стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Re: Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: Задоволення ВЛАСНИХ потреб. Щось я сильно сумніваюся, що метою, наприклад, Microsoft є задоволення потреб користувачів ПК, чи метою виробників туристичного та лижно-бордерного спорядження є задоволення потреб туристів і лижо-бордерів. Їх метою є створення попиту і маніпуляція свідомістю споживача для отримання більших прибутків. Морочать людям голови всякими незрозумілими назвами та "революційними" вдосконаленнями, які технологічно майже нічим не відрізняються і на собівартість продукту не впливають, Те саме, тільки в профіль. Зате ціна відрізняється суттєво, і не в меншу сторону, маркетингові штучки, однако. Інша справа, що в Україні це виглядає дико, бо товарно-грошові відносини ще в зародковому стані і попит перевищує пропозицію, тому продавець спокійно диктує свої умови споживачу.
А задоволення потреб споживача - це романтика. Нажаль.
Це все ІМХО
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Re: Re: Re: Говорили-балакали, сіли та й заплакали ]
    додав(-ла) Iva 11:15:02 24/11/2006
    Задоволення ВЛАСНИХ потреб. Щось я сильно сумніваюся, що метою, наприклад, Microsoft є задоволення потреб користувачів ПК, чи метою виробників туристичного та лижно-бордерного спорядження є задоволення потреб туристів і лижо-бордерів. Їх метою є створення попиту і маніпуляція свідомістю споживача для отримання більших прибутків. Морочать людям голови всякими незрозумілими назвами та "революційними" вдосконаленнями, які технологічно майже нічим не відрізняються і на собівартість продукту не впливають, Те саме, тільки в профіль. Зате ціна відрізняється суттєво, і не в меншу сторону, маркетингові штучки, однако. Інша справа, що в Україні це виглядає дико, бо товарно-грошові відносини ще в зародковому стані і попит перевищує пропозицію, тому продавець спокійно диктує свої умови споживачу.
    А задоволення потреб споживача - це романтика. Нажаль.
    Це все ІМХО


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::