Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах,
які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення
про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення:
невідповідні тематиці форуму чи сайту,
рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику,
будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
нові повідомлення: - свіжіші за дві доби; - одну добу; - 6 годин
- старе повідомлення.
[ Re: Re: Look harder ] повідовив(-ла) - Текст повідомлення: 2IhorOs:
1. Різниця в фотках Горелова і Жураківського не тільки в роках. Наприклад в Юрка хмарність до висоти 1800 м, а в Тасіка - видимість 150 км.
2. Тепер назад до порівняльного аналізу незабаром.ком-ської (в дальнішому фотка Н) і карпато.ком-ської (К).
а) Кольоровий баланс тут ні причому. Який автор хоче баланс, такий і зробить. Його корова...
б) Кожен, хто фотографував проти сонця, знає, що певна частина неба довкола нього і особливо в променях - з негатива не продруковується (а на цифрі не фіксуєтья) через величезний контраст освітленості.
в) Інтенсивність освітлення плівки ЗАВЖДИ найбільша в точці куди фокусується сонце і більш-менш рівномірно (залежить від багатьох факторів) зменшується по віддаленню від цієї точки. На фотці Н ми бачимо саме це, а на противагу цьому на фотці К - існує ’’невизначеного’’ походження темна пляма.
г) Юрко в коментах до фотки старається пояснити походження плями сніжинкою або невідомо чим.
ґ) Що ми бачимо на фотці К? Зображення в районі темної плями - різке, а контраст - підвищений. У випадку сніжинки все мало б бути з точністю до навпаки.
Походження плями також не пояснити ні вибірковою чутливістю плівки на різних рівнях освітлення, ні інтерференцією світла. Проте абсолютно легко пояснити з точки зору практикуючого фотографа:
д) Чим темніше надрукувати фотку, тим на фотці буде менший розмір засвіченої сонцем плями. Оскільки велика сонячна пляма не рулить, дуже тягне друканути темно. Але тоді весь передній-середній і дальній плани будуть темні і без деталей в тінях. А цього хочеться уникнути. Треба шукати золоту середину. Або використовувати шоп, щоб затемнити ділянки фотки довкола сонця і променів та/або дещо висвітлити загальний план. Все спілкування на дану тему
<<< до початку теми <<< [ Re: Re: Look harder ]додав(-ла)zanuda09:14:39 03/01/2007 2IhorOs:
1. Різниця в фотках Горелова і Жураківського не тільки в роках. Наприклад в Юрка хмарність до висоти 1800 м, а в Тасіка - видимість 150 км.
2. Тепер назад до порівняльного аналізу незабаром.ком-ської (в дальнішому фотка Н) і карпато.ком-ської (К).
а) Кольоровий баланс тут ні причому. Який автор хоче баланс, такий і зробить. Його корова...
б) Кожен, хто фотографував проти сонця, знає, що певна частина неба довкола нього і особливо в променях - з негатива не продруковується (а на цифрі не фіксуєтья) через величезний контраст освітленості.
в) Інтенсивність освітлення плівки ЗАВЖДИ найбільша в точці куди фокусується сонце і більш-менш рівномірно (залежить від багатьох факторів) зменшується по віддаленню від цієї точки. На фотці Н ми бачимо саме це, а на противагу цьому на фотці К - існує ’’невизначеного’’ походження темна пляма.
г) Юрко в коментах до фотки старається пояснити походження плями сніжинкою або невідомо чим.
ґ) Що ми бачимо на фотці К? Зображення в районі темної плями - різке, а контраст - підвищений. У випадку сніжинки все мало б бути з точністю до навпаки.
Походження плями також не пояснити ні вибірковою чутливістю плівки на різних рівнях освітлення, ні інтерференцією світла. Проте абсолютно легко пояснити з точки зору практикуючого фотографа:
д) Чим темніше надрукувати фотку, тим на фотці буде менший розмір засвіченої сонцем плями. Оскільки велика сонячна пляма не рулить, дуже тягне друканути темно. Але тоді весь передній-середній і дальній плани будуть темні і без деталей в тінях. А цього хочеться уникнути. Треба шукати золоту середину. Або використовувати шоп, щоб затемнити ділянки фотки довкола сонця і променів та/або дещо висвітлити загальний план.