стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: випадок ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: От тому я у свої мандрівки без Шмайсер ПГШ 790 більше не ходжу http://www.schmeisser-service. com.ua/guns/gas_guns.php# . Придурків багато на світі - а помирати молодим ой як не хочеться :) Цікаво би було почути чи ше в когось в горах були подібні ситуації.Поки що мене Бог милував від таких "приємних" здибанок.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: випадок ]
    додав(-ла) джек 12:28:01 28/08/2007
    • [ Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) komaruk 13:07:25 28/08/2007
      То було в 2006 році на полонині Рущині. Ми йшли на сивулю, як тут до нас підвалили молодики з ознаками боротьби з зеленим змієм.Почали питати, чи не бачили ми якогось Василя і попросили закурити в гіда. Ситуація нагрілась до упору, коли зза кущів вийшла якась жінка і покликала їх, бо коні пропали. Молодики пропали з виду. Ми пройшлися до Пекла, і побачили, як один із них, біжучи по краю, зірвався, але вхопився за ялинку, підтягнувся і побіг далі. Після того трюку, думаю , будь-яке стадо гібонів вибрало його вожаком.
      Другий випадок стався в Рибному (не зовсім гори), на обласному туристичному учнівському зльоті. Вечір. Дискотека. Почали підтягуватись дівки з Павлівки і Рибного. За ними на мотоциклах почали підтягуватися їхні Отелли. Один із них підійшов до мене (я був в рожнятівській команді) і спитав, чи я не знаю з ким ходить та дівчина в чорному топіку, при цьому його рука не дуже лагідно взяла мене за шкірку. Я сказав, що не знаю, хватка ослабилась. Для кінцевого ефекту я його впевнив, шо як взнаю, то обовязково скажу. Пяні очі знайшли в мені друга. і хлоп представився "Люсік!". Я теж відрекомендувався. Він закликав мене на пиво, але я ввічливо відмовився. Після цього я лиш бачив, шо через півгодини хтось розбив йому голову пляшкою від пива. Я ще раз подумав, який я розумний :) Пицте пиво тільки з перевіреними людьми.
      • [ Re: Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) avatorl 17:51:36 28/08/2007
        Ну, дискотеки - це таке місце, куди певні особи ходять з єдиною метою - зпровокувати бійку і прийнти в ній активну участь. Гірше, коли такі уроди зустрінуться в горах.
    • [ Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) avatorl 14:38:26 28/08/2007
      На Кавказі було - поливали намети бензином з нашого ж примусу. Але то було дуже давно (початок 90-х, мені років 13 було). В групі був лише один дорослий чоловік - мій батько. Прийшло двоє місцевих з битками і під кайфом (ще двоє з рушницею сиділи в УАЗі - це ми потім дізналися, як і те, що один з них того ж дня стріляв у свого брата - місцевого міліціонера). Обійшлося неслабими синцями в батька, втратою частини грошей та цінних речей.
      • [ Re: Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) ya_borman 17:03:36 28/08/2007
        у мене знайомий ходив з дівчиною в похід. Коло Сивулі до них прийшли місцеві з ножами, забрали фотоапарат, гроші. Але вони потім їх знайшли у селі Максимець (за допомогою селян) і відібрали назад фотоапарат.
        • [ Re: Re: Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) projdusvit 17:28:35 28/08/2007
          пару років тому у Вишці мому другу непогано накостиляли хлопці з Люти за то що замість того щоб дати цигарку "ти каво на":?№* паслал"
          коли я його після того побачив - обличчя було впізнати важко
    • [ Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) в_д 16:22:06 29/08/2007
      це було в кінці травня цього року (зелені свята) на Рущині. Ввечері після зливи до нашого намету прийшли три п’яні істоти. В різкій формі , із сокирою в руках "просили" їсти . Побачивши наші "мівіну","пластівці", "сухофрукти" обурилися "що ж ми таке їмо!". У відповідь ми сказали що зовсім поряд є стая і колиба і там їжа краща . Це породило нову порцію агресії :"Що це ми їх вчимо що вони мають робити!". Проте відстали але сказали що якщо знову розпочнеться дощ то вони прийдуть до нашого намета і пішли зовсім у протилежну сторону від полонини із колибою . Так як нас було лише двоє , ми познаходили собі здоровенні деревяні палиці і поставили в ногах у наметі. Не приходив ніхто , але вся ніч була насторожі.
    • [ Re: Re: Re: випадок ] відповів(-ла) Дмитро_С 22:45:19 29/08/2007
      2003 рік. Липень. Стояли під Манявою, за Скитом. Звечора один з наших хлопців мав необачність запросити місцевих хлопця з дівчиною, які люб"язно розказали і показали нам будинок митрополіта (здається), на пиво. Ще вдосвіта прийшли двоє місцевих хлопців з тією дівчиною, влаштували кіпіш. Довго я допитувався причину. Відповідь була "ваш хлопець послав мою дівчину на..." (повна брехня). Склало неабияких зусиль перевести спілкування в мирне русло і попередити того, кого вони шукали не вилазити з намета.