казали що це їхній "дім" і що живий я до палаток можу не дійти але я був з ліхтариком в 11.30 я був біля палаток посмакували тепленьким молочком! Зранку двоє дівчат і брат пішли на ПІМ без рюкзаків. А всі що лишились робили сніданок який перейшов в обід:) В 14.30 я і ще двоє пішли теж на ПІМ! В деяких місцях стежинка проходила біля обриву бачили в низу снігу досить багато:) На ПІМі пофотографувались там якраз були туристи з чехії чоловік 7 але з рюкзаками. Заблукати досить складно бо стежинок багато... Зайшли до гуцулів вони нас почастували бринзою але ще свіжою і несоленою всім сподобалось. До палаток іти не далко всього км. Вечеро прийшли чотири туристи з Говерли йшли 4-5 днів і дуже були раді побачити свої бо ми за весь час зустріли лише дві групи з чехії. Останій вечір був дуже цікавий пив з гуцулами і з туристами чехії памятаю мало голова боліла сильно вранці:))) Зранку майже склавши рюкзаки нас застав дощ але йшов хвилин 10 але ноги я встиг намочити! Назад дорога це суцільний спуск який дався нам легко:))) І дощу під час спуску не було. Перепочили на лавочках біля хатини під стріхою там було величезна кількість віників для бані і таке враження що там побували бомжі! Про негрів самалійців вже всі чули їх було 8-о. 6 зловили а двоє втекли але гуцули мені розповідали що їх зловили румунські прикордонники. Вражень море фотографій 50 але не цифрових. Зпогодою майже повезло:) Згорів на сонечку приїхав як негр:) Якщо є якісь питання пишіть. dekanvictor@pochta.ru Якщо є орфографічні помилки вибачайте!
Все спілкування на дану тему