стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Походи"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Маршрути не для маркування ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: «...любив мандрувати тракторними дорогами.»
Дорадянські туристичні стежки були облаштованими. Вони створювались ентузіастами цивілізованих Європейських країн. Радянська влада ними користувалась,не реставруючи, а часто і руйнуючи при лісозаготівлях. Там, де вони були зруйновані пройти можна було або глухим лісом, або тракторними дорогами. Офіційна інструкція вимагає прокладати маршрути в такому випадку дорогами. Це не дурість автора путівника, як подає п.Гутиряк, а офіційна вимога. Йому можна вибачити - в нього такий характер, він недоброзичливець.
Проекти маршрутів Бескидами і Північними Горганами багатокрано обговорювались із місцевими краєзнавцями і туристами, яких запрошувала Долинська райрада.Чому не запрошували п. Гутиряка, я не знаю. Можливо,варто обговорити це ще раз.Узгоджений і затверджений проект цього путівника лежить уже 1 рік у видавництві без руху, «бо нема коштів» (6300 грн).
Інший проект путівника під умовною назвою «Мандрівки із Яремче» п. Г.Мельник розглядає вже більше півроку «із-за відсутності часу».
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Маршрути не для маркування ]
    додав(-ла) vsobasko@rambler.ru 22:13:44 21/07/2008
    «...любив мандрувати тракторними дорогами.»
    Дорадянські туристичні стежки були облаштованими. Вони створювались ентузіастами цивілізованих Європейських країн. Радянська влада ними користувалась,не реставруючи, а часто і руйнуючи при лісозаготівлях. Там, де вони були зруйновані пройти можна було або глухим лісом, або тракторними дорогами. Офіційна інструкція вимагає прокладати маршрути в такому випадку дорогами. Це не дурість автора путівника, як подає п.Гутиряк, а офіційна вимога. Йому можна вибачити - в нього такий характер, він недоброзичливець.
    Проекти маршрутів Бескидами і Північними Горганами багатокрано обговорювались із місцевими краєзнавцями і туристами, яких запрошувала Долинська райрада.Чому не запрошували п. Гутиряка, я не знаю. Можливо,варто обговорити це ще раз.Узгоджений і затверджений проект цього путівника лежить уже 1 рік у видавництві без руху, «бо нема коштів» (6300 грн).
    Інший проект путівника під умовною назвою «Мандрівки із Яремче» п. Г.Мельник розглядає вже більше півроку «із-за відсутності часу».
    • [ Re: Re: Маршрути не для маркування ] відповів(-ла) Tasic 08:17:22 22/07/2008
      Чудові у нас будуть маршрути, захоплюючі та різноманітні. Прошу дописати ще один: з траверсу Сивулі уздовж притоки Бистрика, яка, фактично, тою тракторною дорогою і є :)
      Значна частина тракторних доріг давно стали потоками або вщент розбиті. Звісно, на мапі це не написано. Чого тільки варта "оглядово-екологічна стежка Погорілець" - там втопитися можна, так лісовози та трактори роз'їздили її.
      А обговорення "із місцевими краєзнавцями і туристами" - не аргумент, щоб бити ним себе у груди на загал. Тому і виходить, як є
      • [ Re: Re: Re: Маршрути не для маркування ] відповів(-ла) vsobasko@rambler.ru 00:11:41 23/07/2008
        Шановний п. Tasic.Повертаюсь до теми дорога під Довбушанкою. Я писав, що стежка прослідковується, тобто є місцями. Ви, очевидно, зрозуміли, що вона є суцільною.Через те, мабуть, і розчарування і гірка іронія.Я готов прийняти участь у відновленні цеї стежки.
        • [ Re: Re: Re: Re: Маршрути не для маркування ] відповів(-ла) Tasic 06:13:43 23/07/2008
          Шановний п. Собашко. Ви, вочевидь, вважаєте, що цей мій пост - то наслідок попередніх, "помста" за інше:) То не так.
          Дозволю собі нагадати Вам, що питав я про "...є стара військова дорога, мощена каменем..." http://www.karpaty.com.ua/?cha pter=forum&forum=4&frange=40&m sg=53417 . Конструкція записана у *теперішньому часі*.
