стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Чивчин -Чорний Черемош кл. Балтагул-кл.Перкалаб- хр. Томнатикул ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: 6. Найкращі місця для ночівлі на цьому переході:
- пол. Баласінув (відійти від кордону практично рівним хребтом 1,5-2 км, орієнтир для повороту від кордону - слуп 514)
- або полонина за г. Пуруль прямо після спуску широка полонина вздовж КСП, вода на північному кунці полонини - до неї виводить дорога та ЛЕП від кордону)
- або пол. Бальтагул (простягається від слупа 528 вниз), вода ни жче стаї ~1 км выд кордону

7. На мою думку до кл. Бальтагул краще зробити радіалку з пол. Бальтагул, а після того з полонини дійти до г. Паляниця - далі вліво широкою (не менше 10 м) просікою в жерепі до вододільного хребта, далі по полонині дорогу видно як слід машини у траві, потім дорога лісом (ближче до правого,за рухом від кордону, схила хребта) обходячи висяче болото виходите на пол. Хитанка і далі дорогою майже через західну вершину Прилучного (під вершиною дорога у жерепі недавно прочищена лісниками) виходите на дорогу що йде верхом Прилучного до хр. Пнєве (орієнтир - металевий великий хрест на вершинці прямо перед вами), цією дорогою направо виходите на південний схил Прелучного. Місця стоянок тут або біля стаї (гарні люди, молоко, сир, добра вода) або вниз до гамованки (мінеральна вода).
Якщо швидкі то можна вздовж Перкалаба дойти до застави Калиничі та піднятися на Чорний Діл (підйом з Перкалабі на Чорний Діл не рекомендую - квартальна просіка заламана), на Чорному Долі стояти найкраще біля мисливського будинка (вода).

Ну а далі все і так зрозуміло по будь-якій мапі.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Чивчин -Чорний Черемош кл. Балтагул-кл.Перкалаб- хр. Томнатикул ]
    додав(-ла) olexa___ 13:22:39 28/08/2007
    6. Найкращі місця для ночівлі на цьому переході:

Ну а далі все і так зрозуміло по будь-якій мапі.