стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Re: Неповносправні освоюють Піп Іван ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Тема позашляховиків мені знайома як власнику трохи переробленої Ниви, яку власне я і купив для виїздів в гори. Але напевно Вам відомо як вона мені допомагає :). Також мені відомо, що завжди тягне куди небудь заїхати подалі, але зі свого досвіду можу стверджувати, що швидкість підйому на пониженій передачі не дуже вища від ходу пішохідного туриста. Тому коли в мене немає великого вантажу, то я залишаю машину і не шукаю пригод на свою тойво :). Виходить дійсно, що тільки неповносправні можуть собі дозволити не йти в гори, а їхати.
Як на мене, не можна заборонити пересуватись джипам по низинним гірським дорогам, куди їздять лісовози, якщо це не заповідні території і лісгосп дав на це дозвіл. Але в жодному разі не давати можливості виїзду на хребти. Але нашій громаді в основному це по-барабану і воно на це закриває очі і може тільки клацати по клавіатурі чекаючи що це зробить хтось - нащо боротись з власниками машин -дцяти тисяч доларів, якщо тобі це може не минутись. Я мав досвід боротьби за Говерлу і спеціально спілкувався з джиперами, і в більшості своїй вони хороші люди, але відсутність відповідної моралі в суспільстві дозволяє їм ставати "неповносправними" - тому що закони не діють там, де немає моралі :-((((.

П.С.Я піднімав питання відновлення шлагбаумів на нараді в обласному управлінні лісового господарства, але вони відмовили, аргументуючи це необхідністю доступу туди місцевого населення. Сьогодні про це говорив з начальником екологічної інспекції області і вони налаштовані більш рішуче діяти, особливо після зверненя до них з відповідного комітету ВР України. Тому варто напевно змінювати своє відношення до даного способу подолання труднощів і шукати більш сприятливий для природи.
П.С. Самим простим способом боротись з "вершинним джипінгом" є громадські дії. Якщо порізати декільком машинам на верху пару коліс вартістью не менше як 200 дол за штуку, то слух про це піде дуже далеко :).
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Re: Неповносправні освоюють Піп Іван ]
    додав(-ла) vasyl 17:22:37 25/09/2009
    Тема позашляховиків мені знайома як власнику трохи переробленої Ниви, яку власне я і купив для виїздів в гори. Але напевно Вам відомо як вона мені допомагає :). Також мені відомо, що завжди тягне куди небудь заїхати подалі, але зі свого досвіду можу стверджувати, що швидкість підйому на пониженій передачі не дуже вища від ходу пішохідного туриста. Тому коли в мене немає великого вантажу, то я залишаю машину і не шукаю пригод на свою тойво :). Виходить дійсно, що тільки неповносправні можуть собі дозволити не йти в гори, а їхати.
    Як на мене, не можна заборонити пересуватись джипам по низинним гірським дорогам, куди їздять лісовози, якщо це не заповідні території і лісгосп дав на це дозвіл. Але в жодному разі не давати можливості виїзду на хребти. Але нашій громаді в основному це по-барабану і воно на це закриває очі і може тільки клацати по клавіатурі чекаючи що це зробить хтось - нащо боротись з власниками машин -дцяти тисяч доларів, якщо тобі це може не минутись. Я мав досвід боротьби за Говерлу і спеціально спілкувався з джиперами, і в більшості своїй вони хороші люди, але відсутність відповідної моралі в суспільстві дозволяє їм ставати "неповносправними" - тому що закони не діють там, де немає моралі :-((((.

    П.С.Я піднімав питання відновлення шлагбаумів на нараді в обласному управлінні лісового господарства, але вони відмовили, аргументуючи це необхідністю доступу туди місцевого населення. Сьогодні про це говорив з начальником екологічної інспекції області і вони налаштовані більш рішуче діяти, особливо після зверненя до них з відповідного комітету ВР України. Тому варто напевно змінювати своє відношення до даного способу подолання труднощів і шукати більш сприятливий для природи.
    П.С. Самим простим способом боротись з "вершинним джипінгом" є громадські дії. Якщо порізати декільком машинам на верху пару коліс вартістью не менше як 200 дол за штуку, то слух про це піде дуже далеко :).
    • [ Re: Неповносправні освоюють Піп Іван ] відповів(-ла) perekotypole 18:09:21 25/09/2009
      Не думаю, що такі радикальні кроки (проколювання шин) тут щось дасть. І "неповносправними" називати цих чуваків теж не варто. Наскільки я розумію, це не обов"язково покидьки. нарід просто хоче відірватися і щиро не розуміє, кому і чому це може заважати. проблема тут суспільна. я чомусь думаю, що якби провести опитування серед ширшого загалу в Галичині (мовчу про щось далі), то більшість висловилася би приблизно так: та хай їздять, може там і позабиваються.
      Але щодо ваги громадського шуму, то Vasyl-а підримую. Владні інстанції, якщо їх добре і вміло потурбувати (бажано викликавши суспільний резонанс) часом можуть демонструвати дива розуміння.
      У зв"язку з цим: як думаєте, чи було би дієвим збирання підписів (хоча б електронних і хоча б від спільноти цього сайту - хоч думаю, шо підтримали б й інші) на ім"я такого-то начальника (напр., галузевого управління облдержадміністації чи інспекції) з формулюваннями типу "звернути увагу на недопустимість" "вжити заходів щодо запобігання" "сприяти інформуванню про небезпеку"? Принаймні це був би папір, на який можна було би посилатися при конкретних розмовах з конкретними чиновниками на місцях.
    • [ Re: Re: Re: Re: Re: Re: Неповносправні освоюють Піп Іван ] відповів(-ла) climber 10:33:38 28/09/2009
      панове громадо, розяснення допомагає, але, на жаль діє лише на місцевих хлопців. Я більше боюся експансії автотуристів з інших областей та закордону. Тут розясненням не допоможеш. А розраховувати на гуцула який системно краде ліс і браконьєрствує (по його мірках просто споживає своє) в плані шлагбаумів теж не варто.
      Я б починав з розяснення. От їхав я в авто на піп Іван (був такий гріх), а навколо нарід іде, усміхається, вітається. Треба щось говорити - це перше. Друге - зайти до лісника і провести з ним бесіду. На 2-3 раз це спрацює, принаймі такса буде більшою. Він знатиме що є зворотній звязок на його дії.
      Збирання підписів безлике. Треба дивитися в очі і казати в коректній формі.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::