стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Тернопіль - оз.Марічейка ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: З Тернополя в 22.15 відходить традиційний для мандрівок в тому напрямі потяг №675 Шепетівка-Івано-Франківськ (можете спокійно брати квитки у загальні вагони - вони практично нічим не відрізняються від плацкарту). Виходите в Коломиї о 06.55. Перебігаєте на автобус Коломия-Верховина, який чекає на пасажирів з даного потяга на поряд із залізн. вокзалом. Близько 10 ви у Верховині.
Дальше добирання є проблемним. Ще до минулої осені був автобус Верховина-Шибене в 11.00, але... загув. Пра, кажуть, мали відновити з травня, варто уточнити інформацію. Отож, наступний на Шибене в 14.00 (крім вихідних). І нарешті в 17.50 (згідно трафарету Коломия-Буркут). Є можливість ловити транспорт на повороті в Ільцях (5 км від Верховини в бік Ворохти), але зловити попутний транспорт до кінцевої - справа великого фарту!
В Шибеному реєструєтесь в прикодонників і вирушаєте селом на захід вздовж потоку Шибеного. Через 2 км буде лісництво і поряд крайня хата з сателіткою. Повз неї круто вгору йде дорога, яка переходить у тривалий тягун (зустрінете 2 чи три столики обабіч), а врешті виводить на полонину Веснарку. З веснарки пів години лісом і виходите на Марічейку. Далі вгору - Піп Іван Чорногірський...
Все спілкування на дану тему