Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Велосипед ] повідовив(-ла) Текст повідомлення: Мандрували ми з Києва до Переяслава і зробили висновок, що гірський краще за шосейний, це по перше. По друге якщо робити не під замовлення, чого я б не робив, тол купувати "GIANT". Льогко все долає і майже не ламається.
А взагалі дивись під час вибору на:
1. Обода не мають бути алюміневі(може буде важче, але надійніше).
2. Зірочки, системи гальмування, шатуни, системи перемикання передач -- "SHIMANO"(кращого поки що не знаю).
3. Рамам від рульової втулки до заднього колеса не повинна мати різких форм.
4. Перемикання передньої зірочки краще ставити плавне, а не ступінчате.
5. Педалі -- метал(можна не дорогі, але все одно метал).
6. Забий на амортизатори, принаймні на задній точно!!!
ЩАСТИ У ВИБОРІ Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Велосипед ]додав(-ла)koreli09:35:10 03/11/2004 Мандрували ми з Києва до Переяслава і зробили висновок, що гірський краще за шосейний, це по перше. По друге якщо робити не під замовлення, чого я б не робив, тол купувати "GIANT". Льогко все долає і майже не ламається.
А взагалі дивись під час вибору на:
1. Обода не мають бути алюміневі(може буде важче, але надійніше).
2. Зірочки, системи гальмування, шатуни, системи перемикання передач -- "SHIMANO"(кращого поки що не знаю).
3. Рамам від рульової втулки до заднього колеса не повинна мати різких форм.
4. Перемикання передньої зірочки краще ставити плавне, а не ступінчате.
5. Педалі -- метал(можна не дорогі, але все одно метал).
6. Забий на амортизатори, принаймні на задній точно!!!
ЩАСТИ У ВИБОРІ
[ Re: Re: Велосипед ]відповів(-ла)yhirnyak10:29:07 03/11/2004 а чому "Забий на амортизатори, принаймні на задній точно"?
згідний що гасить частину зусилля, додає в масі велосипеда. але після 12годин на сідлі не на асфальті амортизатор(и) починаєш поважати.
+ подумай про ситуацію коли на швидкості налітаєш на невисоку перешкоду (бордюр, чи рівчак між двома коліями грунтової дороги) - амортизатори "гасять" удар, велосипед залишається більш стабільним, без них - це трамплін або політ через руль.
це все звичайно правила не без вийнятків, але так однозначно амортизатори не відкидай
[ Re: Re: Re: Велосипед ]відповів(-ла)Roman16:03:22 04/11/2004 я теж думаю, шо амортизатори - то добре
але треба зважати: нормальні амортизатори коштують ДОРОГО
нема на то ради