          І Ви відповіли: ".... Фактично від Федуцила до Медвежика ця дорога-стежка-чіпаш прокладена під Довбушанкою...". Як виявилося, від Середньої до Ведмежика то не дорога, а, таки, - чіпаш. Власне, дорога, в районі Середньої спускається до Зубринки. А чіпаш і не був дорогою, він вузенький і знаходиться на схилі зі значною крутизною. Та і на віговці навіть товщина ліній, якими позначені стежки в районі південно-східного наріжника Довбушанки (під Федоцилом) та ця, відрізняються. Тому що там стежка, таки, широка. На спускові до ріки стан її на початку дуже хороший, то - дорога. Унизу вона захаращена. А траверс - то вузька ще сотню років тому стежка. Або у мене збочене уявлення про дороги :)
          У моєму зауваженні не має абсолютно гіркоти, Ви не праві. Станції метрополітена там ніхто не очікував побачити. Але "дороги"-того, що шукалося, там і не було. Ми не ходимо у гори, щоб побачити там просто дороги і "шашлики". Ми шукали предмет топіка. Даю поради тільки у тому випадкові, якщо впевнений на 100% у тому, про що кажу, а не так думаю чи мені так здається. Було задано абсолютно конкретне запитання і на нього отримана абсолютно чітка і конкретна відповідь, додатково оповита поясом георафічних назв, які з успіхом можна назвати масивом вказаної вершини (про всяк випадок, що характерно). Відповідь, яка не має нічого спільного із запитанням.
          Власне, шкода витраченого часу. В нас достатня підготовка, щоб перевіряти такі теорії, але, якщо б там був хтось із новачків, а "...є стара військова дорога, мощена каменем..." може багато кого зацікавити, їм би там було невесело. Відновлювати її зараз малореально і без сенсу. Тим більше, що там заповідник і туристичних маршрутів не буде. Хоча це не заважає місцевим робити своє маркування. Частина стежки від Зубринки до Федоцила і униз, до води (у бік Середньої) маркована та доглянута.
          "Ви, очевидно, зрозуміли, що вона є суцільною" - ставлюся до цього, як до стьобу :)) Ще раз хочу закликати Вас до точності у Ваших коментах, бо це не сайт теоретиків, тут люди ходять. Бажаю успіхів!
    • [ Re: Re: Маршрути не для маркування ] відповів(-ла) vasyl 10:57:56 22/07/2008
      Перепрошую, але то не те, про що Ви пишете. Я бачу проблему в іншому.
      Я ніколи не порекомендую туристу йти маршрутом (чи тим більше його маркуватиму), якщо він малопроходимий та нецікавий. Або так і скажу - він є таким.
      1.Ви ж збирали інформацію до путівників ще в 80-ті роки і значна частина тої інформації сильно застаріла і не відповідає дійсності. То не тільки Ваша провина, а перш за все лісогубів, які то все нищать. Якщо нищать деякі маршрути вже наступного року після маркування, то що говорити про немарковані відрізки.
      Якщо в людини проснувся дар письменництва і вона має час, то перед здачею в друк було б варто пройтись пропонованими маршрутами, або принаймні залучити когось до цього і записати в співатори (може когось саме це зацікавить).
      2.Окрім посилання на інструкцію, в першу чергу має існувати здоровий глузд, тому що тракторні трельовочні дороги у нас роблять не австрійці, а українські пофігісти.
      3. Путівники, які видаються європейцями (на яких Ви посилаєтесь) більше кажуть про ПРИВАБЛИВОСТІ на маршруті, а не якою дорогою (тракторною чи іншою) треба йти. Кількість має бути ЯКІСНОЮ.
      4. Також не можна писати путівники по районах, в яких не ходилось, незважаючи на дар чи набутий досвід письменництва. Це не художній твір.
      Мені пропонували написати та навіть редагувати даний путівник (по Долинщині). Але я відмовився.
      Тому що я не знаю досконало тих районів, а неправду писати НЕ БУДУ (навіть якщо вона несе славу). Окрім того, в мене вистачає роботи в терені, яка для мене є більш привабливою.
      Іншою причиною є протест проти того, що находяться гроші щоб видати книги та іншу рекламну продукцію, в яких написати, що вона видана під керівництвом (редакцією і т.п.) такого-то, аби тільки залишити свій слід в історії за державні кошти. Були б то власні...
      П.С. Щодо Г.Мельника, то він дійсно є дуже зайнятою людиною, тому що в області вже довший час відсутній начальник управління туризму ОДА. От як вийде на пенсію, як Ви, тоді можливо щось і сам напише


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::