стрибнути на головну сторінку  
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::
Українські Карпати
РЕГІОН 
ТОПОГРАФІЯ 
ГІДРОГРАФІЯ 
КЛІМАТ 
ФЛОРА 
ФАУНА 
ОХОРОНА ПРИРОДИ 
ПРО КРАЙ 
Карпати туристські
МАТЕРІАЛИ 
ТРАНСПОРТ 
КАРТИ 
СПОРЯДЖЕННЯ 
МАРШРУТИ 
РЕПОРТАЖІ 
ВИПАДКИ 
ВІДПОЧИНОК 
ПОГОДА 
РІЗНЕ 
Друзі та партнери


   ::: ГОЛОВНА /
 
>>> ФОРУМИ > "Загальний"   
 
Увага! Старайтеся розміщувати свої повідомлення у форумах, які співпадають за тематикою (не розміщайте, наприклад, оголошення про купівлю-продаж у загальному форумі). Повідомлення: невідповідні тематиці форуму чи сайту, рекламно/комерційні, образливого змісту, які містять ненормативну лексику, будуть витиратися адміністратором без обговорення.
Умовні позначення:
     нові повідомлення:  - свіжіші за дві доби;  - одну добу;  - 6 годин
      - старе повідомлення.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в

[ Re: Re: Look harder ] повідовив(-ла) -
Текст повідомлення: 2IhorOs:
1. Різниця в фотках Горелова і Жураківського не тільки в роках. Наприклад в Юрка хмарність до висоти 1800 м, а в Тасіка - видимість 150 км.

2. Тепер назад до порівняльного аналізу незабаром.ком-ської (в дальнішому фотка Н) і карпато.ком-ської (К).

а) Кольоровий баланс тут ні причому. Який автор хоче баланс, такий і зробить. Його корова...


б) Кожен, хто фотографував проти сонця, знає, що певна частина неба довкола нього і особливо в променях - з негатива не продруковується (а на цифрі не фіксуєтья) через величезний контраст освітленості.

в) Інтенсивність освітлення плівки ЗАВЖДИ найбільша в точці куди фокусується сонце і більш-менш рівномірно (залежить від багатьох факторів) зменшується по віддаленню від цієї точки. На фотці Н ми бачимо саме це, а на противагу цьому на фотці К - існує ’’невизначеного’’ походження темна пляма.

г) Юрко в коментах до фотки старається пояснити походження плями сніжинкою або невідомо чим.

ґ) Що ми бачимо на фотці К? Зображення в районі темної плями - різке, а контраст - підвищений. У випадку сніжинки все мало б бути з точністю до навпаки.
Походження плями також не пояснити ні вибірковою чутливістю плівки на різних рівнях освітлення, ні інтерференцією світла. Проте абсолютно легко пояснити з точки зору практикуючого фотографа:

д) Чим темніше надрукувати фотку, тим на фотці буде менший розмір засвіченої сонцем плями. Оскільки велика сонячна пляма не рулить, дуже тягне друканути темно. Але тоді весь передній-середній і дальній плани будуть темні і без деталей в тінях. А цього хочеться уникнути. Треба шукати золоту середину. Або використовувати шоп, щоб затемнити ділянки фотки довкола сонця і променів та/або дещо висвітлити загальний план.
Все спілкування на дану тему
  1. <<< до початку теми <<<
    [ Re: Re: Look harder ]
    додав(-ла) zanuda 09:14:39 03/01/2007
    2IhorOs:
    1. Різниця в фотках Горелова і Жураківського не тільки в роках. Наприклад в Юрка хмарність до висоти 1800 м, а в Тасіка - видимість 150 км.

    2. Тепер назад до порівняльного аналізу незабаром.ком-ської (в дальнішому фотка Н) і карпато.ком-ської (К).

    а) Кольоровий баланс тут ні причому. Який автор хоче баланс, такий і зробить. Його корова...


    б) Кожен, хто фотографував проти сонця, знає, що певна частина неба довкола нього і особливо в променях - з негатива не продруковується (а на цифрі не фіксуєтья) через величезний контраст освітленості.

    в) Інтенсивність освітлення плівки ЗАВЖДИ найбільша в точці куди фокусується сонце і більш-менш рівномірно (залежить від багатьох факторів) зменшується по віддаленню від цієї точки. На фотці Н ми бачимо саме це, а на противагу цьому на фотці К - існує ’’невизначеного’’ походження темна пляма.

    г) Юрко в коментах до фотки старається пояснити походження плями сніжинкою або невідомо чим.

    ґ) Що ми бачимо на фотці К? Зображення в районі темної плями - різке, а контраст - підвищений. У випадку сніжинки все мало б бути з точністю до навпаки.
    Походження плями також не пояснити ні вибірковою чутливістю плівки на різних рівнях освітлення, ні інтерференцією світла. Проте абсолютно легко пояснити з точки зору практикуючого фотографа:

    д) Чим темніше надрукувати фотку, тим на фотці буде менший розмір засвіченої сонцем плями. Оскільки велика сонячна пляма не рулить, дуже тягне друканути темно. Але тоді весь передній-середній і дальній плани будуть темні і без деталей в тінях. А цього хочеться уникнути. Треба шукати золоту середину. Або використовувати шоп, щоб затемнити ділянки фотки довкола сонця і променів та/або дещо висвітлити загальний план.


до початку форуму ::: список форумів ::: перейти в


 


Пошук



 
 ::: головна сторінка ::: форуми ::: мапа сайту ::: статистика ::: відпочинок :::