Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Re: Re: Маршрути не для маркування ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: Шановний п. Собашко. Ви, вочевидь, вважаєте, що цей мій пост - то наслідок попередніх, "помста" за інше:) То не так.
Дозволю собі нагадати Вам, що питав я про "...є стара військова дорога, мощена каменем..." http://www.karpaty.com.ua/?cha pter=forum&forum=4&frange=40&m sg=53417 . Конструкція записана у *теперішньому часі*.
І Ви відповіли: ".... Фактично від Федуцила до Медвежика ця дорога-стежка-чіпаш прокладена під Довбушанкою...". Як виявилося, від Середньої до Ведмежика то не дорога, а, таки, - чіпаш. Власне, дорога, в районі Середньої спускається до Зубринки. А чіпаш і не був дорогою, він вузенький і знаходиться на схилі зі значною крутизною. Та і на віговці навіть товщина ліній, якими позначені стежки в районі південно-східного наріжника Довбушанки (під Федоцилом) та ця, відрізняються. Тому що там стежка, таки, широка. На спускові до ріки стан її на початку дуже хороший, то - дорога. Унизу вона захаращена. А траверс - то вузька ще сотню років тому стежка. Або у мене збочене уявлення про дороги :)
У моєму зауваженні не має абсолютно гіркоти, Ви не праві. Станції метрополітена там ніхто не очікував побачити. Але "дороги"-того, що шукалося, там і не було. Ми не ходимо у гори, щоб побачити там просто дороги і "шашлики". Ми шукали предмет топіка. Даю поради тільки у тому випадкові, якщо впевнений на 100% у тому, про що кажу, а не так думаю чи мені так здається. Було задано абсолютно конкретне запитання і на нього отримана абсолютно чітка і конкретна відповідь, додатково оповита поясом георафічних назв, які з успіхом можна назвати масивом вказаної вершини (про всяк випадок, що характерно). Відповідь, яка не має нічого спільного із запитанням.
Власне, шкода витраченого часу. В нас достатня підготовка, щоб перевіряти такі теорії, але, якщо б там був хтось із новачків, а "...є стара військова дорога, мощена каменем..." може багато кого зацікавити, їм би там було невесело. Відновлювати її зараз малореально і без сенсу. Тим більше, що там заповідник і туристичних маршрутів не буде. Хоча це не заважає місцевим робити своє маркування. Частина стежки від Зубринки до Федоцила і униз, до води (у бік Середньої) маркована та доглянута.
"Ви, очевидно, зрозуміли, що вона є суцільною" - ставлюся до цього, як до стьобу :))
Ще раз хочу закликати Вас до точності у Ваших коментах, бо це не сайт теоретиків, тут люди ходять.
Бажаю успіхів! Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Re: Re: Маршрути не для маркування ]додав(-ла)Tasic06:13:43 23/07/2008 Шановний п. Собашко. Ви, вочевидь, вважаєте, що цей мій пост - то наслідок попередніх, "помста" за інше:) То не так.
Дозволю собі нагадати Вам, що питав я про "...є стара військова дорога, мощена каменем..." http://www.karpaty.com.ua/?cha pter=forum&forum=4&frange=40&m sg=53417 . Конструкція записана у *теперішньому часі*.
І Ви відповіли: ".... Фактично від Федуцила до Медвежика ця дорога-стежка-чіпаш прокладена під Довбушанкою...". Як виявилося, від Середньої до Ведмежика то не дорога, а, таки, - чіпаш. Власне, дорога, в районі Середньої спускається до Зубринки. А чіпаш і не був дорогою, він вузенький і знаходиться на схилі зі значною крутизною. Та і на віговці навіть товщина ліній, якими позначені стежки в районі південно-східного наріжника Довбушанки (під Федоцилом) та ця, відрізняються. Тому що там стежка, таки, широка. На спускові до ріки стан її на початку дуже хороший, то - дорога. Унизу вона захаращена. А траверс - то вузька ще сотню років тому стежка. Або у мене збочене уявлення про дороги :)
У моєму зауваженні не має абсолютно гіркоти, Ви не праві. Станції метрополітена там ніхто не очікував побачити. Але "дороги"-того, що шукалося, там і не було. Ми не ходимо у гори, щоб побачити там просто дороги і "шашлики". Ми шукали предмет топіка. Даю поради тільки у тому випадкові, якщо впевнений на 100% у тому, про що кажу, а не так думаю чи мені так здається. Було задано абсолютно конкретне запитання і на нього отримана абсолютно чітка і конкретна відповідь, додатково оповита поясом георафічних назв, які з успіхом можна назвати масивом вказаної вершини (про всяк випадок, що характерно). Відповідь, яка не має нічого спільного із запитанням.
Власне, шкода витраченого часу. В нас достатня підготовка, щоб перевіряти такі теорії, але, якщо б там був хтось із новачків, а "...є стара військова дорога, мощена каменем..." може багато кого зацікавити, їм би там було невесело. Відновлювати її зараз малореально і без сенсу. Тим більше, що там заповідник і туристичних маршрутів не буде. Хоча це не заважає місцевим робити своє маркування. Частина стежки від Зубринки до Федоцила і униз, до води (у бік Середньої) маркована та доглянута.
"Ви, очевидно, зрозуміли, що вона є суцільною" - ставлюся до цього, як до стьобу :))
Ще раз хочу закликати Вас до точності у Ваших коментах, бо це не сайт теоретиків, тут люди ходять.
Бажаю успіхів!