стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в

[ Re: Велосипед ] повідовив(-ла)
Текст повідомлення: Мандрували ми з Києва до Переяслава і зробили висновок, що гірський краще за шосейний, це по перше. По друге якщо робити не під замовлення, чого я б не робив, тол купувати "GIANT". Льогко все долає і майже не ламається.
А взагалі дивись під час вибору на:
1. Обода не мають бути алюміневі(може буде важче, але надійніше).
2. Зірочки, системи гальмування, шатуни, системи перемикання передач -- "SHIMANO"(кращого поки що не знаю).
3. Рамам від рульової втулки до заднього колеса не повинна мати різких форм.
4. Перемикання передньої зірочки краще ставити плавне, а не ступінчате.
5. Педалі -- метал(можна не дорогі, але все одно метал).
6. Забий на амортизатори, принаймні на задній точно!!!
ЩАСТИ У ВИБОРІ
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Велосипед ]
    додав(-ла) koreli 09:35:10 03/11/2004
    Мандрували ми з Києва до Переяслава і зробили висновок, що гірський краще за шосейний, це по перше. По друге якщо робити не під замовлення, чого я б не робив, тол купувати "GIANT". Льогко все долає і майже не ламається.
    А взагалі дивись під час вибору на:
    1. Обода не мають бути алюміневі(може буде важче, але надійніше).
    2. Зірочки, системи гальмування, шатуни, системи перемикання передач -- "SHIMANO"(кращого поки що не знаю).
    3. Рамам від рульової втулки до заднього колеса не повинна мати різких форм.
    4. Перемикання передньої зірочки краще ставити плавне, а не ступінчате.
    5. Педалі -- метал(можна не дорогі, але все одно метал).
    6. Забий на амортизатори, принаймні на задній точно!!!
    ЩАСТИ У ВИБОРІ
    • [ Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) yhirnyak 10:29:07 03/11/2004
      а чому "Забий на амортизатори, принаймні на задній точно"?
      згідний що гасить частину зусилля, додає в масі велосипеда. але після 12годин на сідлі не на асфальті амортизатор(и) починаєш поважати.
      + подумай про ситуацію коли на швидкості налітаєш на невисоку перешкоду (бордюр, чи рівчак між двома коліями грунтової дороги) - амортизатори "гасять" удар, велосипед залишається більш стабільним, без них - це трамплін або політ через руль.

      це все звичайно правила не без вийнятків, але так однозначно амортизатори не відкидай
      • [ Re: Re: Re: Велосипед ] відповів(-ла) Roman 16:03:22 04/11/2004
        я теж думаю, шо амортизатори - то добре
        але треба зважати: нормальні амортизатори коштують ДОРОГО
        нема на то ради


до початку форуму ::: список форумів :::
перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::