стрибнути на головну сторінку
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
Друзі та партнери

::: ГОЛОВНА /

>>> ФОРУМИ > "Походи"

Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.

до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Осмолода - оз. Синевір ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: По дорозі яка веде вздовж ріки Молода. В осмолоді через міст до розвилки і направо (там є вказівники). Проходите наступні "опорні точки" - монастир (2-3 км), Мшанське лісництво (6-й км), ур. Кругла ( 8-9-й км), ур. Піскава (15-16-й км). Від Піскави іти далі по шпалах, а через прибл. півгод. ходу не пропустити розвилку на Болотняк. Біля білозеленого стовбчика № 13-6 (може ще стоїть? ) треба повернути наліво. Як додатковий орієнтир - на цьому відтинку мають, як і вздовж раніше пройденого шляху, попадатися залишки шпал. Ще через 30-40 хв. від розвилки виходите на Болотняк - металевий вагончик, вверху розвалений гуртожиток. Далі рухатись по стежці вверх вздовж потічка. Ця стежка іде вверх і далі плавно повертає вправо. На цьому відтинку пройшовши приблизно (!) десь 300-400, точно не пам"ятаю, треба вже підніматись наліво і вверх на гору, до стежки яка є старим кордоном. Це найбільш відповідальна частина маршруту. Підйом не дуже важкий, через зруб, але важливо іти в західному напрямку. Я би радив компас і карту. Вийшовши через кордон в районі прик. стовбчика № 15-9 (приблизно!), перевалюєтесь на протилежну частину схилу і йдете вниз до Ростоки. Там є хатка в доброму стані де можна переночувати. Ну і далі вниз по потоку ще прибл. 7-9 км до Тереблі. А там направо по асфальтівці ще пару км до Синевира - рукою подати.
Все спілкування на дану тему